89 Reacties
3 maanden geleden
Hier de eerste op komst! Wij zijn 39 en 45. En heel lang getwijfeld, maar het voelt nu helemaal goed! Niet gedacht dat we zo snel zwanger zouden raken omdat we toch iets ouder zijn. Heel dankbaar dat dat is gelukt, nu ik hopen dat alles goed gaat (5+4)!
3 maanden geleden
Wij zijn 41 (papa) en 40 ( mama) en zwanger van ons 2e kindje ♥️ ons zoontje is nu 2 jaar en 2 maandjes en we hopen in april 2025 een broertje of zusje te verwelkomen voor ons ventje.
3 maanden geleden
Ik ben 34 en m’n partner 47! M’n partner heeft 2 pubers uit een eerder huwelijk. En nadat ze maanden geroepen hebben dat ze een broertje of zusje willen, is het zover. Ze zijn zo blij! En wij ook!
3 maanden geleden
Ik ben 35 en bewust alleenstaande moeder. Ik heb geen relatie, maar wel een kinderwens. Wel heel lang getwijfeld of ik het echt alleen wilde gaan doen, maar ik voelde de tijdsdruk wel. Heb toen nog overwogen om eerst eicellen te laten invriezen, maar dit was een zeer duur traject, met uiteindelijk maar 3-6% kans op een zwangerschap. Als ik het op mijn 35e nog natuurlijk zou proberen, had ik 10-15% kans. Dus toch maar voor gegaan. Misschien had ik nog wat langer willen wachten, maar de druk van 'oude eitjes' en snel dalende slagingskansen vond ik vrij heftig. Gelukkig heb ik op m'n 35e al wel een redelijk stabiel bestaan met een eigen koopwoning, vast contract en goed vangnet, dus er toch maar gewoon voor gegaan!
3 maanden geleden
Ik ben 38, mijn verloofde is 39. We zijn een gelukkig samengesteld gezin, ik heb 2 dochters van 10 en 8, hij 2 dochters van 9 en 7. Een vol huis dus! In maart ons eerste kindje samen verloren na 9 weken zwangerschap. Bij 12 weken gecuretteerd
Nu opnieuw zwanger (6+4), dus wel heel spannend allemaal, maar ik heb vertrouwen. Maandag onze eerste echo.
Fijn dat er meer oudere papa’s en mama’s zijn!
3 maanden geleden
Ik ben 41 en m’n man 40. We hebben een dochtertje van bijna 15 maanden en een baby’tje to be van 6 weken in mama’s buik!
Mijn partner en ik hebben elkaar later in het leven gevonden ☺️
3 maanden geleden
Heey, Ik ben bijna 37, mijn vriend is wel wat jonger hij is 31 en heb een zoon van bijna 16. En ongeveer 5 weken zwanger van ons eerste kindje samen.
3 maanden geleden
Yes, ik word 36 en mijn vriend is 40. Hebben dochter van bijna 2. En nu zwanger van baby nr 2.
De reden is een medisch kinderwens traject voor onze dochter (3 jaar bezig geweest met diverse miskramen). Nu gelukkig “maar” een half jaartje bezig geweest.
Liever waren we ietsje jonger ouders geworden maar zie zeker ook voordelen. ☺️
3 maanden geleden
mijn partner is 54 en wordt 55 in september en ik ben 38 en wordt 39 in september
3 maanden geleden
Nou ik wil me eigenlijk niet oud noemen.. gewoon wat verder in de rijping ofzo🤣
Mijn partner is 43 en 44 in november en ik 39 en 40 rond de uitgerekende datum in april!
We zijn al 10 jaar bezig met icsi dus de wens was wat jonger te zijn maar moeder natuur dacht daar anders over..
Ik vind het wel leuk te lezen dat er toch zoveel van dezelfde leeftijd zwanger zijn 😇😁