1044 Reacties

3 maanden geleden

Haha echt he, naar week 12 ofzo🙈 😂
Haha dat zou ik ook wel willen! Ik ben moe en misselijk en pas 4+2 volgens mn berekeningen……. Gelukkig precies nu vakantie en 5 sept 1e echo. Daarna is de vakantie weer voorbij maar dan zit ik al op 7+4 als de maandag weer aanbreekt. Druk met werk en een deeltijdstudie is die tijd hopelijk ook zo voorbij! Maar het zal wel pittig worden vooral dat studeren in m’n vrije tijd, nu wil ik voornamelijk slapen 🤣

3 maanden geleden

Reactie op mm0320

Haha dat zou ik ook wel willen! Ik ben moe en misselijk en pas 4+2 volgens ...
Haha ik snap je! Ik ben normaal echt een stuiterbal maar het liefst lig ik de hele dag horizontaal 😂 Wel lekker dat je nog vakantie hebt straks! Mijne is 25 augustus afgelopen, maar we hebben genoeg afleiding. Maandag toverland😂 daarna slaap ik 5 dagen denk ik😂

3 maanden geleden

Momenteel op vakantie en positieve test en uitgerekend 26 april! Had afgelopen maand juist losgelaten, wel aan de alcohol en op vakantie lekker aan de port en wijntjes. Dus had het ook na bloedverlies helemaal niet verwacht.. Ik vind het wel lastig na een miskraam om blij te zijn en te genieten. Moeilijke periode altijd tot de echo. Hopelijk blijft alles goed gaan..

3 maanden geleden

Tijdens nummer twee?
Ja

3 maanden geleden

Reactie op Jolanda97

Volgens mijn berekeningen zou ik op 28-4 uitkomen🥰
Gefeliciteerd hier 24-4

3 maanden geleden

Reactie op IrisRoLo

Momenteel op vakantie en positieve test en uitgerekend 26 april! Had afgelo ...
Wat leuk, een positieve test op vakantie! Gefeliciteerd! Begrijp goed wat je zegt rondom het blij zijn en genieten. Zelf ook een miskraam gehad waardoor nu ook op sommige momenten wat angstig en onzeker. Ik hoop dat na een goede echo(hier probeer ik wel vanuit te gaan) het vertrouwen wat meer terugkomt.

3 maanden geleden

De test van vanochtend, 14 dpo. Van de week eerst positief getest op 12 dpo, dat was heel licht. Dus hopelijk loopt hij mooi op, vind het echt spannend! 🤞🏼🍀

3 maanden geleden

Hi allemaal! Van harte gefeliciteerd 🐻! Ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje. Alle afkortingen zijn nog een beetje wennen 😅. Volgens mijn berekeningen ben ik op 22 april uitgerekend. De clear blue test geeft alleen 2-3 weken aan. Morgen de verloskundige bellen voor een afspraak.

3 maanden geleden

Vrijdag positieve test van een tweede zwangerschap! Zoontje van 2 jaar en 5 maanden oud. Zo leuk om het nog een keer mee te mogen maken! Ben verhuisd, dus moet wel op zoek naar een nieuwe verloskundige en kraamverzorgdende. Wil graag het hele proces (zwangerschap, bevalling, kraamweek) zoveel mogelijk natuurlijk benaderen, dus geen echo's en geen ingrepen (tenzij natuurlijk medisch noodzakelijk). Lang niet alle zorgverleners staan daarachter, dus vind dat wel spannend.

3 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik had woensdag een positieve test na een fertiliteitstraject voor ons tweede kindje (hebben al een zoontje van bijna 2). Vind het ook weer super spannend allemaal! Volgens de berekeningen ben ik 22 april uitgerekend en 3 september hebben we de eerste echo in het ziekenhuis🤞.

3 maanden geleden

Reactie op 3boymommy

Gefeliciteerd hier 24-4
Ik ook!

3 maanden geleden

Reactie op celizer

Ik ook!
Leukleuk😁 ik heb 29 augustus echo de dagen duren me zo lang pfff

3 maanden geleden

Wij zitten in een IUI traject en nadat de Ovitrelle uit mijn lichaam was, liepen de testen weer op. Vanmorgen voor 12DPO volgensmij best een mooi resultaat. Echter verlies ik nu wat bloed en heb ik ook wat krampen.. ben zo bang voor een tweede biochemische zwangerschap.. (ook gehad bij IUI2). Meer dan afwachten kan ik helaas niet maar wat een rollercoaster tijd weer zo.. van hoop naar blijdschap naar teleurstelling en angst.. 😥

3 maanden geleden

Reactie op Rimileno15

Wij zitten in een IUI traject en nadat de Ovitrelle uit mijn lichaam was, l ...
🤞🏼🍀

3 maanden geleden

Reactie op Rimileno15

Verlies je veel bloed? Want kan ook innesteling nog zijn

3 maanden geleden

Rond de 27e volgensmij mijn berekening. Maar moet nog contact opnemen met een verloskundige 🤗

3 maanden geleden

Reactie op Rimileno15

Ik duim voor je🍀

3 maanden geleden

Reactie op mellens

Rond de 27e volgensmij mijn berekening. Maar moet nog contact opnemen met e ...
Tegelijk uitgerekend ben super benieuwd ik heb 12 sep de eerste echo ❤️

3 maanden geleden

Reactie op 3boymommy

Leukleuk😁 ik heb 29 augustus echo de dagen duren me zo lang pfff
Ik ga morgen bellen! Het is m’n eerste dus alles is nog nieuw 😊

3 maanden geleden

Reactie op 3boymommy

Verlies je veel bloed? Want kan ook innesteling nog zijn
Best wel een flinke hoeveelheid ja, het valt me wel op dat er geen stolsels inzitten en het heel dun/waterig lijkt