89 Reacties

3 maanden geleden

Hi lynn. Ik ben ook 46 en net zwanger via eicel donatie ♥️ 4 weken en 5 dag ...
Wat bijzonder! Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd 😊 Spannend hè. Hopelijk blijft het bij ons beiden goed gaan. 🤞🍀

3 maanden geleden

Ik wordt in september 43 en ben zwanger van de tweede. Mijn zoontje is in mei 3 geworden.

3 maanden geleden

Reactie op bakky05

Ik ben 39 en mijn partner is 41, ben uitgerekend op 13 april 2025. Wel een ...
Hoe gaat het nu? Heb je de echo al gehad?

3 maanden geleden

Reactie op Sterretje39

Hier de eerste op komst! Wij zijn 39 en 45. En heel lang getwijfeld, maar h ...
Oh wat gaaf!

3 maanden geleden

Ik ben 35 en bewust alleenstaande moeder. Ik heb geen relatie, maar wel een ...
Heel erg stoer!!!

3 maanden geleden

Zo opgelucht met onze eerste goede echo! Zenuwen ivm vorige keer (miskraam MA) maar durven het nu toch wel echt te geloven..: 7+3 vandaag. Hoe gaat het met jullie? Ook zo ongelofelijk moe?

3 maanden geleden

Reactie op clau1985

Zo opgelucht met onze eerste goede echo! Zenuwen ivm vorige keer (miskraam ...
Jaaaaaa moe en kan mij niet op werk concentreren…alleen maar hier mee bezig en dan zijn de dagen laaaaaang 😬🤣 Wat ontzettend van dat jullie een goede echo hebben! ♥️ ik mag 11 september. Ben morgen 5 weken…

3 maanden geleden

Reactie op Saar2105

Jaaaaaa moe en kan mij niet op werk concentreren…alleen maar hier mee bezig ...
Van=fijn!!

3 maanden geleden

Reactie op Saar2105

Jaaaaaa moe en kan mij niet op werk concentreren…alleen maar hier mee bezig ...
Dank je wel! En spannend voor jullie, aftellen geblazen 🙏🏼. Die vermoeidheid is killing ja, werken vind ik ook pittig hoor. Liefs

3 maanden geleden

Reactie op clau1985

Zo opgelucht met onze eerste goede echo! Zenuwen ivm vorige keer (miskraam ...
Ben zo blij voor je! Geniet van dit goede nieuws ♥️ Zelf nu 7+4, close! Jaaaa extreem moe.. net m’n dochter 15 mnd in bed gelegd en gezegd ‘mama is moe en moet echt even slapen, uurtje stil zijn aub 💋’ Ben benieuwd 😂

3 maanden geleden

Ik ben 35 en partner 34 en ik ben voor het eerst zwanger (6weken). Kon het eerst niet geloven. Dacht eerlijk gezegd dat het ons niet ging lukken vanwege de lagere slagingskans. En nu ik positief ben, maak ik mij weer zorgen vanwege de hogere MK/complicatiekans. Monkey-brain of hormonen haha. Maar tegelijk durf ik ook wel weer te fantaseren over hoe het straks is als ik mama ben. Beetje dubbel dus allemaal haha 🙈.

2 maanden geleden

Hoihoi, Wat fijn dat deze groep er ook is? Ik ben 39 en mijn man is 43. We hebben samen een zoon van bijna twee. Mijn man heeft al twee kids uit een eerder huwelijk (11 en 14). Ik ben nu 9+3 zwanger. Ik vind het leuk om te lezen dat er meerdere 'oudere' ouders zijn. In onze omgeving is iedereen al 'klaar' en zijn al bezig met middelbare scholen. 😜

2 maanden geleden

Echt leuk om te lezen hoeveel mensen er toch rond dezelfde leeftijd zitten.. eigenlijk ben ik ook benieuwd waar iedereen vandaan komt.. 😇 Wij wonen in Tilburg.

2 maanden geleden

Wij wonen in Portugal 🌞

2 maanden geleden

Ik meld me ook even half aan :) Ik ben 26, mijn partner 38 🤗

2 maanden geleden

Reactie op louzapoes

Wij wonen in Portugal 🌞
Ow wauw! Dat is pas echt het zuiden

2 maanden geleden

Ik ben zelf 30 valt nog mee. Mij vriend wordt in november 42 dus een oudere papa. Hij heeft uit een eerdere relatie ook al oudere kinderen. En is al opa🙈

2 maanden geleden

Wat leuk dit! Ik ben 37 en mijn man is 42. We hebben een zoontje van 7 weken ongeveer zwanger.

2 maanden geleden

Ik ben 37 en mijn vriend is 56 Hopelijk morgen met 7 weken een kloppend hartje op onze 1e echo 🩵🩷

2 maanden geleden

Ik ben 36 als mijn derde geboren wordt. Mijn man is dan 27, dus alleen ik hoor bij de ouderen 😉