9 Reacties
11 dagen geleden
Je hoeft ook niet ready te hebben hoor! Ze gaan gewoon je situatie doornemen en wat praktische dingen, zoals je bed op hoogte voor de kraamverzorgster enzo! Wel vroeg al met 20 weken, bij ons deden ze het vanaf 32 weken. Maar opzich is 20 ook prima toch, nog beter excuus om nog niks klaar te hebben 😜
Hier gewoon koffie of thee aangeboden. 🫣Aardige mevrouw, wilde gewoon wat water en was met een half uurtje weer weg. Zou me daar niet druk om maken 🙈
11 dagen geleden
Niet te erg overdenken. Wat je normaal bij bezoek doet is het beste, dan voelt het ook natuurlijk. Als Limburger die een tijdje in de randstad heeft gewoond heb ik gemerkt dat bijvoorbeeld werklui niet gewend waren aan een kop koffie en vlaai, maar het wel enorm gewaardeerd werd. Het is ook leuk om de gastvrijheid van je cultuur te kunnen delen 😊
8 dagen geleden
Met 27 weken krijg ik een intake, dit zal overigens een telefonische intake zijn.. hoe is dat bij jullie?
8 dagen geleden
Reactie op Ayesha1984
Met 27 weken krijg ik een intake, dit zal overigens een telefonische intake ...
Wij hebben ook ongeveer rond die tijd een telefonische intake. Dit is bij ons gebruikelijk omdat het niet ons eerste kindje is. Anders waren ze langs gekomen.