7 Reacties

één maand geleden

Ik volg, want herken je vraag en ervaring dat veel alleen online is...

één maand geleden

Ik heb voor mijn eigen maat gekozen. Zit voor nu prima. Geen idee hoe het gaat zijn aan het eind van de zwangerschap. Maar dat zie ik dan wel

één maand geleden

Herkenbaar! Alleen mijn broeken met elastiek zitten nog lekker, maar die zijn heel zomers, dat blijft niet eeuwig goed gaan. Heb vanochtend voor de gein een gewone winterbroek met elastiek en een maat groter gepast, zag er niet uit.. zat lekker (en ruim) bij mijn buik, maar flodderde om mijn heupen. Ik heb gelezen dat je voor zwangerschapskleding je eigen maat kan aanhouden, dat daar rekening mee wordt gehouden, maar vind het zelf erg vroeg om met zo'n echte zwangerschapsbroek aan de gang te gaan.. heb benieuwd hoe jullie het aanpakken!

één maand geleden

ik had een broek besteld bij de H&M (mama pull on denim met wijde pijp) in mijn gebruikelijke maat 38 maar hij valt best klein.. dus ik ga een nieuwe bestellen in misschien wel maat 42 want ik hou van baggy!

één maand geleden

Nu zal je eigen maat nog wel passen maar bij mij zijn mijn heupen echt flink breder geworden gedurende de zwangerschap. Je komt sowieso ook wel aan, dus 1 maatje groter met een riem dragen is een veilige optie

één maand geleden

Hoor veel dat men zegt koop per trimester, want je weet niet hoe je groeit (aankomen, borsten, babybuik kunnen alledrie los van elkaar veranderen natuurlijk) dus ik heb nu een (niet zws)legging gekocht die wel door kan voor normale broek, die zat net wat wijd dus paar weken omgeslagen gedragen en inmiddels zit ie precies fijn. En vorige week een zws broek met echt zon hoge buikband gekocht. Die zit op de buik nog slobberig maar het zakt helemaal niet wf en zit ook prima aan de benen (want mn normale broekmaat verder) dus die zal ik wel mn hele zws kunnen dragen schat ik in.

één maand geleden

Oh en ik heb ook een paar keer op Vinted iets gezien en gewoon aam die verkoper gevraagd ik ben 1m60 hoe lang ben jij, of mijn borekmaat is dit en dit, denk je dat dat overeen komt. Of ik ben zwanger heb ik in deze jurk nog wat ruimte/is het elastisch? En meestal zijn ze dan heel lief en specifiek, meermaals echt extra foto's gekregen dat ze het zelf aan hadden getrokken oid voor een beter beeld. Met die info icm lage Vinted prijzen kan je best een enkel broek/kledingstuk proberen vaak :). Of gewoon zo'n kledingpakket mt S/ 36 kopen en dan zit er vast wat tussen. Kan je ook btj meerdere dingen uitproberen en desnoods doorgeven of terug op Vinted.