216 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op surrogaat

Hier voorlopig uitgerekend op 13 april. Kom zelf ook uit fertiliteitstrajec ...
Dit had ik ook heel erg en ook erg bezorgd door! Vooral de heftige rugpijn, is na een week/ kleine twee week weggetrokken en alles was goed.

2 maanden geleden

10 april hier en vrijdag de eerste echo bij de verloskundige! Al een paar keer een echo gehad bij de gynaecoloog ivm heftige menstruatie pijn en heftige rugpijn. Pijn is een stuk minder dan twee week geleden en is er nog wel maar ik zou het niet meer omschrijven als heftig, dus dat is mooi. Vorige week maandag was de laatste echo, mooi vruchtzakje met dooier gezien maar nog niet echt een kindje met een hartje. Donderdag weer echo vij de gynaecoloog en dan moet er hopelijk een hartje te zien zijn! Heel spannend.

2 maanden geleden

De krampen hier blijven aanhouden en lijken ook wel in aantallen toe te nemen. Weet gedurig niet waar ik het zoeken moet, zo’n pijn dat het dan doet. Dus de arts in het ziekenhuis wil me graag toch vanochtend zien om te controleren of het goed zit. Vind het dood eng 🙈

2 maanden geleden

Reactie op surrogaat

De krampen hier blijven aanhouden en lijken ook wel in aantallen toe te nem ...
En hoe was het gegaan? Ik duim voor je dat alles goed is 🍀🤞

2 maanden geleden

Reactie op Tweedewens

En hoe was het gegaan? Ik duim voor je dat alles goed is 🍀🤞
Het zit gelukkig goed en al een mooi kloppend hartje kunnen zien 💙💗 Het beeld klopt helemaal bij 6+1. Dus ontzettend opgelucht! Tegen de buikpijn kon ik niet zoveel doen behalve eventueel paracetamol of een lauwwarme kruik. Nu maar gewoon hopen dat het gauw beter gaat en in de tussentijd maar rustig aan doen. 🍀 Volgende week maandag hebben we opnieuw een echo ♥️

2 maanden geleden

Hier 6+2 weken zwanger en de eerste echo op 28.08, uitgerekend op 12.04 en het is de eerste zwangerschap. Enorm spannend allemaal! Ben zo benieuwd of het hartje klopt. In elk geval tot nu toe amper klachten gehad..

2 maanden geleden

Reactie op E1797

Hier 6+2 weken zwanger en de eerste echo op 28.08, uitgerekend op 12.04 en ...
We gaan precies gelijk op en hebben ook de echo op dezelfde dag. 😁🍀

2 maanden geleden

Reactie op Josie123

We gaan precies gelijk op en hebben ook de echo op dezelfde dag. 😁🍀
Oh meen je niet, wat toevallig haha. Hopelijk bij jou ook alles goed

2 maanden geleden

Hoi allemaal, hier ook uitgerekend op 13 april ( voor nu). 4 september pas eerste afspraak bij de verloskundige. Ook inmiddels al een paar mensen op de hoogte gebracht maar verder wachten wij nog even. Lijkt mij leuk om ook in jullie whatsapp groepje te komen 😁

2 maanden geleden

Hoi meiden! Ik ben voorlopig uitgerekend op 8 april! Heb de 26ste mn eerste echo. Zo leuk en zo spannend weer! Het zal m’n 2e kindje worden en het is m’n 3e zwangerschap. Leuk met jullie mee te kunnen kletsen!

2 maanden geleden

Hallo! Volgens mijn eigen berekening ben ik 8 april uitgerekend. De 29e heb ik mijn eerste echo dus dan weet ik precies hoe of wat. Ik vind het superspannend allemaal 😅

2 maanden geleden

Reactie op FabienneJanique

Hoi! Gisteren de eerste echo gehad en bleek ik 6 dagen minder ver in de zwa ...
Oh wat fijn dat die droom uitkomt dan! Is er een speciale reden voor? Alleen als je dat wil delen natuurlijk ☺️

2 maanden geleden

Hoi allemaal, Wat leuk een kletsgroepje! Ik ben (tot nu toe) 12 april uitgerekend en heb 3 september mijn eerste echo. We hebben al een dochtertje van 2, maar wat bijzonder om weer mee te mogen maken. De kwaaltjes vallen dit keer reuze mee. Ik hoop dat dat zo blijft want de vorige keer ben ik 9 maand misselijk geweest.

2 maanden geleden

Oh wat fijn dat die droom uitkomt dan! Is er een speciale reden voor? Allee ...
Niet echt een speciale reden haha. Meer van de maanden april en mei vind ik altijd zo heerlijk, als de lente begint en het nog niet snikheet is. De gezellige dagen vaak (Koningsdag Bevrijdingsdag etc) en de vrolijkheid van de naam April. Puur een gevoel haha

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Hier 6.1 van ons tweede kindje. Ruim een jaar op moeten wachten maar nu is het eindelijk zo ver😍. Na eigen telling op 14 april 2025 uitgerekend. A.s. zondag 25 augustus hebben we onze eerste echt gepland staan met bijna 7 weken. We staan te popelen om het aan famillie te vertellen maar wachten toch de eerste echo nog even af. 2 weken geleden vertelden mijn broer en schoonzus dat ze in verwachting zijn van hun eerste kindje (op dat moment 7.3 en nu 9.1) dus ik was door het dolle heen. Hoe gaaf dat we samen zwanger mogen zijn zo dicht bij elkaar. Kijk er enorm naar uit hun het nieuws van ons ook te kunnen vertellen😍. Spannende week! 🍀

2 maanden geleden

Hoihoi, Waarschijnlijk een oaar dagen na 14 april uitgerekend… Zwanger van de eerste! Erg spannend allemaal😄. Onregelmatige cyclus gehad voor de positieve testen, wij denken/schatten zelf rond midden april ‘25. Over 2weekjes de eerste echo!

2 maanden geleden

Reactie op FabienneJanique

Niet echt een speciale reden haha. Meer van de maanden april en mei vind ik ...
April baby’s worden hele leuke mensen hoor 😇😇🤪🤭 Ik ben van 13-4-85 😇

2 maanden geleden

hoooii ik ben danielle 17 jaar en 6 weken en 6 dagen zwanger . 13 april uitgerekend

2 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben Arina 31 jaar en vandaag de eerste echo gehad. Nu 7 weken en 10 april uitgerekend van ons tweede kindje.

2 maanden geleden

Reactie op Arina93

Hoi allemaal, ik ben Arina 31 jaar en vandaag de eerste echo gehad. Nu 7 we ...
ik ben vandaag ook 7 weken en ook 10 april uitgerekend:)