58 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik heb m donderdag! Ondanks dat ik 4 weekjes geleden een echo had en al wat hartactie heb gezien, blijft het toch spannend! Ik duim voor jullie allemaal, dat het een mooie termijnecho zal zijn! 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Ik heb m volgende week, ben dan 10+2. Vind het zo leuk, en zoo spannend! Succes morgen!

茅茅n maand geleden

Ik heb het vrijdag! Hier ook veel zin in maar toch spannend na een miskraam. Succes allemaal 馃グ

茅茅n maand geleden

Krijg je trouwens met de termijn echo een hartje te horen of net zoals de eerste echo alleen te zien ? 馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op agur

Ik heb het vrijdag! Hier ook veel zin in maar toch spannend na een miskraam ...
Hopen dat het een mooie termijn echo mag zijn voor ons allemaal 鉂o笍馃崁

茅茅n maand geleden

Ik ook morgen met 10+3! Vind het ook heel erg spannend 馃槉

茅茅n maand geleden

Ik volgende week maandag. Ben dan 11+3. Toch weer spannend!

茅茅n maand geleden

Reactie op xLapx

Ik heb m volgende week, ben dan 10+2. Vind het zo leuk, en zoo spannend! Su ...
Ja pff toch weer spannend he.. het viel wel mee bij mij maar begint nu toch wel te komen de spanning haha gelukkig is het morgen al! Dankjewel 鉂o笍 Jij ook alvast succes en op naar een mooie termijn echo馃崁

茅茅n maand geleden

Ik heb de termijnecho vrijdag met 10+2 Hoop dat we allemaal een mooie echo zullen hebben馃崁

茅茅n maand geleden

Reactie op millietim

Ik ook morgen met 10+3! Vind het ook heel erg spannend 馃槉
Ohhh toevallig! Leuk! Maar inderdaad voel de spanning nu wel opkomen haha gelukkig is het voor ons morgen al 馃崁馃崁 Succes!!

茅茅n maand geleden

Reactie op Lisanne987

Ik heb de termijnecho vrijdag met 10+2 Hoop dat we allemaal een mooie echo ...
Dat hoop ik ook! 鉂わ笍馃崁 succes alvast en laat ons weten 馃槂

茅茅n maand geleden

Reactie op Moosss

Ohhh toevallig! Leuk! Maar inderdaad voel de spanning nu wel opkomen haha g ...
Ja inderdaad! Jij ook succes 馃槉馃崁

茅茅n maand geleden

ik had het vandaag met 10+3, alles was goed 馃 zo leuk en fijn! ook meteen bloedgeprikt voor de NIPT, alleen de uitslag duurt 10 dagen. mijn vorige zwangerschap is helaas na de termijn echo gestopt en de NIPT bleek afwijkend dus ik blijf nog even in spanning. succes morgen 馃尭

茅茅n maand geleden

Wij donderdag met (volgens eigen berekening) 10+3! 馃挆馃挋

茅茅n maand geleden

Aanstaande zaterdag hebben wij de termijn echo! Van alle verschijnselen die er zijn heb ik ze nog steeds allemaal voor m鈥檔 gevoel 馃槴馃槀 en toch ben ik nu al zenuwachtig!

茅茅n maand geleden

Ja morgen! 11.1. Zo spannend weer!

茅茅n maand geleden

Gisteren mijn termijn echo gehad 5april uitgerekend馃槏馃槏

茅茅n maand geleden

Ik had hem vandaag met ik dacht 11.1 maar uiteindelijk vooruit gezet op 11.3. Ook vandaag bloed gaan prikken voor de nipt dus nu nog even 10 daagjes afwachten 馃

茅茅n maand geleden

Wij hebben m donderdag met 10+1 (als het goed is).. best wel spannend! Vorige keer al een krachtig hartje gezien maar merk dat ik toch wel wat angstig en zenuwachtig ben 馃槀馃檲

茅茅n maand geleden

Vandaag met ik denk 10+2. Al twee eerdere goede echo's gehad maar toch wel weer zenuwachtig hoor! Hopelijk wordt het een mooie echo馃檹馃徏