1044 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op 3boymommy

Mijn beste vriendinnen weten het en een kameraad van me man verder nog niem ...
Well fijn dat je het er dan met iemand over kan hebben zeg!!

3 maanden geleden

Hey ik volg even mee 5 sep de eerste echo 🩷

3 maanden geleden

Ik heb hem 27 augustus. Vond 22 echt net te vroeg🙈
Fijn dat je al over 1,5 week een afspraak hebt :-) alleen checken of het op de juiste plek zit! Voor je eigen rust wel fijn, toch 😌 Wij gaan de 27e op vakantie dus vandaar de keuze voor vrijdag ervoor.

3 maanden geleden

Moet jij ook voor een tweede keer prikken?😳
Sorry voor m’n vraag maar waarom moeten jullie bloed laten prikken? Wat lezen ze af aan die waarden? 🙋🏼‍♀️

3 maanden geleden

Sorry voor m’n vraag maar waarom moeten jullie bloed laten prikken? Wat lez ...
Ik moet bloed laten prikken voor me hcg waarden dat kan je aan vragen bij de dokter

3 maanden geleden

Sorry voor m’n vraag maar waarom moeten jullie bloed laten prikken? Wat lez ...
Ik moet bloed prikken om in de gaten te houden of mijn HCG niet te hard omhoog gaat. Ivm met een herhaalde bbz en of hij goed stijgt ivm meerdere miskramen.

3 maanden geleden

Fijn dat je al over 1,5 week een afspraak hebt :-) alleen checken of het op ...
Dat snap ik helemaal! Ook zo wat om van vakantie terug te moeten komen voor een echo🙈

3 maanden geleden

Ik moet bloed prikken om in de gaten te houden of mijn HCG niet te hard omh ...
Moet er wel bij zeggen dat je dan zelf de huisarts moet inlichten dat je zwanger bent. 😬

3 maanden geleden

Hoi allemaal, hier ook een positieve test vd week en naar eigen berekening uitgerekend op 26 april! Volgende week maar eens contact opnemen met de VK! Ik ben al moeder van 2 meiden (9 en 1,5). Iemand nog tips om buikje te verbloemen? Ben bang dat je het nu veel sneller gaat zien dit keer (er plakken ook nog flink wat kilo’s aan vd vorige zwangerschap 😅). Ik wil het toch nog wel even geheim houden haha

3 maanden geleden

Reactie op privek

Hey ik volg even mee 5 sep de eerste echo 🩷
Ik ook 5 sept! Wanneer ben je uitgerekend volgens je eigen berekening?

3 maanden geleden

Net een bbq gehad en moest uitleggen waarom ik niet drink😌. Gezegd dat ik even niet drink in de tijd tussen ovulatie en ongesteldheid omdat ik mogelijk zwanger kan zijn. Wil t nu gewoon nog niet zeggen. Vooral niet omdat de vorige keer rond deze tijd uitmondde in een vroege miskraam. Blijft toch irritant dat ‘liegen’, hou er niet van. Maar ja ik wil t eerst zeker weten en een echo zien. Wat zijn jullie smoesjes?

3 maanden geleden

Reactie op HdJ23

Net een bbq gehad en moest uitleggen waarom ik niet drink😌. Gezegd dat ik ...
Ik vind het ook heel irritant dat mensen gelijk durven te vragen ‘ben je zwanger!?’. Het wordt voor ons nu we zo pril zwanger zijn, zo moeilijk gemaakt door dat soort mensen. We vertellen het wel wanneer we het willen.. toch?

3 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Ik vind het ook heel irritant dat mensen gelijk durven te vragen ‘ben je zw ...
En hierdoor moeten we dus gaan liegen.

3 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Ik vind het ook heel irritant dat mensen gelijk durven te vragen ‘ben je zw ...
Ja eens! Ik kreeg meteen de reactie ‘ohhh ja mogen we je feliciteren’. Pff ze moesten eens weten. Ik voel me erg onzeker momenteel en heb geen zin dat met alles en iedereen te delen. We vertellen t wel als we eraan toe zijn.

3 maanden geleden

Maar je kan toch niet positief testen bij 1 week😅
Nee bedoel dat T1 voor week 1 staat en T2 voor twee weken etc. Je kunt even de bijsluiter lezen of de verpakking staat het ook al beschreven. 1-2 weken 2-3, 3-4 en 4+ zwanger kan die aangeven.

3 maanden geleden

Reactie op KSR_2

Nee bedoel dat T1 voor week 1 staat en T2 voor twee weken etc. Je kunt eve ...
Heb al een clearblue gedaan. Maar bedankt.

3 maanden geleden

Hoi dames! Gisteren en vanmorgen positieve tests… Volgens eigen berekening zou ik uitgerekend zijn op 24 april. Eerste keer zwanger, zo spannend! 🥹

3 maanden geleden

Reactie op celizer

Hoi dames! Gisteren en vanmorgen positieve tests… Volgens eigen berekening ...
Gefeliciteerd!🍼

3 maanden geleden

Ik moet bloed prikken om in de gaten te houden of mijn HCG niet te hard omh ...
Hoezo mag hcg niet te hard omhoog gaan? Dat gebeurd alleen als je een tweeling zou hebben toch? Volgens mij meten ze 2x bloed om inderdaad te kijken of het zich goed verdubbeld, omdat als dit niet gebeurd het een indicatie is van een miskraam.. maar teveel hcg is niet slecht?

3 maanden geleden

Mensen wordt er standaard HCG bepaald? Ik heb tegen mijn huisarts gezegd dat ik zwanger ben, maar ze heeft geen HCG laten testen