9 Reacties

2 maanden geleden

Hoi hoi voor mij het zelfde verhaal leeg vruchtzakje maar wel alle klachten die bij een zwangerschap horen een groor vraagteken dus. Vk zegt dat ik een miskraam ga krijgen maar zelf hele grote twijfels. Ik ben nu op vakantie dus ik hoop dat als het een miskraam word het allemaal mee gaar vallen iemand tips ???

2 maanden geleden

hiii, Ik heb eigenlijk precies hetzelfde meegemaakt als jij, alleen geen bloedingen etc. Gisteren mijn eerste echo gehad ook met 7weken, alleen super onduidelijk beeld. Geen hartslag niks, ik ben ook uitgegaan naar laatste dag ongesteld (4juli) dus moet nu inderdaad op 7 weken zitten ongeveer. Alhoewel had de vk me uitgelegd dat er een periode zitten tussen innesteling en bevruchting dat het vruchtje niet echt wat doet, waardoor het net als mij leek alsof ik rond 5/6 weken was. Volgende week ook weer een echo kijken of er iets veranderd is en anders door naar de gynaecoloog want dan is er inderdaad niet iets goeds gegaan. Ik wens jou veel succes en sterkte in deze afwachting

2 maanden geleden

Hoihoi, wat spannend voor jullie beide ook! Ik duim voor jullie dat het allemaal goed zit 💕 Inmiddels heb ik de verloskundige weer gesproken en zij gaf aan dat de kans op een miskraam bij mij echt heel groot is. Ik had inmiddels toch een beetje hoop gekregen want het bloeden is nog steeds gestopt. Nu hebben we afgesproken komende week nog even af te wachten of de miskraam op een natuurlijke manier op gang komt. Mocht dit niet gebeuren dan kijken we woensdag weer met een echo of er iets veranderd is in het vruchtzakje of dat deze leeg is gebleven. Als dat het geval is dan gaan we kijken naar medicatie of curettage. Ik zie het somber in allemaal… 😣

één maand geleden

Hoe is het nu?

één maand geleden

Ow jeej toch. Aller eerst. Heel veel kippenvel hier. K heb dit gehad in 2016 en 2017.. Beide is het afgekomen tussen 12-18 weken met pillen.. ik had totaal geen bloedverlies voordat het afkwam. Alleen een leeg zakje. Deze tijd is heel erg moeilijk.. en praat erover met bv artsen en naasten. Ik heb er toen een blog over geschreven omdat ik het kwijt moest. Een leeg zakje is niet alleen vruchtloos maar ook een leeg en verlaten gevoel.

één maand geleden

Hi Moya! Wat een verdrietige situatie. Ik hoop op alles dat het goedkomt! Ik reageer even omdat ik precies in dezelfde situatie zit.. mijn laatste menstruatie 6 juli en dachten dat ik rond 7 a 8 weken zat. Geen bloeding gehad. Gister de 1e echo gehad .. een leeg vruchtzakje te zien en inderdaad zoals bij jou iets rond de 6 weken. Voor ons ook spannende week, volgende week nieuwe echo. Ze dacht wel dat het een miskraam gaat worden, vanzelf of dat het alsnog weggehaald moet worden. Ik voel met je mee!! Liefs Chaline

één maand geleden

Reactie op Marrelltje

Ow jeej toch. Aller eerst. Heel veel kippenvel hier. K heb dit gehad in 20 ...
Wat verdrietig voor je toen! Mag ik vragen of je hierna nog zwanger bent geworden en zo ja hoe je toen die zwangerschap hebt ervaren?

één maand geleden

Wat verdrietig voor je toen! Mag ik vragen of je hierna nog zwanger bent ge ...
Ik ben nu 8weken zwanger weer via icsi en eerste keer met vruchtje en hartslag.. we zijn ongelooflijk bang. Deze eerste weken ben ik blij dat dit is gelukt maar ik geloof het maar half en elke krampje trekje of pijntje een ik naar de wc… K hoop dat dat met 12 weken goed is.. 😇

één maand geleden

Reactie op Marrelltje

Ik ben nu 8weken zwanger weer via icsi en eerste keer met vruchtje en harts ...
Wat fijn dat het gelukt is! Spannend voor jullie komende tijd! Ik ga voor jullie hopen dat alles goed blijft!