Hiiii mommys
Ik heb morgen met 10+1 de termijn echo. Heb er heel veel zin in maar toch ook weer erg spannend 馃檲
Heeft er iemand nog meer deze week de termijn echo? Of misschien al gehad?
Hoe was het 馃挄馃挄
Ik heb m donderdag! Ondanks dat ik 4 weekjes geleden een echo had en al wat hartactie heb gezien, blijft het toch spannend! Ik duim voor jullie allemaal, dat het een mooie termijnecho zal zijn! 鉂わ笍
Ik heb m volgende week, ben dan 10+2. Vind het zo leuk, en zoo spannend! Su ...
Ja pff toch weer spannend he.. het viel wel mee bij mij maar begint nu toch wel te komen de spanning haha gelukkig is het morgen al!
Dankjewel 鉂o笍
Jij ook alvast succes en op naar een mooie termijn echo馃崁
ik had het vandaag met 10+3, alles was goed 馃 zo leuk en fijn!
ook meteen bloedgeprikt voor de NIPT, alleen de uitslag duurt 10 dagen. mijn vorige zwangerschap is helaas na de termijn echo gestopt en de NIPT bleek afwijkend dus ik blijf nog even in spanning.
succes morgen 馃尭
Aanstaande zaterdag hebben wij de termijn echo! Van alle verschijnselen die er zijn heb ik ze nog steeds allemaal voor m鈥檔 gevoel 馃槴馃槀 en toch ben ik nu al zenuwachtig!
Ik had hem vandaag met ik dacht 11.1 maar uiteindelijk vooruit gezet op 11.3.
Ook vandaag bloed gaan prikken voor de nipt dus nu nog even 10 daagjes afwachten 馃
Wij hebben m donderdag met 10+1 (als het goed is).. best wel spannend! Vorige keer al een krachtig hartje gezien maar merk dat ik toch wel wat angstig en zenuwachtig ben 馃槀馃檲