89 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op clau1985
Zo opgelucht met onze eerste goede echo! Zenuwen ivm vorige keer (miskraam ...
Jaaaaaa moe en kan mij niet op werk concentreren…alleen maar hier mee bezig en dan zijn de dagen laaaaaang 😬🤣
Wat ontzettend van dat jullie een goede echo hebben! ♥️ ik mag 11 september. Ben morgen 5 weken…
3 maanden geleden
Reactie op clau1985
Zo opgelucht met onze eerste goede echo! Zenuwen ivm vorige keer (miskraam ...
Ben zo blij voor je! Geniet van dit goede nieuws ♥️
Zelf nu 7+4, close!
Jaaaa extreem moe.. net m’n dochter 15 mnd in bed gelegd en gezegd ‘mama is moe en moet echt even slapen, uurtje stil zijn aub
💋’
Ben benieuwd 😂
3 maanden geleden
Ik ben 35 en partner 34 en ik ben voor het eerst zwanger (6weken). Kon het eerst niet geloven. Dacht eerlijk gezegd dat het ons niet ging lukken vanwege de lagere slagingskans. En nu ik positief ben, maak ik mij weer zorgen vanwege de hogere MK/complicatiekans. Monkey-brain of hormonen haha.
Maar tegelijk durf ik ook wel weer te fantaseren over hoe het straks is als ik mama ben.
Beetje dubbel dus allemaal haha 🙈.
2 maanden geleden
Hoihoi,
Wat fijn dat deze groep er ook is? Ik ben 39 en mijn man is 43. We hebben samen een zoon van bijna twee. Mijn man heeft al twee kids uit een eerder huwelijk (11 en 14). Ik ben nu 9+3 zwanger. Ik vind het leuk om te lezen dat er meerdere 'oudere' ouders zijn. In onze omgeving is iedereen al 'klaar' en zijn al bezig met middelbare scholen. 😜
2 maanden geleden
Echt leuk om te lezen hoeveel mensen er toch rond dezelfde leeftijd zitten..
eigenlijk ben ik ook benieuwd waar iedereen vandaan komt.. 😇
Wij wonen in Tilburg.
2 maanden geleden
Reactie op louzapoes
Wij wonen in Portugal 🌞
Ow wauw! Dat is pas echt het zuiden
2 maanden geleden
Ik ben zelf 30 valt nog mee. Mij vriend wordt in november 42 dus een oudere papa. Hij heeft uit een eerdere relatie ook al oudere kinderen. En is al opa🙈
2 maanden geleden
Wat leuk dit! Ik ben 37 en mijn man is 42. We hebben een zoontje van 7 weken ongeveer zwanger.
2 maanden geleden
Ik ben 37 en mijn vriend is 56
Hopelijk morgen met 7 weken een kloppend hartje op onze 1e echo 🩵🩷
2 maanden geleden
Ik ben 36 als mijn derde geboren wordt. Mijn man is dan 27, dus alleen ik hoor bij de ouderen 😉