1176 Reacties
3 maanden geleden
Hi! Ik ben 23 jaar en momenteel 4+5 weken zwanger. Vanochtend met de verloskundige gebeld en ik mag 30 augustus voor de eerste echo komen. Ik vind het wel spannend allemaal.
Voel mij verder gelukkig goed. Enkel elke dag tot nu toe gevoelige borsten, veel moeten plassen en af en toe wat moe.
Kijk er mega naar uit om onze mini voor het eerst te mogen zien🦋
3 maanden geleden
Reactie op BabyApril25
Hi,
Ik ben 24 en 4 weken zwanger. In april een bbz gehad en helaas een eil ...
Ik heb vorig jaar een bbz gehad. Ook 1 eileider weggehaald. Nu weer zwanger. Vandaag 5 weken en 1 dag. Ook een goed gevoel erbij dit keer. Ga vandaag bellen met de verloskundige.
En ik ben 33, heb al een zoontje van bijna 4 jaar.
3 maanden geleden
Reactie op LanaAa
Ik heb vorig jaar een bbz gehad. Ook 1 eileider weggehaald. Nu weer zwanger ...
Ooh wat fijn om te horen! Ik mag 8 augustus voor een vroege echo!!
3 maanden geleden
Heeeyheeey! Ik ben 30 jaar & 4+2 dagen zwanger en volgens mijn berekening ben ik 7 april uitgerekend. 🤗 Na twee vroege miskramen achter elkaar zijn we opnieuw direct weer zwanger geraakt. Ik geloof nu ook gewoon dat deze baby lekker blijft zitten tot hij / zij 9 maanden oud is. 🥰🙌🏻 Helemaal blij! De lijntjes lopen al mooi op en had vanmorgen bijna al mijn dye stealer, dus stop dan lekker met testen. ;) Verder ook al wel een aantal zwangerschaps symptomen zoals lage rugpijn, pijn in heupen, pijnlijke borsten en tepels, extra moe en emotioneel, maar ben alleen maar blij met symptomen. Alleen al een extra bevestiging dat de zwangerschap zich goed ontwikkelt! 🙌🏻🙌🏻 Over drie weken mijn eerste echo wanneer ik 7,5 week zwanger ben. Kijk daar zo naar uit! 😍
3 maanden geleden
Reactie op Mirrieh
Heeeyheeey! Ik ben 30 jaar & 4+2 dagen zwanger en volgens mijn berekeni ...
He ik ben ook 30 en 7 april uitgerekend (wel volgens mn eigen berekening, hele onregelmatige cyclus), ik mag 15aug voor een echo omdat ik miss ietsje verder ben maar denk het haast niet.
3 maanden geleden
Reactie op Q-1993
Afgelopen weekend een positieve zwangerschapstest, helaas vandaag met 4+3 e ...
Heel veel sterkte!
3 maanden geleden
Reactie op Q-1993
Wat naar. Veel sterkte 💐
3 maanden geleden
Heee hoi! Ik ben net 26 & 4+2 dagen zwanger na dat ik op 2 Juli een miskraam heb gehad met 6 weken. Gelukkig mocht het gauw weer zo zijn en voelt het voor mijn gevoel al een stuk beter en toch blijft het onwerkelijk en moeilijk te geloven heb je bij elk krampje het gevoel dat je menstruatie begint
3 maanden geleden
Reactie op Mirrieh
Heeeyheeey! Ik ben 30 jaar & 4+2 dagen zwanger en volgens mijn berekeni ...
Gefeliciteerd!🤍 Grappig he, hoe je kan voelen dat het goed zit. Ik heb dat dus ook. Bij mijn miskraam had ik vooraf niet zo zeer het idee dat het 'niet goed zat' maar bij de positieve test wel direct zoiets van: 'dit kan ook een miskraam worden want dat komt veel voor'. Nu zit mijn gevoel ook heel goed! Zelfs al wat dingen gekocht (tegen de mening in van mijn vriend haha). Hopelijk hebben we gelijk 🤍
3 maanden geleden
Reactie op Q-1993
Wat naar! Is/was dit je eerste zwangerschap?🙁 Veel sterkte😞
3 maanden geleden
Hoi!
Ik ben 33 jaar oud en naar eigen berekening 4.6 weken zwanger van ons derde kindje. Vriend is ook 33.
We hebben al een dochter van 3,5 en een zoon van 1,5 jaar oud.
Tussen hen in heb ik een MA gehad maar ik heb er nu op een of andere bijzondere manier een goed gevoel over. Desondanks zal ik toch ook blij zijn als die meest onzekere weken voorbij zijn.
28-8 eerste echo met 8.5 weken.
3 maanden geleden
Reactie op Q-1993
Jaa.. bedankt !
Hoe voel je je nu fysiek en mentaal?
3 maanden geleden
Hee! Ook ik klets graag even mee in deze groep. Sinds zaterdag weet ik dat ik zwanger ben, eerste zwangerschap ☺️. Volgens mijn eigen berekeningen zal ik uitgerekend zijn op 1 april, en momenteel dus 5+2 dagen zwanger.
15 augustus zal ik mijn eerste echo hebben, zooo ontzettend spannend en best wel onzeker makend allemaal. Desondanks probeer ik echt van dit geluksgevoel te genieten 🥰
3 maanden geleden
Ik ben 29 en als het goed is 5 weken zwanger. Ik gok dat het eigenlijk nog iets korter is ivm een miskraam de maand hiervoor. Er staat nu dat ik 4/4 ben uitgerekend
3 maanden geleden
Hi allemaal, ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger, uitgerekend op 2 april 2025 🩷🩵
3 maanden geleden
Ik heb ook op 14 augustus mijn eerste echo. Hoe vullen jullie de tijd tot dan?