17 Reacties

2 maanden geleden

Ik had hier nooit bij stilgestaan. Ik ga op 5 oktober trouwen en was dan van plan acrylnagels te laten zetten. Nu heb ik even gegoogled en vind idd wisselende adviezen maar ook deze: Omdat wetenschappers hebben vastgesteld dat het in het algemeen enkele gezondheidsrisico's met zich meebrengt, is het veiliger om het te vermijden . Als iemand tijdens de zwangerschap acrylnagels wil, moet hij/zij de nagelstyliste vragen een hechtmiddel te gebruiken dat geen methylmethacrylaat bevat

2 maanden geleden

Ja dat vond ik dus ook, maar mijn nagelstyliste weet niet dat ik zwanger ben aangezien het nog pril is😅

2 maanden geleden

Wat voor nagels zet je? Biab/gel/acryl? Ik ben zelf momenteel zwanger en nagelstyliste kan het even voor je uitzoeken of dat stofje er in zit wat Justme_1988 zei! 🫶🏻

2 maanden geleden

Oeh ik volg even mee, ik laat ook elke maand mijn nagels doen, met gellak in mijn geval.

2 maanden geleden

Ja de adviezen gaan tegenwoordig wel erg ver... zelfde met wel of niet je haar verfen. Je moet doen waar je je goed bij voelt, maar hier zou ik mij niet druk om maken :)

2 maanden geleden

Ik deed alleen een mondkapje op. Zag er niet uit, maar zo ademde ik niet zoveel stoffen in.

2 maanden geleden

Reactie op Rosa ✨

Wat voor nagels zet je? Biab/gel/acryl? Ik ben zelf momenteel zwanger en na ...
Wat lief! Hopelijk heb je hier iets aan: Qua lak is het gellak van The gelbottle en voor versteviging brengt ze acrylgel aan. Soort pasta(roze van kleur) die ze uitsmeert over de nagel met een kwastje en een of andere vloeistof.

2 maanden geleden

Reactie op Djoy2025

Wat lief! Hopelijk heb je hier iets aan: Qua lak is het gellak van The gelb ...
Ik heb even gekeken, in sommige acrylgel zit het wel en sommige niet 🥲

2 maanden geleden

Zit het ook in rubberbase ?

2 maanden geleden

Reactie op Deezerv

Zit het ook in rubberbase ?
In de meeste wel

2 maanden geleden

Reactie op Rosa ✨

In de meeste wel
Oh ik heb morgen een afspraak staan ik maak me nu zorgen, mijn nagels moeten echt gedaan worden, ze hebben geen Biab alleen rubberbase of acryl

2 maanden geleden

Is het dan beter om af te zeggen?

2 maanden geleden

Reactie op Rosa ✨

Ik heb even gekeken, in sommige acrylgel zit het wel en sommige niet 🥲
Ik heb even gevist en het zou gaan om het merk crystal nails. Ben je daar bekend mee?

2 maanden geleden

Hey! Ik ben zelf nagelstyliste. Ik heb eigenlijk elke zwangerschap gewoon gewerkt fulltime en ook nagels gedragen… 2 gezonde kinderen gekregen! Ik heb wel een afzuigsysteem voor het stof… Ze zoeken vaak van alles uit en onderzoeken naar onze producten (logisch natuurlijk) maar de meeste producten zijn echt niet zo schadelijk als er vaak word omschreven… 😊

één maand geleden

Hi dames, ik hier zet ook nagels! Ik heb tm 38+5 weken gewerkt 6 dagen in de week en soms met een slechte afzuigsysteem oeps 🙈. En zelf altijd gellak/biab op mijn nagels gehad. Geloof me niks aan de hand. En ik help zoveel zwangere vrouwen, ook niks aan de hand.

één maand geleden

Ik heb volgende week een afspraak bij mijn nagelstyliste en tijdens mijn eerste zwangerschap ook nagels gehad. Ging en gaat prima!