51 Reacties

één maand geleden

🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️wat een toeval! Ik ben nu precies 5 weken, in oktober 25 jaar en op 9 september mijn eerste echo!

één maand geleden

Hier ook Gelderland en ook 9 september eerste echo van ons tweede kindje. Zit nu volgens eigen berekeningen op 6+4

één maand geleden

Hier ook Gelderland. In verwachting van ons 3e kindje❤️ Ik ben nu 8+4 en al een echo gehad met kloppend hartje. 9 september 2e echo!

één maand geleden

Wat spannend allemaal. Laten we elkaar een beetje op de hoogte houden 9 september!

één maand geleden

Reactie op Marryxx

Hier ook Gelderland. In verwachting van ons 3e kindje❤️ Ik ben nu 8+4 en al ...
Wat fijn dat je een eerste goede echo hebt gehad

één maand geleden

Leuk! Hier zwanger van ons tweede kindje. Ik ben nu rond de 6 weken zwanger. We hebben 11 september onze eerste echo. Vind het wel weer lang duren deze periode tot de eerste echo, haha

één maand geleden

Ik woon ook in Gelderland. 24 jaar, ik ben nu 5 +5. 2 september de 1e echo 😊

één maand geleden

Ik woon ook in Gelderland, 26 jaar en maandag 2 september onze eerst echo met 7 weken!

één maand geleden

Leuk! Hier ook woonachtig in gelderland. 9 sept intake en 11 sept eerste echo. In verwachting van ons tweede wonder.

één maand geleden

ik woon ook in gelderland ik ben 17 jaar nu 7+3 weken zwanger 2 sept eerste echo

één maand geleden

Hoi, ik kom ook uit gelderland. 27 jaar en 5w2d zwanger😇 27 augustus eerste echo🥳

één maand geleden

Yes! 26 jaar en 6+5 weken zwanger. 29 augustus eerste echo

één maand geleden

29 jaar en nu 5+2. 16 sept eerste echo. Eerste zwangerschap, na 4,5 jaar proberen en medische molen.

één maand geleden

Hier ook Gelderland! 25 jaar. 5+3. 9 september eerste echo 🙈😁

één maand geleden

Hi dames, gaat voor jullie de tijd ook zo langzaam? 😩 het is mijn eerste zwangerschap, alles is dus nieuw. Ben soms zo onzeker of alles wel goed komt. 2 september de eerste echo, dit lijkt echt een eeuwigheid te duren.

één maand geleden

Ik woon ook in Gelderland! Vandaag 4+5. Eerste echo op 17 september met precies 8 weken. We zijn uitgerekend op 29 april. Al een jaartje bezig voor ons eerste kindje. In april helaas een miskraam gehad, merk dat dat nu wel extra spanning met zich meebrengt. Hoop zo dat het nu goed zal gaan 🍀🥰

één maand geleden

Ook een Gelderlandse! 29 jaar en nu 5+4. Zwanger van ons eerste kindje. Echo op 16 september, eerst nog even lekker op vakantie. Aan de ene kant wel fijn om even weg te gaan en te ontspannen maar aan de andere kant heel spannend dat we nog even moeten wachten 🤭

één maand geleden

Reactie op lvdr94

Ook een Gelderlandse! 29 jaar en nu 5+4. Zwanger van ons eerste kindje. Ech ...
Precies hetzelfde! Ook 29 ook 5+2 ongeveer, eerste kindje. 16 sept echo en wij mogen zaterdag nog genieten van onze vakantie!

één maand geleden

Reactie op Kooitje

Precies hetzelfde! Ook 29 ook 5+2 ongeveer, eerste kindje. 16 sept echo en ...
Wat leuk! Geniet nog lekker van jullie vakantie!

één maand geleden

Hier ook Gelderland! Als het goed is vandaag 8 weken, 2e kindje. Morgen de eerste echo! 😍