8 Reacties

3 maanden geleden

Bij mij was dat ook alleen in het begin. Nu nog heel af en toe. Tepels zijn wel gevoeliger. Maar komt en gaat. Ik ben nu 6+5

2 maanden geleden

Ik heb minder positief ervaring Bij mij was t mis. Lichte testen en idd borsten minder gevoelig. En 4 dagen later miskraam. Ik denk 5 weken. Gelukkig voel ik me na 7 dagen bloedverlies weer oké en komt mijn cyclus niet heel erg in de war.

2 maanden geleden

Hoe gaat het nu? Ik heb ook ergens gelezen dat je lichaam ook gewend raakt aan de hormoonspiegels en daarom de borsten minder pijnlijk kunnen worden. Als je geen bloedverlies hebt, denk ik niet dat je je direct veel zorgen hoeft te maken

2 maanden geleden

Ik weet niet of het normaal is, maar ik heb helemaal geen gevoelige borsten 😳 ik ga nu naar mijn 5e week

één maand geleden

Hii! Ik lees nu je bericht omdat ik mij zelf ook enorm zorgen maak.. vandaag 5 + 2, vanaf het begin super pijnelijke borsten en ze waren flink gegroeid, sinds gisteren bijna geen pijn meer en ze krimpen ook… verder geen bloedverlies , vandaag nog keer test gedaan en blijft zwanger aan geven, hoe is het bij jou afgelopen?😬

één maand geleden

Ik heb dit ook, ben vandaag 6 weken. Mij werd door andere forumleden verteld dat het normaal is dat het komt en gaat! Lees anders even mijn topic “symptomen verdwenen”

één maand geleden

Reactie op Krisje55

Ik heb dit ook, ben vandaag 6 weken. Mij werd door andere forumleden vertel ...
Super lief en bedankt voor je antwoord, ik heb gekeken en komt inderdaad vaker voor. Stelt enigszins gerust… ik hoop op een goede afloop😘

één maand geleden

Reactie op Femkeeek

Super lief en bedankt voor je antwoord, ik heb gekeken en komt inderdaad va ...
Ik hoop het ook, fijne zwangerschap! 😘