11 Reacties

één maand geleden

Wat ontzettend schrikken.. had je wel symptomen? Veel sterkte met wachten :(

één maand geleden

Reactie op Viv123

Wat ontzettend schrikken.. had je wel symptomen? Veel sterkte met wachten : ...
Hg zwangerschap zelfs 🥴

één maand geleden

Wat ontzettend verdrietig om dit te lezen…. Wat wil je precies weten? Eind mei had ik hetzelfde situatie en daarna een miskraam gehad.

één maand geleden

Reactie op 🌸🍀🐾

Wat ontzettend verdrietig om dit te lezen…. Wat wil je precies weten? Eind ...
Ik denk dat t hier ook een miskraam wordt. Wat waren de vervolgstappen bij jou als ik vragen mag?

één maand geleden

Hee, hier gisteren ook onze eerste echo gehad en precies hetzelfde. Ik dacht dat ik op 8+3 zat. Het vruchtje is eond 7+4 gestopt met groeien. Ze zag nog een klein streepje, maar dat was het dan ook. Heel onwerkelijk, vooral omdat ik best al wel kwaaltjes had (misselijk, zere borsten, last van darmen). Voor mij is zijn er nu 3 keuzes. Of afwachten dat mijn lichaam het zelf afstoot, of met medicatie, of curretage. Eigenlijk weet ik ook nog niet zo goed hoe ik me moet voelen ofzo. Aan de ene kant hou je er rekening mee dat het fout kan gaan, aan de andere kant ben je al veel verder aan het denken dan 8 weken zeg maar.. Heel veel sterkte in ieder geval.

één maand geleden

Ik denk dat t hier ook een miskraam wordt. Wat waren de vervolgstappen bij ...
Ja natuurlijk mag je alles vragen en ik snap je gevoel nu ook. Ik moest in totaal 3 weken wachten op de miskraam opgang te komen en elk week ging ik voor een echo om zeker te weten dat het een lege vruchzak is. De derde week was het voor mij mentaal heel zwaar en hebben we besloten om piltje te slikken en de een tablet in te brengen en daarna was de miskraam binnen in no time klaar. Als je medicatie keuze hebt gekregen zorg ervoor om over dag in te nemen niet zoals ik deed, voor slaap tijd🤦🏻‍♀️

één maand geleden

Hier afgelopen vrijdag hetzelfde verhaal, was toen volgens de berekening 8+5 maar met lege vruchtzak. Ik moet 16/09 terug gaan voor een nieuwe echo, en dan kan ik kiezen voor medicatie of curettage. Onwerkelijk dit hé, veel sterkte!

één maand geleden

Ik heb dit vorig jaar gehad. Een week later zat er wel iets maar zonder hartslag, helaas een miskraam en currerage geworden.

één maand geleden

Hier helaas hetzelfde. Volgens eigen berekeningen 7 wkn, echo een lege vruchtzak van 5 wkn 3 dgn. Volgende week een nieuwe echo om te kijken of er iets veranderd is, maar ik ga daar niet vanuit. Heb vanaf het eerste moment ook niet echt klachten, en ook al direct het gevoel dat het niet goed zit helaas. Als de echo volgende week slecht is, ga ik voor de medicatie. Hopelijk ben ik er dan zo snel mogelijk 'vanaf'.

één maand geleden

Reactie op 🌸🍀🐾

Ja natuurlijk mag je alles vragen en ik snap je gevoel nu ook. Ik moest in ...
Pfff 3 weken…. Snap ik wel dat je daar de streep getrokken hebt. Medicatie ga ik niet doen, dan curretage. Ps; heb mn andere account verwijderd

één maand geleden

Wat rot om te lezen! Veel sterkte! 💖