Aanstaande mama's in de provincie Gelderland, laat van je horen! 🥳
Ik ben 25 jaar en in verwachting van ons eerste kindje samen. 🥰 Ik ben nu 6 weken zwanger en op 9 september hebben we onze eerste echo.
Leuk! Hier zwanger van ons tweede kindje. Ik ben nu rond de 6 weken zwanger. We hebben 11 september onze eerste echo. Vind het wel weer lang duren deze periode tot de eerste echo, haha
Hi dames, gaat voor jullie de tijd ook zo langzaam? 😩 het is mijn eerste zwangerschap, alles is dus nieuw. Ben soms zo onzeker of alles wel goed komt. 2 september de eerste echo, dit lijkt echt een eeuwigheid te duren.
Ik woon ook in Gelderland! Vandaag 4+5. Eerste echo op 17 september met precies 8 weken. We zijn uitgerekend op 29 april. Al een jaartje bezig voor ons eerste kindje. In april helaas een miskraam gehad, merk dat dat nu wel extra spanning met zich meebrengt. Hoop zo dat het nu goed zal gaan 🍀🥰
Ook een Gelderlandse! 29 jaar en nu 5+4. Zwanger van ons eerste kindje. Echo op 16 september, eerst nog even lekker op vakantie. Aan de ene kant wel fijn om even weg te gaan en te ontspannen maar aan de andere kant heel spannend dat we nog even moeten wachten 🤭