257 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Pierieliepiepielo
Hoi allemaal! Rond 21 april uitgerekend en hebben maandag de eerste positie ...
Hoi hoi,
Hier ook 21 april uitgerekend en ook zwanger door een cryo terugplaatsing, bij mij was het ook de derde terugplaatsing (tevens de laatste deze ivf ronde), dus duimen dat alles goed blijft gaan 🥰
2 september heb ik mijn eerste echo met 7 weken!
3 maanden geleden
Reactie op MistyS
Hoi hoi,
Hier ook 21 april uitgerekend en ook zwanger door een cryo terugpl ...
Wat toevallig! 😄
Ik duim voor je dat het goed gaat. Ik snap heel goed hoe eng dat kan zijn.
Wij hebben 30 augustus onze eerste echo
3 maanden geleden
Reactie op 𝙱 𝙾 𝙷 𝙾 𝙼 𝙰 𝙼 𝙰
Volgens mijn eigen berekening 17 april, dit word mijn tweede 😁
Hebben hie ...
Hahah ik! Heb wel meer ‘last’ van de zwangerschap: de hele tijd moe, restless legs etc.
Maar totaal niet bezig met een kinderkamer en kleertjes voor de baby hahah. Ik denk dat ik dat pas rond 20 weken ga doen zodat ik mijn laatste trimester niks meer hoef te doen (bekkeninstabiliteit en gebroken stuitje en een baby van (nu) 8 maanden)
3 maanden geleden
Reactie op Novbaby23
Hahah ik! Heb wel meer ‘last’ van de zwangerschap: de hele tijd moe, restle ...
Oeeeiii een gebroken stuitje 😲, heb je al een echo gehad? Kan me voorstellen dat dat flink kan tegen werken bij een bevalling
3 maanden geleden
Reactie op 𝙱 𝙾 𝙷 𝙾 𝙼 𝙰 𝙼 𝙰
Oeeeiii een gebroken stuitje 😲, heb je al een echo gehad? Kan me voorstell ...
Jaa ik had vier maanden na de bevalling met moeite een foto laten maken in het ziekenhuis. Hier bleek dus dat mijn stuitje was gebroken.
Ben benieuwd hoe de volgende bevalling zal gaan.. 😅
3 maanden geleden
Reactie op carmenhop
https://pin.it/2NI13S4BR , hierbij het linkje! Wij hebben als ‘thema’ in hu ...
Wat leuk dat je dit deelt Carmen! Ben ook de hele tijd aan het pinteresten 🤓
3 maanden geleden
Hoi hoi, wat leuk allemaal!! Ik ben ook zwanger en als het goed is 19 april uitgerekend. Ik heb al een zoontje die in november 2 wordt😁
3 maanden geleden
Reactie op Anitav94
Waar komen jullie vandaan?
Ik woon in Brielle (zuid-holland)
Ik kom uit Oegstgeest 💗
3 maanden geleden
Hoi allemaal! Ik ben ook zwanger en uitgerekend binnen bovengenoemde data. Dit is mijn eerste zwangerschap. Vind het echt heeeeeel spannend 🙈.
Ik heb nog vrij weinig van de zwangerschap gemerkt. Op hele lichte misselijkheid en gespannen borsten na nog geen kwaaltjes. Komt hoogstwaarschijnlijk nog wel. Ben heel benieuwd 😀💛
3 maanden geleden
Ik ben btw 35 jaar. Ik had hiervoor nooit een kinderwens, maar sinds een jaar totaal omgeslagen. Nu pas haha. Ben een beetje onzeker over mijn leeftijd en zwangerschap vanwege vele waarschuwingen op het internet over hogere kans op miskraam/complicaties. Maaaaar tegelijkertijd ook heel blij en uitkijkend naar de rest van de zwangerschap, bevalling en moederschap 🤩.
Emoties en gedachten gaan dus alle kanten op 😅.
Ik woon overigens in Limburg 😊
3 maanden geleden
Ik ben ook 17 april uitgerekend, van mijn tweede kindje. Wij zijn de eerste helft van september op vakantie, waardoor de echo pas daarna gepland staat. Omdat ik ook niet echt iets merk heb ik zelf een extra echo ingepland. Deze kost dan vier tientjes omdat het eigen keuze is, maar als ik dan wat meer weet vind ik dat het waard.
Ik ben zelf 32 , zoontje 2,5 en we wonen in Brabant.
3 maanden geleden
Reactie op Yasminetaar
Ik kom uit Oegstgeest 💗
Wat leuk! Ik kom uit Leiden 🌞
3 maanden geleden
Heb zo naar gevoel deze keer. Vorige zwangerschap is een miskraam geworden, heb gelijk geen vertrouwen meer in een goede afloop van deze zwangerschap. Aankomende woensdag een vervroegde echo omdat ik een paar dagen lichtroze afscheiding had