1176 Reacties

3 maanden geleden

Hoi! Ik ben 32 en volgens de app uitgerekend op 3 april van ons 1e kindje na. Na 2 jaar proberen en net dat we verder in het ziekenhuis gaan met onderzoeken had ik een positieve test. Ik vind het onwijs spannend doordat ik last heb van krampen en bruin bloedverlies. Drie weken wachten tot de echo duurt dan echt lang!

3 maanden geleden

Reactie op Musiclove

Hoi! Ik ben 32 en volgens de app uitgerekend op 3 april van ons 1e kindje n ...
Nou zelfs zonder voorgeschiedenis is het lang wachten! Zeker voor jou, maar een echo eerder is echt niet fijn! Vorige zwangerschap had ik een spiraal en was ik zwanger dus moest een echo om te kijken waar die zat, hartje klopte nog niet met 6+3, terwijl ik een andere zwangerschap al een hartje had met 5+6.. dusja ik ging uit van een miskraam, zat het de volgende echo toch goed haha

3 maanden geleden

Hii! Ik ben 34 jaar en volgens de app uitgerekend op 6 april. Voel me gelukkig goed! Ben alleen licht vermoeid, heb een opgeblazen gevoel en wat gevoelige borsten. Heel spannend allemaal!

3 maanden geleden

Hoi, ik ben 33 jaar en wij hebben een dochtertje van 2. En ik ben morge 5 weken zwanger 🩷🩵 Ik heb bij mijn dochtertje een zware zwangerschap gehad, 9 maanden elke avond overgegeven....en na mijn bevalling was ik 10 kilo lichter dan voordat ik zwanger was... Dus ik ben wel bang voor weer de misselijkheid...maar wij zijn wel super blij natuurlijk 😍 voor nu alleen nog af en toe misselijk, opgeblazen gevoel, duizelig, af en toe steekjes. En moe. We hebben de 14de de eerste echo 🤩 zoo spannend.. Proficiat voor iedereen hier 🩷

3 maanden geleden

Hoi hoi, ik ben 33 en momenteel 4+6 zwanger van ons 4e kindje. Volgens eigen berekening uitgerekend op 6 april. Tot op heden weinig symptomen.

3 maanden geleden

Hai, Ik ben 26 jaar oud en naar onze berekening 5+5 zwanger. Ik heb 2 maanden geleden een miskraam gehad bij 7 weken, dus vind het wel enorm spannend. Ik heb wel andere symptomen nu zoals extreem vermoeid( smiddags moet ik bijna 2,5 extra bijslapen, anders red ik het niet), maagzuur/misselijk en hoofdpijn. Ik ben heel benieuwd naar de echo. Ik heb deze op 15 aug. 😁

3 maanden geleden

Het allemaal! Wij zijn met een moeder en twee vaders :) Ik ben nu 4+6 weken zwanger, spannend! In maart had ik een miskraam met 7 weken, dus ben heel blij maar ook nog gespannen of het goed zal gaan. Gefeliciteerd iedereen!

3 maanden geleden

Zijn er meer mensen hier die zich totaal niet zwanger voelen maar het wel zijn? Ik had last van een opgeblazen gevoel, maar nu merk ik helemaal niets. Ben 5+1. Maar ondanks dat de kwalen nog zeer waarschijnlijk zullen komen, voel ik mij ook niet zwanger? Heel raar gevoel haha. Geen idee of andere zich hierin herkennen?

3 maanden geleden

Reactie op FabienneJanique

Zijn er meer mensen hier die zich totaal niet zwanger voelen maar het wel z ...
Ik ook amper. 4+6 nu en mijn ergste symptoom is dat ik soms heel fel ben en prikkelbaar. Vandaag mn dochtertje heel hard ah huilen gemaakt 🙈 doordat ze vlak voor mijn bakfiets met haar broertjes erin ineens keihard remde met haar fiets waardoor ik zelf ook schrok en in de ankers moest. Verder licht misselijk, soms duizelig, vlagen van heftige vermoeidheid en ik heb nog amper diepe slaap. Heel benieuwd/huiverig voor mn echo. Andere zwangerschappen waren echt veel heftiger.

3 maanden geleden

Reactie op Dromenlies

Ik ook amper. 4+6 nu en mijn ergste symptoom is dat ik soms heel fel ben en ...
Aaah ja precies dit. Ik merk ook wel dat ik wat sneller geïrriteerd ben. Maar zwanger voelen, ho maar. En niet gek dat je schrok. Iedereen die spontaan hard remt, vlak voor je neus is niet heel fijn 😅. Misschien is een zwangerschap met minder heftige kwalen in het eerste trimester ons gegund! Wie weet haha

3 maanden geleden

Nou dat zou een godswonder zijn na 3 minder fijne zwangerschappen. Hoeveelste is dit voor jou?

3 maanden geleden

Super leuk zo’n groot gezin! Voor ons is het het tweede kindje! Maar eerste trimester bij de vorige vond ik intens. Alle kopzorgen of het goed gaat en je zo beroerd voelen. Maar nu geen zorgen, wel heel nieuwsgierig, en geen kwalen vooralsnog.

3 maanden geleden

Reactie op OumAbd

He ik ben ook 30 en 7 april uitgerekend (wel volgens mn eigen berekening, h ...
Aaaahw wat leuk😊 dus volgende week donderdag je echo 🥳 ik ben ook al letterlijk aan het aftellen met een countdown app op mijn telefoon tot onze echo hihi.

3 maanden geleden

Vandaag precies 5 weken zwanger en nog even 1 keer getest, nu twee dye stealers 🤩 kan echt niet wachten tot onze echo op donderdag 22 augustus, probeer mijzelf in de tussentijd veel bezig te houden zodat de tijd sneller gaat hihi. 🤗

3 maanden geleden

Reactie op Mirrieh

Vandaag precies 5 weken zwanger en nog even 1 keer getest, nu twee dye stea ...
Ik vandaag ook precies 5 weken, al weet ik het niet zeker. Heb mn echo 15 augustus omdat ik ietsje verder kan zijn (al denk ik van niet)

3 maanden geleden

Reactie op Mirrieh

Aaaahw wat leuk😊 dus volgende week donderdag je echo 🥳 ik ben ook al lett ...
Haha wat toevallig wilde ook een countdown app doen maar mn kinderen zitten vaak op mn telefoon, miss met een andere naam dan, welke heb jij?

3 maanden geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad. 💕 Al een mooi goed kloppend hartje gezien! Voor nu staat de uitgerekende datum op 03 april !

3 maanden geleden

Reactie op KimH1998

Vandaag mijn eerste echo gehad. 💕 Al een mooi goed kloppend hartje gezien! ...
Gefeliciteerd! Hoeveel weken ben je 😊?

3 maanden geleden

Reactie op KimH1998

Gefeliciteerd 🥳

3 maanden geleden

Reactie op KimH1998

Gefeliciteerd!!