1040 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op AE.
Ja ik zeker! Ik was zelfs bang dat het beginnende menstruatie zou zijn. Dus ...
Ondanks dat ik het ook heel naar voor jou vind, is dat voor mij wel en geruststelling. Ik maak me ook mega zorgen🙈
Morgen is mijn NOD.. en die angst is zo stom!
3 maanden geleden
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. Ik heb vanochtend (3 dagen voor menstruatie) positief getest, uitgerekende datum zou 28 april zijn. Eerst kindje, heel erg pril nog dus, vind het dan ook erg spannend nog! 3 week en 3 dagen nu.
3 maanden geleden
Ik krijg morgen en maandag een hcg bloedonderzoek. Blijkbaar is dat routine ...
Niet van stresses lieverd! Hier ook ingepland voor bloedonderzoek hcg volgende week vrijdag en waarschijnlijk de maandag erna.. het is mijn eerste zwangerschap, maar tegen mij zeiden ze dat ze dat standaard altijd even doen!
3 maanden geleden
Reactie op Chantale92
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. Ik heb vanochtend (3 dagen ...
Gefeliciteerd met jouw zwangerschap! Ik ben vandaag 12 dpo. Uitgerekende datum zou 27 april zijn, ook eerste kindje 🥰 3.5 weken vandaag. Echt spannend deze beginnende dagen hè!
3 maanden geleden
Reactie op Baby 2025
Niet van stresses lieverd! Hier ook ingepland voor bloedonderzoek hcg volge ...
Wat fijn dat ze dat standaard doen zeg!
Ik ben nu toch wel blij dat ze het even gaan checken. Zag dat mij test van vandaag lichter is.. (kan aan heel veel dingen liggen). Maar z’n bloedtest geeft dan toch meer duidelijkheid 🙈
3 maanden geleden
Wat fijn dat ze dat standaard doen zeg!
Ik ben nu toch wel blij dat ze he ...
Heb je een foto van de testen? Ik had dit idee ook op 10 dpo, maar dit kwam alleen omdat de test nog licht was en je dan een verse test met een ingedroogde test aan het vergelijken bent. Hcg verdubbeld iedere 48u, dus als je de test van eergister en vandaag naast elkaar legt zou hij ietsjes donkerder zijn
3 maanden geleden
Reactie op Baby 2025
Heb je een foto van de testen? Ik had dit idee ook op 10 dpo, maar dit kwam ...
Nou ik heb nu een knaller in handen, dus ik heb een dag ge panikeert om niets😂🙈 maar vandaag doe ik een weken indicator en dan is het gedaan met het testen🙈 als het “fout” gaat zie ik het liever niet aankomen denk ik.
3 maanden geleden
Hier de 22e, volgens mijn eigen berekeningen. Maargoed, bij de 1e was ik ruim een week overtijd
3 maanden geleden
Reactie op HappyMother2023
Hier de 22e, volgens mijn eigen berekeningen. Maargoed, bij de 1e was ik ru ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
3 maanden geleden
Reactie op -Cindy149-
Ja! Totale mindfuck, een ‘weeïg’ gevoel…
Ja dat is een goeie omschrijving!
3 maanden geleden
Spannend! Ik ben volgens de berekening 25 april uitgerekend. Exact op de da ...
Hoi!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. 🫶
Ik ben ook 25 april volgens mijn berekening. Vorig jaar heb ik ook bbz gehad. Krijg jij ook eerder de eerste echo? Ik heb hem volgende week vrijdag 23 augustus.
3 maanden geleden
Ervaren jullie krampen?
Ja absoluut! Maar dat is waarschijnlijk het innestelen.
3 maanden geleden
Hoi!
Ik ben ook 25 april volgens mijn ...
Jij ook gefeliciteerd!
Dan lopen we inderdaad gelijk, leuk!
Wat naar dat je ook een bbz mee hebt moeten maken.
Ik krijg ook een vroeg echo met 5 weken, alleen zijn ze nu even aan het puzzelen om mij er tussen te krijgen aangezien veel mensen hebben gewacht met hun echo’s tot na hun vakantie🙈
3 maanden geleden
Hoi!
Ik ben ook 25 april volgens mijn ...
Ik heb hem 27 augustus. Vond 22 echt net te vroeg🙈