12 Reacties

2 maanden geleden

Ja je bent niet de enige😂😅

2 maanden geleden

Jup! En heb het idee dat ik af en toe dingen vergeet, ofja kom er soms gewoon niet meer op wat ik wilde zeggen😂

2 maanden geleden

Haha dit herken ik van deze zwangerschap (ben nog geen 4 weken) en ook van mijn vorige zwangerschappen 😂 Best beroerd hoor, als je een baan hebt waarbij je veel moet praten😂🙈

2 maanden geleden

Haha dit heb ik in het dagelijks leven ook als ik niet zwanger ben. Echt heel irritant

2 maanden geleden

Yes! 🙌 En normaal heb ik het heel goed klaar en ben ik vrij adrem.. zwaar irritant.. ik schijn al baalogen te hebben ontwikkeld die vertellen dat ik mijn partner in crime nodig heb 🤣

2 maanden geleden

Reactie op BabyApril25

Haha dit heb ik in het dagelijks leven ook als ik niet zwanger ben. Echt he ...
Haha hier exact hetzelfde ;)

2 maanden geleden

Jep! Na mijn vorige bevalling was het helemaal verschrikkelijk en is nooit echt meer weggegaan 😅

2 maanden geleden

Haha ja ik heb dit ook vaak. Als ik een berichtje stuur naar iemand kan ik daar ook echt 3x zo lang over doen dan normaal, of het lukt helemaal niet. 🥲

2 maanden geleden

Ja hoor ik heb dit sinds mijn eerste zwangerschap en is niet meer weggegaan helaas

2 maanden geleden

Klinkt veel belovend haha

2 maanden geleden

Reactie op Ceydaah

Klinkt veel belovend haha
😂😂 het is gewoon k u t is dit je eerste zwangerschap? Dan prepare voor de zwangerschapsdementie😂😂🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ ik hoop dat die je voorbij gaat haha

2 maanden geleden

Reactie op m jeslinjoane

😂😂 het is gewoon k u t is dit je eerste zwangerschap? Dan prepare voor de ...
Hahaha ja de eerste, nou ik ben benieuwd 😂