10 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik hoef dan niet naar mijn werk maar ik was wel echt heeeeel moe in het begin. Dus ik denk dat het daarom niet mag.

茅茅n maand geleden

Ik kan echt niet rijden als ik het op heb. Omdat ik 鈥榮 nachts altijd minimaal 4x moet plassen, neem ik m rond 4 uur al in. Dan is de ergste vermoeidheid bij mij wel weg en ga dan naar mijn werk. Mocht het alsnog niet gaan dan moet ik het laten weten en werk ik of thuis of start later. Vriendin van mij gebruikte dit ook en die had dan weer nergens last van. Zou even kijken hoe het bij jou uitpakt, mits je niet 40km moet rijden 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Netje87

Ik kan echt niet rijden als ik het op heb. Omdat ik 鈥榮 nachts altijd minima ...
Bedoelde dus met uitpakken, probeer het op een dag uit dat je niet hoeft te rijden en kijk hoe je je voelt 馃檲

茅茅n maand geleden

Je went er aan, ik was ook heel duf de eerste week ongeveer denk ik. Nu inmiddels slik ik het al 16 dagen. Het helpt tegen de misselijkheid en ik ben dus niet duf meer!

茅茅n maand geleden

Ik heb dit ook vijf dagen gebruikt en werd er heel suf van. Ik snap dus wel dat het advies is om niet auto te rijden.

茅茅n maand geleden

Ik gebruik dit sinds vandaag in een vorm van een drankje heel lekker 馃槄 en al helemaal als je al misselijk bent. Er werd tegen mij gezegd niet langer dan 5 dagen achter elkaar gebruiken?? Is dit bij jullie ook verteld? of moet dit af en toe eventjes onderbreken ?

茅茅n maand geleden

Reactie op AmandaOkken

Ik gebruik dit sinds vandaag in een vorm van een drankje heel lekker 馃槄 en ...
Ja bij mij wel, 5-6 dagen gebruiken en dan ook zoiets stoppen voordat je weer zou gaan gebruiken.

茅茅n maand geleden

Ik heb ook goedkeuring om het te blijven gebruiken langer dan de 5 dagen (zit eraan sinds 27 augustus). Arts lette daarbij op of (1) het werkt, anders heeft het natuurlijk geen nut om door te gaan en (2) in welke mate ik neurologische bijwerkingen heb. Heb 1x beetje hoofdpijn gehad maar geen uitval verschijnselen oid, en ook niet super suf. Was toch al super vermoeid door het overgeven en de misselijkheid. Ik heb het wel geprobeerd zonder na de 5 dagen, maar heb er minimaal 1 a 2 doses per dag van nodig, en eigenlijk gewoon de 3x. Ik rij er overigens niet mee, dus geen ervaring of dat in de praktijk kan! Zou wel ook even letten op of je verzekerd bent als er wat gebeurt. Werk kan anders misschien vervoer voor je regelen.

茅茅n maand geleden

Reactie op AmandaOkken

Ik gebruik dit sinds vandaag in een vorm van een drankje heel lekker 馃槄 en ...
Deze info schijnt helemaal niet te kloppen. Zie website Zehg.nl dit is de offici毛le website over hyperemis gravidarum waar artsen aan mijschrijven. Dit kan je evt laten zien aan je arts.