216 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op danielle200611

ik ben ook 8+2 vandaag ook 10 april uitgerekend:)
Wat leuk! Hoop op een mooie zwangerschap voor ons, en voor de rest ook natuurlijk!

茅茅n maand geleden

Hoi, ik ben ook in verwachting van ons 2de kindje. 11 -4 uitgerekend en ook via fertiliteitstraject.

茅茅n maand geleden

Hi, heeft iemand tips of ervaring met urgentie woning/ appartement of iets aan te vragen?? Zoja hoelang duurde dat? En was dat via de gemeente of een zorginstelling?

茅茅n maand geleden

gisteren mijn eerste echo gehad kloppend hartje gehoord super leuk

茅茅n maand geleden

Reactie op aly123

Hi, heeft iemand tips of ervaring met urgentie woning/ appartement of iets ...
Je kwam van Tilburg h猫. Probeer eens via veilig thuis

茅茅n maand geleden

Hoiii, Ik ben zwanger van de tweede. We hebben een dochtertje van 13 maanden. Voor nu ben ik op 11 april uitgerekend馃グ

茅茅n maand geleden

Hi! Hebben jullie het nieuws al aan familie en vrienden verteld? Gefeliciteerd allemaal 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op lottebbb

Hi! Hebben jullie het nieuws al aan familie en vrienden verteld? Gefelicite ...
Nee bij ons weet nog niemand het (behalve m鈥檔 werkgevers) we hebben dinsdag termijnecho en gaan vrijdag een week op vakantie, daar gaan we het onze kids vertellen en als we terug zijn gaan we het aan familie vrienden collega鈥檚 vertellen

茅茅n maand geleden

Hoi! Wij krijgen ons eerste kindje. Voor nu uitgerekend 12 april!

茅茅n maand geleden

Reactie op lottebbb

Hi! Hebben jullie het nieuws al aan familie en vrienden verteld? Gefelicite ...
Wij vertellen het zodra we de personen zien. Ik heb moeite met doen alsof er niets is (terwijl ik mij totaal niet lekker voel) en zodra we het vertellen, zit ik er een stuk meer ontspannen bij.

茅茅n maand geleden

Hoi, als het goed is ben ik 12 april uitgerekend van onze eerste 鈽猴笍 goede zwangerschap allemaal!

茅茅n maand geleden

Hi! Uitgerekend 10 april van ons eerste kindje 馃

茅茅n maand geleden

Hier 12 april, Is er inmiddels al een whatsapp groep? Lijkt me erg leuk!

茅茅n maand geleden

Reactie op Ecitha

Hier 12 april, Is er inmiddels al een whatsapp groep? Lijkt me erg leuk!
-edit mod Eliza- reactie weggehaald, appgroepen zijn niet toegestaan

茅茅n maand geleden

Vandaag termijnecho gehad, en nu op 8 april gezet. Dus ik dacht dan voeg ik mij toe aan dit groepje 馃┓馃┑ leuk. Ik ben Wendy en woon in Velden samen mijn man en dochtertje van 2 jaar en 3 maanden.

茅茅n maand geleden

-edit mod Eliza- reactie weggehaald, appgroepen zijn niet toegestaan

茅茅n maand geleden

Hoi, Het is niet toegestaan om op dit forum groepsapps of Facebookgroepen aan te maken en te delen. Ook is het niet toegestaan om priv茅gegevens te delen. Wij hebben hier in het verleden vervelende ervaringen mee gehad, zoals oplichting en stalking. Ik zal om deze reden wat reacties aanpassen. Liefs, Eliza

茅茅n maand geleden

Ik heb hier eerder een bericht gedeeld over zwangerschap van ons 4e kindje. Helaas vanmorgen geen goede termijnecho gehad. Ik zou vandaag 10 weken en 3 dagen zijn, maar de hartje was gestopt met kloppen. Ik stap dus uit deze groep馃槩

茅茅n maand geleden

Reactie op H.B.

Ik heb hier eerder een bericht gedeeld over zwangerschap van ons 4e kindje. ...
Heel veel sterkte 馃

茅茅n maand geleden

Reactie op H.B.

Ik heb hier eerder een bericht gedeeld over zwangerschap van ons 4e kindje. ...
heel veel sterkte! 鈾ワ笍