257 Reacties

3 maanden geleden

Hi! Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen!☺️ Hier naar schatting 4wk5 zwanger door onregelmatige cyclus. Zwanger van mijn tweede kindje maar nu al flink opgezette buik en hoofdpijn. Klinkt dat voor jullie ook bekend?

3 maanden geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Hoi allemaal! Rond 21 april uitgerekend en hebben maandag de eerste positie ...
Hoi hoi, Hier ook 21 april uitgerekend en ook zwanger door een cryo terugplaatsing, bij mij was het ook de derde terugplaatsing (tevens de laatste deze ivf ronde), dus duimen dat alles goed blijft gaan 🥰 2 september heb ik mijn eerste echo met 7 weken!

3 maanden geleden

Reactie op MistyS

Hoi hoi, Hier ook 21 april uitgerekend en ook zwanger door een cryo terugpl ...
Wat toevallig! 😄 Ik duim voor je dat het goed gaat. Ik snap heel goed hoe eng dat kan zijn. Wij hebben 30 augustus onze eerste echo

3 maanden geleden

Reactie op juf567

Hi! Zou je dat willen delen? 🤞🏼 Ik was ook aan het kijken maar kan nog zo ...
https://pin.it/2NI13S4BR , hierbij het linkje! Wij hebben als ‘thema’ in huis Japandi, dus willen graag de babykamer ook met neutrale tinten ☺️

3 maanden geleden

Reactie op 𝙱 𝙾 𝙷 𝙾 𝙼 𝙰 𝙼 𝙰

Volgens mijn eigen berekening 17 april, dit word mijn tweede 😁 Hebben hie ...
Hahah ik! Heb wel meer ‘last’ van de zwangerschap: de hele tijd moe, restless legs etc. Maar totaal niet bezig met een kinderkamer en kleertjes voor de baby hahah. Ik denk dat ik dat pas rond 20 weken ga doen zodat ik mijn laatste trimester niks meer hoef te doen (bekkeninstabiliteit en gebroken stuitje en een baby van (nu) 8 maanden)

Reactie op Novbaby23

Hahah ik! Heb wel meer ‘last’ van de zwangerschap: de hele tijd moe, restle ...
Oeeeiii een gebroken stuitje 😲, heb je al een echo gehad? Kan me voorstellen dat dat flink kan tegen werken bij een bevalling

3 maanden geleden

Reactie op 𝙱 𝙾 𝙷 𝙾 𝙼 𝙰 𝙼 𝙰

Oeeeiii een gebroken stuitje 😲, heb je al een echo gehad? Kan me voorstell ...
Jaa ik had vier maanden na de bevalling met moeite een foto laten maken in het ziekenhuis. Hier bleek dus dat mijn stuitje was gebroken. Ben benieuwd hoe de volgende bevalling zal gaan.. 😅

3 maanden geleden

Reactie op carmenhop

https://pin.it/2NI13S4BR , hierbij het linkje! Wij hebben als ‘thema’ in hu ...
Wat leuk dat je dit deelt Carmen! Ben ook de hele tijd aan het pinteresten 🤓

3 maanden geleden

Hey gefeliciteerd allemaal! Ik ben er 10 augustus achtergekomen dat ik ook weer zwanger ben 🥰 3e zwangerschap en hopelijk een 2e kindje. 🧸🩶

3 maanden geleden

Reactie op Anitav94

Waar komen jullie vandaan? Ik woon in Brielle (zuid-holland)
Anna paulowna, Noord-Holland

3 maanden geleden

Hoi hoi, wat leuk allemaal!! Ik ben ook zwanger en als het goed is 19 april uitgerekend. Ik heb al een zoontje die in november 2 wordt😁

3 maanden geleden

Hoi dames. Ik ben een week over tijd maar durf (nog) niet goed te testen… Zolang ik niet zeker weet of ik zwanger ben, kan er ook weinig mis gaan voor mijn gevoel.. (klinkt misschien stom)

3 maanden geleden

Reactie op Anitav94

Waar komen jullie vandaan? Ik woon in Brielle (zuid-holland)
Ik kom uit Oegstgeest 💗

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben ook zwanger en uitgerekend binnen bovengenoemde data. Dit is mijn eerste zwangerschap. Vind het echt heeeeeel spannend 🙈. Ik heb nog vrij weinig van de zwangerschap gemerkt. Op hele lichte misselijkheid en gespannen borsten na nog geen kwaaltjes. Komt hoogstwaarschijnlijk nog wel. Ben heel benieuwd 😀💛

3 maanden geleden

Ik ben btw 35 jaar. Ik had hiervoor nooit een kinderwens, maar sinds een jaar totaal omgeslagen. Nu pas haha. Ben een beetje onzeker over mijn leeftijd en zwangerschap vanwege vele waarschuwingen op het internet over hogere kans op miskraam/complicaties. Maaaaar tegelijkertijd ook heel blij en uitkijkend naar de rest van de zwangerschap, bevalling en moederschap 🤩. Emoties en gedachten gaan dus alle kanten op 😅. Ik woon overigens in Limburg 😊

3 maanden geleden

Ik ben ook 17 april uitgerekend, van mijn tweede kindje. Wij zijn de eerste helft van september op vakantie, waardoor de echo pas daarna gepland staat. Omdat ik ook niet echt iets merk heb ik zelf een extra echo ingepland. Deze kost dan vier tientjes omdat het eigen keuze is, maar als ik dan wat meer weet vind ik dat het waard. Ik ben zelf 32 , zoontje 2,5 en we wonen in Brabant.

3 maanden geleden

Reactie op Yasminetaar

Ik kom uit Oegstgeest 💗
Wat leuk! Ik kom uit Leiden 🌞

3 maanden geleden

21 april uitgerekend! 27 augustus eerste echo! 🤍

3 maanden geleden

Heb zo naar gevoel deze keer. Vorige zwangerschap is een miskraam geworden, heb gelijk geen vertrouwen meer in een goede afloop van deze zwangerschap. Aankomende woensdag een vervroegde echo omdat ik een paar dagen lichtroze afscheiding had

3 maanden geleden

Wij hebben vandaag met precies 6 weken een echo gehad en een kloppend hartje gezien! Super blij mee! 17 april uitgerekend 🥰