216 Reacties

2 maanden geleden

Hoi als het goed is ben ik uitgerekend op 11 april 馃槉ik ben ook zwanger van de tweede mijn eerste is nu net 13 maanden

2 maanden geleden

Ik ben uitgerekend van mijn eerste op 12 april, na een lang IVF traject. Heel spannend allemaal maar klets graag met jullie mee.

2 maanden geleden

Hoi, ik ben uitgerekend op 1 april. Wij hebben een kindje van bijna 4. Na 10 maanden proberen eindelijk een positieve zwangerschapstest. Wij liepen ook al in het ziekenhuis en zouden het hele traject ingaan. Hopen dat het ons allemaal bespaard mag blijven. Ik klets ook graag met jullie mee馃

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 2e en voorlopig uitgerekend op 11 april. De oudste is nu 14 maanden. Bij ons mocht het gelukkig allemaal vanzelf gaan, al soms wel met een beetje geduld. De eerste duurde 8 rondes en nu was het gelukkig sneller met 4 rondes. Ik wens iedereen een voorspoedige zwangerschap! 馃挅馃┑

2 maanden geleden

Hoi ik ben als het goed is 12april uitgerekend van mijn 2e. Mijn eerste zoontje is nu bijna 5 maand

2 maanden geleden

Hoi! Als het goed is ben ik rond 9 april uitgerekend van mijn tweede kindje. Kan het nog steeds niet geloven dat ik weer zwanger ben.馃槉 Ons eerste kindje wordt in september 2. Goede zwangerschap voor jullie allemaal.鉂わ笍

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van een tweede en uitgerekend voor 13 april. Ons dochtertje wordt midden augustus 2 馃槉

2 maanden geleden

Ik ben 8 april uitgerekend .. en wat ben ik zenuwachtig voor de eerste echo pff馃ぃ馃ズ

2 maanden geleden

Net positief getest, na een miskraam met 10 weken afgelopen april. Curettage was toen 12 april en ben nu 12 april uitgerekend. Daar zit toch een mooie parallel in. Ik vind het wel heel erg spannend of het deze keer wel goed zal gaan, want heb best een grote klap gekregen van de vorige miskraam.

2 maanden geleden

Ik ben 9 april uitgerekend. Bij de eerste 2 ingeleid naar aanleiding van een hogere bloeddruk. Ik denk dat deze ook weer wat eerder komt. Meerdere mama鈥檚 met 3e kindje op komst? Ik vind het onwijs spannend, vooral omdat ik de overgang van 1 naar 2 een pittige vond (vooral emotioneel). Hoe staan jullie daarin?

2 maanden geleden

Is het misschien een idee om een Whatsapp groepje te beginnen?馃槉

2 maanden geleden

Ik ook uitgerekend (volgens eigen berekening) 11 april! Ben nu zwanger van ons 2e kindje 馃槉

2 maanden geleden

Met eigen berekening ben ik 13 april uitgerekend. Vandaag ben ik dan precies 4 weken zwanger van de 1e. Super spannend! Maar heel veel zin in! 馃グ

2 maanden geleden

10 april, 2e kindje

2 maanden geleden

Reactie op xromy1995

Is het misschien een idee om een Whatsapp groepje te beginnen?馃槉
Leuk idee Romy!

2 maanden geleden

Ik ben ook uitgerekend voor 9 april!

2 maanden geleden

Leuk! Ik ben uitgerekend voor 10 april.

2 maanden geleden

Ik ben uitgerekend op 10 april van ons eerste kindje! 馃グ

2 maanden geleden

Reactie op m jeslinjoane

Leuk idee Romy!
Ja mee eens!

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal. Ik ben uitgerekend op 14 april 馃┑馃挄 Vanmorgen een positieve test op NOD, regelmatige cyclus, de eerste ronde. Het wordt ons tweede kindje. Ik wens iedereen veel gezondheid toe 鉂わ笍