12 Reacties

17 dagen geleden

Ja herken ik! Dit is mijn 2e keer, morgen 14 weken. Super vervelend

17 dagen geleden

Ja ik ben ook continu verkouden. Super vervelend 😫 Hoort er bij las ik ergens..

17 dagen geleden

Is het dan niet een symptoom van zwangerschaps rhinitis? Constant geïrriteerde/ontstoken slijmvliezen, etc. Daar zijn via de huisarts wel neussprays voor te krijgen die veilig zijn in je zwangerschap!

17 dagen geleden

Ivm zwangerschap ben je sneller vatbaar voor virusjes, dus dat je vaker verkouden bent is niet heel gek (maar wel heel vervelend!)

Reactie op YvHaakFanaat

Is het dan niet een symptoom van zwangerschaps rhinitis? Constant geïrritee ...
Ja dat zou goed kunnen, ik heb sws erg gevoelige en ontstoken slijmvliezen. Maar het is ook vermoeidheid van griep dus een flinke griepje

Reactie op Itsaishalapre

Ja ik ben ook continu verkouden. Super vervelend 😫 Hoort er bij las ik erg ...
Vervelend he! Beterschap

Reactie op Lizaarendse

Ja herken ik! Dit is mijn 2e keer, morgen 14 weken. Super vervelend
Hopelijk knap je snel op!

Reactie op Mama202206

Ivm zwangerschap ben je sneller vatbaar voor virusjes, dus dat je vaker ver ...
Jaa. Alleen onderhand echt meer verkouden geweest dan niet zegmaar haha. Dacht misschien is er iets aan de hand

16 dagen geleden

Ja, heel herkenbaar! Ik pik ook alles op wat voorbij komt. Volgens verloskundige is je weerstand verlaagd en ben je dus inderdaad vatbaarder voor virusjes.

16 dagen geleden

Hier ook! Niet alleen verkouden, maar ook echt ziek (griep). Frustrerend

16 dagen geleden

Herkenbaar! Ik ben al vanaf week 3 verkouden. Huisarts heeft het wel een naam gegeven. Weet alleen de benaming niet meer.. Maar het schijnt een zwangerschap kwaaltje te zijn. Ik krijg er ook verschrikkelijke hoofdpijn door.😅

7 dagen geleden

Je hoeft je geen zorgen te maken. Veel zwangere zijn chronisch verkouden vanwege de zwangerschap. Verdwijnt vanzelf. Daarnaast js je weerstand wat lager omdat je lichaam zich focust op de baby