1044 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op MelvZ

Dankjewel! Ik voel me heel goed! En jij? Ik ervaar vooral wat krampen en a ...
Wat bijzonder om op vakantie te kunnen testen😍 Ik voel me ook goed, mijn borsten beginnen nu wel zwaarder te worden, soms wat sneller moe maar voor de rest voel ik me eigenlijk prima. Aan de ene kant vind ik dat heerlijk maar aan de andere kant zou ik het ook niet erg vinden om wat meer te mogen voelen🤗

3 maanden geleden

Ik had dat dus net ook!! Even schrikken hè. Maar verder geen vermoeidheid?
Oh echt!! Toevallig! Ja echt schrikken.. direct m’n man berichten want die was niet thuis.. echt even een paniek momentje, ondanks ik echt 100% zeker wist dat het niet van de zwangerschap komt- je wilt gewoon dat alles goed gaat en normaal is.. had echt even kortsluiting 😅

3 maanden geleden

Ik had dat dus net ook!! Even schrikken hè. Maar verder geen vermoeidheid?
Wel vermoeid af en toe trouwens.. gister middagdutje op de bank gedaan ☺️

3 maanden geleden

Reactie op lis1404

Gefeliciteerd dames! Ik sluit graag aan, leuk deze groep. Vorige week de ...
Gefeliciteerd en welkom! Wij hebben op dezelfde dag de echo😍 🍀

3 maanden geleden

Moet jij ook voor een tweede keer prikken?😳
Nee ik hoef niet voor een 2e keer te prikken eigenlijk hoefde ik helemaal niet maar ik wou zelf dus heb het bij de huisarts gevraagd... Bij me jongste zoon had ik 1 dag na nod 150 en nu 158 rond zelfde tijd dus zit wel goed... Misschien dat ik maandag even bel om nog is te prikken voor me eigen gerustheid

3 maanden geleden

Reactie op Baby 2025

Oh echt!! Toevallig! Ja echt schrikken.. direct m’n man berichten want die ...
Ja inderdaad, de angst voor bloed is ineens weer heel groot. Ik zat al een paar dagen verstopte dus dat verklaart het bloeden wel een beetje🙈

3 maanden geleden

Ik heb 12 sep de eerste echo ben echt super angstig ook denk ik elke keer dat die clearblue digitaal verkeerd uitsloeg omdat ik het niet kan geloven 🤦🏼‍♀️😂 super spannend allemaal

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik had donderdagavond (NOD) en vrijdagochtend heel duidelijk positieve testen. Dit is mijn eerste zwangerschap. We zijn zoooo blij 🥰 Maandag ga ik een verloskundigeptaktijk bellen, maar… breng ik ook m’n huisarts op de hoogte? Ik weet allemaal niet hoe dit werkt hoor haha

3 maanden geleden

Reactie op celizer

Hoi allemaal! Ik had donderdagavond (NOD) en vrijdagochtend heel duidelijk ...
Nee hoor, je hoeft de huisarts niet te informeren. Wel natuurlijk zodra je voor een kwaal je HA nodig hebt aankomende maanden! Van de geboorte krijgt jouw HA automatisch bericht.

3 maanden geleden

Hi meiden! Ik ben 40 jaar en gisteren een positieve zwangerschapstest gedaan! Maandag verloskundige bellen.. heb geen idee meer hoe alles in z’n werk gaat! Het is 10 jaar geleden maar laatste zwangerschap, heb 2 jongens van 14 en 10 jaar! Mijn huidige partner heeft geen kinderen.. wij zijn enorm blij met onze zwangerschap!! 💖💙💖💙

3 maanden geleden

Reactie op Aminé

Gefeliciteerd en welkom! Wij hebben op dezelfde dag de echo😍 🍀
Wat leuk! De tijd kan mij niet snel genoeg gaan tot die dag… Herken mezelf ook in de symptomen die je beschrijft. Voel me eigenlijk ook best goed. Wel echt moe, kan meerdere keren per dag een dutje doen als ik vrij ben. 🤭

3 maanden geleden

Ja inderdaad, de angst voor bloed is ineens weer heel groot. Ik zat al een ...
Echt zo naar.. ik had net weer een druppel, wel minder dan vanochtend

3 maanden geleden

Reactie op Baby 2025

Echt zo naar.. ik had net weer een druppel, wel minder dan vanochtend
Tijdens nummer twee?

3 maanden geleden

Volgens mijn berekeningen zou ik op 28-4 uitkomen🥰

3 maanden geleden

Reactie op Sammy!

Hi meiden! Ik ben 40 jaar en gisteren een positieve zwangerschapstest geda ...
Gefeliciteerd!🥳

3 maanden geleden

Reactie op celizer

Hoi allemaal! Ik had donderdagavond (NOD) en vrijdagochtend heel duidelijk ...
Gefeliciteerd!

3 maanden geleden

Reactie op Jolanda97

Gefeliciteerd!

3 maanden geleden

Reactie op lis1404

Wat leuk! De tijd kan mij niet snel genoeg gaan tot die dag… Herken mezelf ...
Jaa die dutjes zijn echt heerlijk🥰 haha kan iemand aub even de tijd vooruit spoelen?!lol… ik hoop zo dat iedereen uit deze groep mooie echo’s krijgt. Ik merk dat ik echt meeleef met sommigen hier terwijl ik ze helemaal niet ken🤗 toch bijzonder zo’n groepje/forum met alleen maar zwangeren

3 maanden geleden

Reactie op Aminé

Jaa die dutjes zijn echt heerlijk🥰 haha kan iemand aub even de tijd voorui ...
Haha echt he, naar week 12 ofzo🙈 😂

3 maanden geleden

Reactie op Jolanda97

Gefeliciteerd!