19 Reacties

4 dagen geleden

Maandag bloedafnamen. Donderdag de uitslag. Terwijl ze 10 dagen zeiden tijdens het prikken..馃檪

4 dagen geleden

Dan zou ik even contact opnemen. Ze zeggen dat het 5 tot 10 kalenderdagen duurt

4 dagen geleden

Het geslacht hoor je meestal niet bij de nipt, helaas kijken ze daar niet naar. Ze zeggen 10 werk dagen maar meestal is het er na een weekje wel al.

4 dagen geleden

Reactie op Cloudje馃Ц

Maandag bloedafnamen. Donderdag de uitslag. Terwijl ze 10 dagen zeiden tijd ...
Ook gestuurd naar Leuven dan?

4 dagen geleden

Reactie op DierbareKrokus184398

Het geslacht hoor je meestal niet bij de nipt, helaas kijken ze daar niet n ...
Jawel hoor, hier in Belgi毛 is het met geslacht.

4 dagen geleden

In Nederland zou je inderdaad de uitslag meestal al gehad hebben als de test gewoon goed was gegaan afgaande op het andere topic over de nipt hier, maar geen idee wat de huidige wachttijden in Belgi毛 zijn. Wellicht zijn die langer? Even informeren kan zeker geen kwaad inderdaad!

4 dagen geleden

Ik heb ongeveer een weekje moeten wachten in Nederland. Op een donderdag bloedgeprikt en op de vrijdag de week erna de uitslag gehad.

3 dagen geleden

Ik ben woensdag pas aan de beurt maar bij vorige zwangerschap op woensdag bloed getrokken en de week daarna op donderdag resultaat. Ook via Leuven. Ik zou misschien eens bellen om te informeren

3 dagen geleden

Ik zou ook even bellen. Bij een vriendin van mij waren ze de test kwijt en moest ze opnieuw.

3 dagen geleden

Hier 11okt laten prikken, juist mailtje gehad van UZleuven dat ze het ontvangen hebben. Mijn vroedvrouw zei van ze niet te verwachten voor 22okt, dus de volle 10 werkdagen. Dus misschien moet je nog een dagje geduld hebben? 馃 Ik hoop ook wel stiekem dat we ze een stukje eerder gaan ontvangen 馃馃徏

3 dagen geleden

Hey! Onze nipt is ook naar Leuven verstuurd, heb laten prikken op 8 oktober, ze hebben het ontvangen op 10 oktober. Mij is verteld dat het 7-10 kalenderdagen na ontvangst duurt... spannend he

3 dagen geleden

Vandaag de uitslag gekregen dat alles goed is, heb maar 5 dagen hoeven wachten op de uitslag!

3 dagen geleden

3 oktober bloed geprikt, net de uitslag, gelukkig goed!

2 dagen geleden

4 oktober geprikt, net gebeld dat de uitslag goed is. 馃┑馃┓

茅茅n dag geleden

7 oktober bloed geprikt, 15 oktober de uitslag gekregen

茅茅n dag geleden

Bij mijn vrouw is 7 november bloed afgenomen. De uitslag hebben wij 15 november mogen ontvangen. Ik wens je veel geduld en een goede uitslag.

茅茅n dag geleden

Reactie op casper klaassen

Bij mijn vrouw is 7 november bloed afgenomen. De uitslag hebben wij 15 nov ...
Oktober bedoel ik natuurlijk馃檭

茅茅n dag geleden

12 september bloedgeprikt en 18 september uitslag. Gelukkig komt het niet vaak voor dat ze wat geks tegen komen! Ik duim voor jullie. Dikke knuffel!鉂わ笍

茅茅n dag geleden

14de geprikt, 16de al uitslag! Alles in orde 馃グ