89 Reacties

3 maanden geleden

Hier de eerste op komst! Wij zijn 39 en 45. En heel lang getwijfeld, maar het voelt nu helemaal goed! Niet gedacht dat we zo snel zwanger zouden raken omdat we toch iets ouder zijn. Heel dankbaar dat dat is gelukt, nu ik hopen dat alles goed gaat (5+4)!

3 maanden geleden

Wij zijn 41 (papa) en 40 ( mama) en zwanger van ons 2e kindje ♥️ ons zoontje is nu 2 jaar en 2 maandjes en we hopen in april 2025 een broertje of zusje te verwelkomen voor ons ventje.

3 maanden geleden

Ik ben ook bijna 38 en zwanger van de eerste. ❤️

3 maanden geleden

Ik ben 34 en m’n partner 47! M’n partner heeft 2 pubers uit een eerder huwelijk. En nadat ze maanden geroepen hebben dat ze een broertje of zusje willen, is het zover. Ze zijn zo blij! En wij ook!

3 maanden geleden

38 als de tweede geboren is. Vriend is jonger

3 maanden geleden

Reactie op Nathalie1302

38 als de tweede geboren is. Vriend is jonger
Bij mij net zo, alleen ben ik zwanger van de 3e Mijn vriend is 34 als de baby geboren is (als alles goed gaat 🤞🏻)

3 maanden geleden

Ik ben zwanger van de vierde en zal 42 zijn als hij of zij geboren wordt. Mocht alles goed blijven gaan 😍

3 maanden geleden

Ik ben 35 en bewust alleenstaande moeder. Ik heb geen relatie, maar wel een kinderwens. Wel heel lang getwijfeld of ik het echt alleen wilde gaan doen, maar ik voelde de tijdsdruk wel. Heb toen nog overwogen om eerst eicellen te laten invriezen, maar dit was een zeer duur traject, met uiteindelijk maar 3-6% kans op een zwangerschap. Als ik het op mijn 35e nog natuurlijk zou proberen, had ik 10-15% kans. Dus toch maar voor gegaan. Misschien had ik nog wat langer willen wachten, maar de druk van 'oude eitjes' en snel dalende slagingskansen vond ik vrij heftig. Gelukkig heb ik op m'n 35e al wel een redelijk stabiel bestaan met een eigen koopwoning, vast contract en goed vangnet, dus er toch maar gewoon voor gegaan!

3 maanden geleden

Mijn vriend is 40 en ik ben 38. Ons zoontje is nu 2,5 😊

3 maanden geleden

Als de baby geboren is dan ben ik 39, en mijn vriend 36. We hebben al 2 andere kindjes van 3,5 en bijna 2 ☺️ Wel fijn om te lezen dat er nog wat meer ouderen zijn 💛

3 maanden geleden

Mijn dochter Fiona is 36 als haar baby in maart 2025 geboren wordt.

3 maanden geleden

Ik ben 36 en zal 37 zijn als mijn kindje word geboren. Afgelopen mei voor het eerst mama geworden van een sterrenmeisje 🩷 Ben bewust alleenstaande mama en wilde niet langer wachten op een partner.

3 maanden geleden

Ik ben 38, mijn verloofde is 39. We zijn een gelukkig samengesteld gezin, ik heb 2 dochters van 10 en 8, hij 2 dochters van 9 en 7. Een vol huis dus! In maart ons eerste kindje samen verloren na 9 weken zwangerschap. Bij 12 weken gecuretteerd Nu opnieuw zwanger (6+4), dus wel heel spannend allemaal, maar ik heb vertrouwen. Maandag onze eerste echo. Fijn dat er meer oudere papa’s en mama’s zijn!

3 maanden geleden

Ik ben 41 en m’n man 40. We hebben een dochtertje van bijna 15 maanden en een baby’tje to be van 6 weken in mama’s buik! Mijn partner en ik hebben elkaar later in het leven gevonden ☺️

3 maanden geleden

Ook ik ben niet meer de jongste ☺️ ben nu 37 en mijn partner is 40. Ook wij hebben beide uit eerdere relaties kinderen. Ik een 17 jarige dochter en mijn partner een 8 jarige zoon. En nu komt hopelijk begin april een kleine ons gezin verwelkomen.

3 maanden geleden

Heey, Ik ben bijna 37, mijn vriend is wel wat jonger hij is 31 en heb een zoon van bijna 16. En ongeveer 5 weken zwanger van ons eerste kindje samen.

3 maanden geleden

Yes, ik word 36 en mijn vriend is 40. Hebben dochter van bijna 2. En nu zwanger van baby nr 2. De reden is een medisch kinderwens traject voor onze dochter (3 jaar bezig geweest met diverse miskramen). Nu gelukkig “maar” een half jaartje bezig geweest. Liever waren we ietsje jonger ouders geworden maar zie zeker ook voordelen. ☺️

3 maanden geleden

Ik ben 39 en mijn partner is 41, ben uitgerekend op 13 april 2025. Wel een vervroegde echo volgende week ivm licht bloedverlies. Spannend

3 maanden geleden

mijn partner is 54 en wordt 55 in september en ik ben 38 en wordt 39 in september

3 maanden geleden

Nou ik wil me eigenlijk niet oud noemen.. gewoon wat verder in de rijping ofzo🤣 Mijn partner is 43 en 44 in november en ik 39 en 40 rond de uitgerekende datum in april! We zijn al 10 jaar bezig met icsi dus de wens was wat jonger te zijn maar moeder natuur dacht daar anders over.. Ik vind het wel leuk te lezen dat er toch zoveel van dezelfde leeftijd zwanger zijn 😇😁