1044 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op AE.

Mensen wordt er standaard HCG bepaald? Ik heb tegen mijn huisarts gezegd da ...
Nee, bij mij is dat niet gedaan bij de eerste. Deze zwangerschap heb ik niet eens doorgegeven aan de huisarts.

3 maanden geleden

Reactie op AE.

Mensen wordt er standaard HCG bepaald? Ik heb tegen mijn huisarts gezegd da ...
Hier bij de huisarts wordt het standaard gedaan in week 4 als je ze belt dat je zwanger bent. Na het bloedprikken ga ik me aanmelden bij een verloskundige

3 maanden geleden

Reactie op Baby 2025

Hier bij de huisarts wordt het standaard gedaan in week 4 als je ze belt da ...
Overigens doen ze er hier sowieso niet moeilijk mee denk ik, want ze hebben ook bloedgeprikt toen ik aangaf te gaan proberen voor een kindje om de bloedwaardes te checken. Ze zei “kunnen we alvast de basiswaardes zien voordat je zwanger bent, kunnen we mooi vergelijken straks”..

3 maanden geleden

Reactie op Baby 2025

Overigens doen ze er hier sowieso niet moeilijk mee denk ik, want ze hebben ...
Wat fijn dat ze dat doen! Ik heb zelf een bloed test geëist. Met moeite gekregen maargoed..

3 maanden geleden

Dag allemaal, ik heb 2 dagen voor NOD voor het eerst getest en positief! Ben heel blij. Ik ben 26 april uitgerekend. Het voelt nog zo onwerkelijk… Het is onze eerste keer proberen voor ons eerste kindje🌸

3 maanden geleden

Hebben jullie het (naast je partner) al tegen iemand verteld?
Hier hebben we het nog niet verteld, we willen eerst de echo afwachten..Wachten duurt lang….En jij ?

3 maanden geleden

Reactie op Baby 2025

Hoezo mag hcg niet te hard omhoog gaan? Dat gebeurd alleen als je een tweel ...
Nee daar heb je zeker gelijk in, maar dit is hoe mijn huisarts het uitgelegd heeft. Hoge hcg kan zeker ook wat anders betekenen, maar ze houden het liever in de gaten. Lag de vorige keer kantje boord dus we zijn liever voorzichtig.

3 maanden geleden

Reactie op MelvZ

Dag allemaal, ik heb 2 dagen voor NOD voor het eerst getest en positief! Be ...
Gefeliciteerd!🥳

3 maanden geleden

Reactie op MistyS

Hier hebben we het nog niet verteld, we willen eerst de echo afwachten..Wac ...
Ja het duurt echt lang🙈 Naast mijn partner en kind weet nog helemaal niemand het🙈 we willen het zo laat mogelijk met iedereen delen, maar of dat gaat lukken is maar de vraag😂🙈

3 maanden geleden

Reactie op celizer

Hoi dames! Gisteren en vanmorgen positieve tests… Volgens eigen berekening ...
Gefeliciteerd!🥳

3 maanden geleden

Nee daar heb je zeker gelijk in, maar dit is hoe mijn huisarts het uitgeleg ...
Tuurlijk! Alleen maar fijn dat ze het in de gaten houden!!

3 maanden geleden

Reactie op Baby 2025

Tuurlijk! Alleen maar fijn dat ze het in de gaten houden!!
Voel jij je een beetje goed vandaag?

3 maanden geleden

Reactie op MelvZ

Dag allemaal, ik heb 2 dagen voor NOD voor het eerst getest en positief! Be ...
Hoi gefeliciteerd met je zwangerschap😍 Hoe voel je je? Heb je al herkenbare symptomen dat je al zo vroeg hebt getest?

3 maanden geleden

Wat leuk deze groep! 🥹 Ik deze week een positieve test in handen, nog zo onwerkelijk maar echt al symptomen! Als het goed is 22 april uitgerekend en 11 september m’n eerste echo! Hopelijk mag alles goed gaan!🤞🏻

3 maanden geleden

Gefeliciteerd dames! Ik sluit graag aan, leuk deze groep. Vorige week de eerste positieve test in handen. Als het goed is 22 april uitgerekend. Wel ben ik wat voorzichtig blij na een miskraam 3mnden geleden…. 2 sept eerste echo. Spannend!

3 maanden geleden

Reactie op mijndroom93

Wat leuk deze groep! 🥹 Ik deze week een positieve test in handen, nog zo o ...
Gefeliciteerd!🍀

3 maanden geleden

Reactie op lis1404

Gefeliciteerd dames! Ik sluit graag aan, leuk deze groep. Vorige week de ...
Gefeliciteerd!🍀 en welkom!

3 maanden geleden

Voel jij je een beetje goed vandaag?
Opzich wel, maar had net (voor het eerst ook een beetje bloed bij mijn ontlasting) weet 100% zeker dat het daar van was en niet van de zwangerschap gelukkig, maar toch schrok er even van..

3 maanden geleden

Reactie op Aminé

Hoi gefeliciteerd met je zwangerschap😍 Hoe voel je je? Heb je al herkenba ...
Dankjewel! Ik voel me heel goed! En jij? Ik ervaar vooral wat krampen en af en toe een lichte misselijkheid en ik moet vaak plassen.. en net na de ovulatie gevoelige tepels maar dat trok later weg. Ik was op vakantie dus ik dacht komt vast allemaal door de warmte. Ik had testen mee die je vroeg kon doen, dus ik dacht ik probeer het gewoon😍

3 maanden geleden

Reactie op Baby 2025

Opzich wel, maar had net (voor het eerst ook een beetje bloed bij mijn ontl ...
Ik had dat dus net ook!! Even schrikken hè. Maar verder geen vermoeidheid?