7 Reacties

2 maanden geleden

Hi mijn test blijft van CB ook staan op 2-3 zo lang die niet afloopt lijkt het mijn toch goed maakt me ook wat onzeker hoor 🥹

2 maanden geleden

Begrijp allebei ook jullie onzekerheid. Ik heb hetzelfde. Heb al 5 miskramen gehad en een goede zwangerschap, maar de angst voor een miskraam is erg groot.. ik blijf ook maar testen en dingen opzoeken op deze forums. Terwijl ik eigenlijk weet dat het toch afwachten is..

2 maanden geleden

Ik heb vanochtend nog 1 test gedaan die was overduidelijk positief, nu maar besloten dat ik mijn geld beter kan besteden 🤣

2 maanden geleden

Vgm moet je bij de cb test er 2 weken bij optellen

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde! Ben nu 4+2 en vind mijn testen nog relatief licht. Clearblue zegt 1-2 weken. Blijft toch spannend 😬

2 maanden geleden

Ik heb vanmorgen ook weer een test gedaan van Kruidvat 2v5. Nu was het na 5 min leestijd wel een streep, maar ongeveer hetzelfde als twee dagen daarvoor. Toen ging ik even iets doen en 1 min later keek ik nog eens, was het een dikke streep.. maarja dit was wel na de afleestijd van 5 min.. moet ik dan die eerste streep als streep beschouwen , want dan loopt het niet echt op..

2 maanden geleden

Reactie op Yvonne2103

Ik heb hetzelfde! Ben nu 4+2 en vind mijn testen nog relatief licht. Clearb ...
Heb ik ook hoor ik ben 4+5. En stond vanochtend ook nog 1-2. Probeer het nu wel echt los te laten het worden anders lange moeizame weken.