7 Reacties

14 dagen geleden

Ach, wat een heftig verhaal en wat moet je je eenzaam voelen. Het klinkt als een zware last die je met je meedraagt. Ik ken je natuurlijk niet, maar ik hoop en bid dat je de moed vindt om toch hulp te zoeken. In je eentje iets heftigs dragen is zoveel zwaarder dan wanneer je er met iemand over kan praten. Wellicht is de praktijkondersteuner, via de huisarts een laagdrempelige manier om je verhaal kwijt te kunnen.

14 dagen geleden

Wat heftig en wat zwaar, heel veel sterkte. Als ik je verhaal zo lees zou ik je wel aanraden om hulp te zoeken omdat ik bang ben dat je dit op deze manier niet volhoudt en het je te veel gaat worden. Dan ben je zowel voor jezelf als de baby nog verder van huis. Misschien kun je voorzichtig bij de verloskundige beginnen? Die zie je toch al en die heeft dit soort situaties echt vaker gezien en kan je vast advies geven of verder verwijzen. Veel sterkte en je kunt het!

14 dagen geleden

Een hele dikke knuffel!

14 dagen geleden

Heel veel sterkte, dikke knuffel 🥺❤️

14 dagen geleden

Heel veel sterkte ♥️♥️♥️ Probeer je sterk te houden en houd je kindje . Laat je niet overhalen door hun wat de situatie ook is . Ga wel naar de verloskundige en misschien kan zij je alsnog overtuigen en je doorsturen . Probeer er niet alleen voor te staan . Profecionals hebben beroeps geheim Sterkte

14 dagen geleden

Dat jij hier al een klein deel van jouw verhaal wilt vertellen, verteld ook dat je heel erg sterk bent. Het is ontzettend moeilijk en verdrietig als er niemand achter je staat en dat jij je zo alleen zo voelt. Ik snap dat hulp zoeken niet is wat je wil, maar dat is waarschijnlijk wel de beste optie. Uiteindelijk zul jij je daar ook sterk door gaan voelen. Ik hoop oprecht dat er heel veel goeds jouw kant op mag komen en dat je snel mag gaan genieten van het kleintje wat je bij je draagt!🩷🩵 Geef niet op, jij kan dit!🫶🏻

14 dagen geleden

Hai, Wat naar dat je omgeving jou niet steunt en dat je daardoor veel stress ervaart. Ik zou toch hulp zoeken als ik jou was. Bijvoorbeeld bij de POH GGZ van de huisarts. Dan heb je in ieder geval 1 persoon die jou steunt. De POH heeft beroepsgeheim, dus alles wat je daar vertelt blijft binnen de muren van die kamer. Ik snap dat het wennen is om aan een vreemde je verhaal te doen. Maar een POH is er om jou te ondersteunen. En je bepaalt zelf hoeveel je vertelt. Je bouwt vanzelf een vertrouwensband op. Ik ga nu al 2 jaar naar een POH en heb zo veel steun aan haar. Dat gun ik jou ook. Heel veel sterkte ❤️