25 Reacties

2 maanden geleden

Ik ervaar al deze klachten nu ook bij 4 weken, ik heb het opgezocht en ik lees overal dat je dit kan hebben door de groei van je baarmoeder die begint. Zolang ik geen bloedverlies heb, probeer ik me maar geen zorgen te maken.

2 maanden geleden

Reactie op YaraK1992

Ik ervaar al deze klachten nu ook bij 4 weken, ik heb het opgezocht en ik l ...
Dat heb ik inderdaad ook een beetje, maar ik blijf me alsnog zorgen maken 😆. Hopen dat de tijd snel gaat en ik de echo heb waardoor ik hopelijk wat meer gerustgesteld ben.

2 maanden geleden

Reactie op I1994BXOUR

Dat heb ik inderdaad ook een beetje, maar ik blijf me alsnog zorgen maken � ...
Heel herkenbaar! De tijd kan ook niet snel genoeg gaan!

2 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde sinds 3,5wk. Ben nu 4,5 wk en al een week lang elke dag en vooral 's avonds en 's nachts hele heftige menstruatiekrampen. Soms zo heftig dat ik moet rondlopen of misselijk word. Ik heb het nagevraagd bij de kliniek waar ik de IUI had en in mijn geval (ik had een zeer vroege echo waarop al wel wat in de baarmoeder te zien was en verder geen aanwijzingen voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap), zei de gynaecoloog dat het normaal was en geen zorgen hoefde te maken. Maar als je pijn tussen de schouderbladen krijgt, of plotselinge hevige pijn die niet wegtrekt of dat je het gevoel hebt te moeten poepen terwijl er niets komt, duizelig/flauwvallen, moet je wel aan de bel trekken bij een verloskundige of arts.

2 maanden geleden

Heb ik ook. Al sinds paar dagen voor NOD en ben nu bijna 5wk. Ook al 's nachts wakker van geworden, maar trok snel weer weg. Interpreteer het maar als groeipijn 😀. Bij bijna 90% gaat het gewoon goed. Bedankt voor de alarm symptomen DdP89 en fijn dat je vroege echo goed eruit zag! Bbz lijkt me echt vreselijk. Online lees ik wel dat de buikpijn bij de meesten wel snel minder wordt. Hopelijk is dat zo. Wil eigenlijk ook niet zo pril zwanger pijnstillers nemen.

2 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde sinds 3,5wk. Ben nu 4,5 wk en al een week lang elk ...
Dit heb ik inderdaad ook in de avonden en nachten. En voor korte duur ook, de pijn stopt alweer na een paar minuten gelukkig. Al dat andere wat je noemt heb ik gelukkig niet, dus ik hou het dan maar op dat het groeipijnen zijn inderdaad

2 maanden geleden

Reactie op Bodi20

Heb ik ook. Al sinds paar dagen voor NOD en ben nu bijna 5wk. Ook al 's nac ...
Hopen dat de krampen dan zo snel mogelijk weggaat bij ons 🙏🏻

2 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde sinds 3,5wk. Ben nu 4,5 wk en al een week lang elk ...
Ik ben 4 weken zwanger. Gisterochtend heb ik hele heftige buikkrampen gehad leken net weeen duurde 5 min en het gevoel alsof ik moest poepen maar niks uitkwam. Maar daar bleef het ook bij. Zou dit dan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunnen zjjn ? Ik ben al bjj de gynaecoloog geweest meer die kon niks zien (veelste vroeg) 🥺

2 maanden geleden

Reactie op mama🤍

Ik ben 4 weken zwanger. Gisterochtend heb ik hele heftige buikkrampen gehad ...
Zo vroeg denk ik het nog niet dat je dat al zo zou voelen, maar zou het in de gaten houden. Ik heb dit soort pijnen ook, nu ruim een week, al begint het wel iets lichter en minder te worden. Bij twijfel gewoon altijd je gyn of verloskundige bellen. Liever 10x te veel dan 1x te weinig.

2 maanden geleden

Heb ik inderdaad ook. Als je je zorgen maakt kan je altijd je verloskundige vragen

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Dinsdag positieve test gehad. De verloskundige schat het nu op +- 5 weken. Lees idd op google dat het erbij hoort. Ook jullie reacties stelt mij gerust.

2 maanden geleden

Ik heb deze krampen ook. Bij mij gaat het ook gepaard met licht roze bloedverlies:( Vind dit lange weken wachten pfff

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Dinsdag positieve test gehad. De verloskundige schat het n ...
Wat was jou eerste dag van jou laatste menstruatie

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Ik heb deze krampen ook. Bij mij gaat het ook gepaard met licht roze bloedv ...
Ik heb dat dus ook maar licht bloed verlies was maar 1 dag ben nu 5 weken en 2 dagen. Geen idee of dit erg is

2 maanden geleden

Reactie op Mary09

Ik heb dat dus ook maar licht bloed verlies was maar 1 dag ben nu 5 weken e ...
Ja hier ook 1 dag en het is nu meer niet dan wel. Gewoon afwachten tot de 1e echo lijkt me... Het kan een innestelingsbloeding zijn geweest. Maar ik was eerst 2 dagen erg ongesteld en daarna testte ik zwanger. Dus hier allemaal al raar vanaf het begin

2 maanden geleden

Ik ervaar soms ook buikpijn en krampen. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Kan er echt bij horen ☺️

2 maanden geleden

Goedenavond, Ik weet nog niet of ik zwanger ben. Volgende week zondag is mijn NOD. Maar heb afgelopen dagen het gevoel dat er een ballonnetje in mijn onderbuik zit en vanavond wat krampen hier en daar. Vooral aan de zijkanten van baarmoeder gebied. Verder ook enorm moe en zere tepels... Ik heb al een kleine man van 13 maanden. En gek genoeg weet ik niet meer hoe het toen is begonnen...

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Ik ben nu 4+6. Beetje zeurderige krampen in mn onderbuik. Verder geen bloed, dus denk inderdaad groeipijn van de baarmoeder, maar toch blijft spannend!

2 maanden geleden

Reactie op mama🤍

Wat was jou eerste dag van jou laatste menstruatie
28 juni

2 maanden geleden

Ik heb vorige zwangerschap daar eerste weken best veel last van gehad, zelfs een keer rond 7 weken zo erg dat ik dacht 'nou dit was het'. Hoeft echt niet iets ergs te betekenen en kan er gewoon bijhoren, die kleine is namelijk nu n gezonde meid van 16 maanden! Bij mijn huidige zwangerschap ook af en toe buikpijn en krampen, volgens mij hoort het er dus gewoon ook soms bij!