1040 Reacties

vor 3 Monaten

Reactie op Jazzvh

Als alles goed is ben ik 25e uitgerekend. Maar mijn testen blijven bijna ni ...
Gefeliciteerd! Heb je op je NOD getest ? Over 2 dagen weer een testje doen, hopelijk is de test dan wat duidelijker 馃檹馃徑

vor 3 Monaten

Reactie op MistyS

Gefeliciteerd! Heb je op je NOD getest ? Over 2 dagen weer een testje doen, ...
Nee zaterdag is mijn nod

vor 3 Monaten

Reactie op Pluim2404

Gisteravond een positieve test! Voor nu uitgerekend op 23 april en dus vand ...
Ik ook! Gefeliciteerd!!

vor 3 Monaten

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik hoop enorm voor jullie dat alles goed gaat馃馃徎. Ik ben een beetje in de war馃檲. Had vrijdag en zondag een negatief resultaat met een early test en had zondag ook bruine afscheiding dus ik verwachtte m鈥檔 ongesteldheid. Maar gisteravond nog steeds alleen wat bruine afscheiding en geen echt bloed. Dus vanochtend testte ik nog een keer en was m鈥檔 test mega duidelijk! Ik heb 15 juli een vroege miskraam gehad dus het is allemaal erg verwarrend. Maar blijkbaar heeft mn lijf het meteen weer goed opgepakt en nu is de test dus positief. Ik ben volgens m鈥檔 berekening 21 april uitgerekend en mag 2 september naar de verloskundige. Dit is m鈥檔 tweede kindje.

vor 3 Monaten

Reactie op TaylorMae1994

Ik ook! Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd! Heb je al een afspraak met de VK gemaakt? 馃槏

vor 3 Monaten

Gefeliciteerd allemaal鈾ワ笍

vor 3 Monaten

Vandaag als het goed is precies 4 weken

vor 3 Monaten

Reactie op HdJ23

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik hoop enorm voor jullie dat alles ...
Wat spannend zeg en wat fijn dat het alweer zo snel is gelukt na de miskraam 馃崁 We lopen gelijk, hier ook 21 april uitgerekend en 2 september de echo, ook zwanger van de tweede 馃グ

vor 3 Monaten

Reactie op Jazzvh

Nee zaterdag is mijn nod
Hopelijk op je NOD wel een duidelijke positieve test 馃馃徑馃崁

vor 3 Monaten

Reactie op MistyS

Wat spannend zeg en wat fijn dat het alweer zo snel is gelukt na de miskraa ...
Ah leuk! Lopen we precies gelijk 鈽猴笍

vor 3 Monaten

Reactie op Pluim2404

Gefeliciteerd! Heb je al een afspraak met de VK gemaakt? 馃槏
Ja! Ik heb 18 september de termijnecho. En ik heb nog een vroege echo aangevraagd. Die heb ik 26 aug. Maar zit me net te bedenken of ze die niet net wat te vroeg hebben zet, want dan zit ik op 6 weken. Ik kijk in ieder geval wel uit naar de vroege test, want ik houd het niet meer. Moet toch ff een medische bevestiging krijgen dat het echt zo is ofzo. Jij??

vor 3 Monaten

Ik krijg morgen en maandag een hcg bloedonderzoek. Blijkbaar is dat routine na een BBZ. Ik merk dat ik nu dus veel meer stress heb馃檲

vor 3 Monaten

Reactie op 3boymommy

Vandaag als het goed is precies 4 weken
Mooie bevestiging dat je zwanger bent!馃崁

vor 3 Monaten

Ik krijg morgen en maandag een hcg bloedonderzoek. Blijkbaar is dat routine ...
Wanneer heb je je bbz gehad? Ikzelf had m in januari inc operatie verwijderen eileider. Dat hebben ze tegen mij niet gezegt dat t slim is bloedwaardes te checken

vor 3 Monaten

Reactie op Jazzvh

Wanneer heb je je bbz gehad? Ikzelf had m in januari inc operatie verwijder ...
Ik heb hem in april dit jaar gehad. Ook een eileider verwijderd. Mijn artsen hebben toen verteld dat je een verhoogde kans op herhaling hebt. Daarom wil de huisarts het in de gaten houden nu.

vor 3 Monaten

Ik heb hem in april dit jaar gehad. Ook een eileider verwijderd. Mijn artse ...
Ah oke. Zal t balletje even opgooien bij de verloskundige

vor 3 Monaten

Reactie op TaylorMae1994

Ja! Ik heb 18 september de termijnecho. En ik heb nog een vroege echo aange ...
Snap ik heel goed! 6 weken kunnen ze volgens mij wel al iets zien, maar nog niet het hartje. 18 september duurt ook nog zo lang! Ik moet tot 16 september wachten wegens een vakantie tussendoor van ons, maar vind dat ook wel heel laat. Fijn om inderdaad die eerste echo maar gewoon gehad te hebben!

vor 3 Monaten

Reactie op MistyS

Wat spannend zeg en wat fijn dat het alweer zo snel is gelukt na de miskraa ...
Grappig, ik ook 21ste uitgerekend en 2 september de echo! Hahaha

vor 3 Monaten

Ervaren jullie krampen?

vor 3 Monaten

Ervaren jullie krampen?
Ja ik zeker! Ik was zelfs bang dat het beginnende menstruatie zou zijn. Dus bleef ik elke keer na het afvegen. Echt vermoeiend 馃槱