89 Reacties
3 maanden geleden
Hoi hoi,
Ik ben nu 40 jaar en zwanger van ons 3e kindje. Ik was 35 en 38 bij de vorige geboortes. Mijn partner is nu net 43.
Dus ja, wij zijn ook ‘oudere ouders’. 😅
Moest van de week nog zo lachen bij mezelf: staat op het potje vitamines: “voor zwangeren en jonge moeders”. Ik begrijp wat ermee bedoeld wordt, maar jong ben ik niet meer 🤣.
3 maanden geleden
Reactie op Karen37
Hoi hoi,
Ik ben nu 40 jaar en zwanger van ons 3e kindje. Ik was 35 en 38 b ...
We zijn toch nog super jong 😜
3 maanden geleden
Reactie op Karen37
Nou, ik voel me inderdaad ook nog jong. Maar 40 klinkt al zo oud ☺️
Voordeel van ‘later’ kinderen krijgen is dat mensen je jonger schatten 😊 40 is slechts een getal 😉
3 maanden geleden
Reactie op Mama Ingrid
Voordeel van ‘later’ kinderen krijgen is dat mensen je jonger schatten 😊 4 ...
Dat is echt! Sinds kort ben ik in de schatting ook de 20 uit maar ik hoor nooit 39
3 maanden geleden
Mijn zoontje is 20 maanden en ik ben 36. We willen een tweede kindje en proberen weer hiervoor. Wel een redelijk heftige bevalling en nasleep, herstel gehad. Dus heb geen haast, maar heel welkom als het komt. Mijn vriend is 31 en wil ook graag een tweede. We gaan het zien. Voor mijn 30ste had ik nog genoeg werk aan mezelf te doen als KOPP kind. Daarna stond ik ervoor open om kinderen te krijgen en heb ik dus een vriend die dat ook wil.
3 maanden geleden
Reactie op Di3
Ik ben zwanger van de vierde en zal 42 zijn als hij of zij geboren wordt. M ...
Ik ook! Ik ben 41 en heb 3 kinderen 15,13 en 11 jaar.
3 maanden geleden
Hier ook een "geriatrische zwangerschap" 🤨🙄
Ik ben 38 en 39 als ons wondertje geboren wordt. Mijn man is dan bijna 40.
Ik was 19 toen ik mijn dochter kreeg en 30 toen mijn zoontje kwam. Zo'n beetje in elke levensfase een kindje gekregen hihi.. en ik zie voordelen van het moeder worden in al die levensfasen! 😁😁
3 maanden geleden
Reactie op Lynn23
Ik ben 46 en mijn vriend 42 jaar. We hebben elkaar 5 jaar geleden leren ken ...
Hi lynn. Ik ben ook 46 en net zwanger via eicel donatie ♥️ 4 weken en 5 dagen .. ik hoop zo dat het goed blijft gaan 🤲🏼