8 Reacties

4 dagen geleden

Ik vraag mij af, als je veel zuivel eet/drinkt zoals kwark yoghurt melk etc, daar zit toch ook probiotica in? Ik hoorde dat een andere zwangeren probiotica pillen gebruikte in de laatste maanden zwangerschap dus vraag mij af of pillen werkelijk nodig zijn. ze zei dat het wel hielp met melk/voeding toen hij geboren was

4 dagen geleden

Hi ik gebruik deze. Toevallig net bij de verloskundige nog besproken. Het werkt voor mij heel goed voor mijn darmen en lijkt te helpen voor mijn blaas klachten. Hier een linkje die ik kreeg van mijn VK.

4 dagen geleden

https://www.zwangerenportaal.nl/probiotica-tijdens-de-zwangerschap-waarom-is-het-belangrijk In de tekst staat ook een winkelkarretje. Dan kom je uit bij een lijst met verschillende merken die zij adviseren.

4 dagen geleden

Ik ben dit wel van plan te gebruiken al wil ik me er ook nog wat meer in verdiepen, schijnt ook zo te zijn dat het het meest effectief is in het laatste trimester dacht ik.. de reden waarom ik er tot nu toe zo鈥檔 voorstander voor ben is omdat mijn eerste kindje (nu 10 maanden) de eerste 3 maanden een enorme huilbaby was ivm last van zijn darmpjes (krampjes of darmpjes nog niet gerijpt) en daar schijnt probiotica ook voor te helpen. Hij was ontroostbaar na 茅lke voeding en sliep meer dan de helft minder dan de gemiddelde baby, die maanden waren enorm zwaar dus alles om dat bij babytje nummer 2 te voorkomen! Bedankt voor dit topic te openen, ik lees mee馃憖馃グ

4 dagen geleden

Ik gebruik altijd al probiotica ook voor de zwangerschap en het helpt echt! Ook tegen obstipatie ik gebruik die van orange fit!

4 dagen geleden

Hi ik gebruik deze. Toevallig net bij de verloskundige nog besproken. Het w ...
Dankjewel馃挀

4 dagen geleden

Reactie op Demii1997

Ik ben dit wel van plan te gebruiken al wil ik me er ook nog wat meer in ve ...
Dat had ik inderdaad ook gelezen. Ik wil er ook eind tweede trimester mee gaan beginnen. Ik ga het volgende week aan mijn verloskundige vragen en mocht ik antwoord hebben zal ik het in dit topic plaatsen