89 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben net 37 geworden, mijn partner is 33. We hebben het er goed over gehad en nu we een stabiele basis hebben en ik er niet bepaald jonger op wordt, besloten te gaan proberen. Nu zwanger van de 1e en we vinden het spannend maar zijn ook mega blij 🥰❤️

3 maanden geleden

Ja hoi! Hier 40 jaar en nu zwanger van de eerste, 7+1. Spannend allemaal he? Ik heb er ook wel vertrouwen in, alleen ben ik een beetje bang voor een tweeling op het moment. Ben erg beroerd en moe. Onze echo is pas de 25e dus nog even volhouden

3 maanden geleden

Ik ben 46 en mijn vriend 42 jaar. We hebben elkaar 5 jaar geleden leren kennen. Ik ben nu 4 weken en 6 dagen zwanger dankzij eiceldonatie 🥰

3 maanden geleden

Hier ook wat ouder, ik ben 36, mijn vriend 40. Net zwanger van de eerste! Dit 12 maanden na een miskraam, dus een beetje gespannen 😅

3 maanden geleden

Reactie op Altima

Mijn dochter Fiona is 36 als haar baby in maart 2025 geboren wordt.
Haar partner is 40 jaar en ze wonen in Zwitserland, het is hun eerste kindje

3 maanden geleden

Hoi hoi, Ik ben nu 40 jaar en zwanger van ons 3e kindje. Ik was 35 en 38 bij de vorige geboortes. Mijn partner is nu net 43. Dus ja, wij zijn ook ‘oudere ouders’. 😅 Moest van de week nog zo lachen bij mezelf: staat op het potje vitamines: “voor zwangeren en jonge moeders”. Ik begrijp wat ermee bedoeld wordt, maar jong ben ik niet meer 🤣.

3 maanden geleden

Reactie op Karen37

Hoi hoi, Ik ben nu 40 jaar en zwanger van ons 3e kindje. Ik was 35 en 38 b ...
We zijn toch nog super jong 😜

3 maanden geleden

Reactie op Altima

Haar partner is 40 jaar en ze wonen in Zwitserland, het is hun eerste kindj ...
Wat leuk dat je oma wordt! 🥳❤️

3 maanden geleden

Reactie op Mama Ingrid

We zijn toch nog super jong 😜
Nou, ik voel me inderdaad ook nog jong. Maar 40 klinkt al zo oud ☺️

3 maanden geleden

Reactie op Karen37

Nou, ik voel me inderdaad ook nog jong. Maar 40 klinkt al zo oud ☺️
Voordeel van ‘later’ kinderen krijgen is dat mensen je jonger schatten 😊 40 is slechts een getal 😉

3 maanden geleden

Reactie op Mama Ingrid

Voordeel van ‘later’ kinderen krijgen is dat mensen je jonger schatten 😊 4 ...
Dat is echt! Sinds kort ben ik in de schatting ook de 20 uit maar ik hoor nooit 39

3 maanden geleden

Reactie op Lynn23

Wat leuk dat je oma wordt! 🥳❤️
Ja we zijn heel blij in september naar haar toe. Ik ben dan bij haar 12 weken echo de 18e

3 maanden geleden

Fijn om dit te lezen! Ik ben 41 en mijn man 40, onze dochter is 4. Nu 6+6 zwanger. Twee jongste geleden helaas een miskraam gehad dus vind het best spannend! Maar voel ook vertrouwen diep van binnen 🥰

3 maanden geleden

Mijn zoontje is 20 maanden en ik ben 36. We willen een tweede kindje en proberen weer hiervoor. Wel een redelijk heftige bevalling en nasleep, herstel gehad. Dus heb geen haast, maar heel welkom als het komt. Mijn vriend is 31 en wil ook graag een tweede. We gaan het zien. Voor mijn 30ste had ik nog genoeg werk aan mezelf te doen als KOPP kind. Daarna stond ik ervoor open om kinderen te krijgen en heb ik dus een vriend die dat ook wil.

3 maanden geleden

Hi, ben 38 en zwanger van de eerste. Mijn vriend is 40 en heeft al twee kinderen. Jongen van 7 en jongen van 9.

3 maanden geleden

Ik word over 2 weken 38. Mijn man is nog maar 37 lentes jong 😜. Ons eerste kindje kwam op 36 jarige leeftijd en dat wordt dan al een geriatric pregnancy genoemd, best bizar.

3 maanden geleden

Oh wat fijn om te lezen allemaal! Ik ben ook 40, hier zijn twee vaders en de biologische vader is 38. Helaas miskraam gehad in februari na 7wk. Nu 7+3 onderweg, best wel spannend! Ben mega misselijk en moe, dus dat lijkt een goed teken 😅

3 maanden geleden

Reactie op Di3

Ik ben zwanger van de vierde en zal 42 zijn als hij of zij geboren wordt. M ...
Ik ook! Ik ben 41 en heb 3 kinderen 15,13 en 11 jaar.

3 maanden geleden

Hier ook een "geriatrische zwangerschap" 🤨🙄 Ik ben 38 en 39 als ons wondertje geboren wordt. Mijn man is dan bijna 40. Ik was 19 toen ik mijn dochter kreeg en 30 toen mijn zoontje kwam. Zo'n beetje in elke levensfase een kindje gekregen hihi.. en ik zie voordelen van het moeder worden in al die levensfasen! 😁😁

3 maanden geleden

Reactie op Lynn23

Ik ben 46 en mijn vriend 42 jaar. We hebben elkaar 5 jaar geleden leren ken ...
Hi lynn. Ik ben ook 46 en net zwanger via eicel donatie ♥️ 4 weken en 5 dagen .. ik hoop zo dat het goed blijft gaan 🤲🏼