79 Reacties

één maand geleden

Vrijdag met 10+5. En komt helemaal overeen.😍

één maand geleden

Wij hebben hem volgende week donderdag met 11+5! Ben zoooo benieuwd 🥺

één maand geleden

Wij hebben vandaag de termijnecho gehad 🩵🩷 wij hadden berekend op 6 april.. maar het is 8 april geworden 😊

één maand geleden

Hier ook volgende week donderdag, dan 10+3. Erg veel zin in. 💗💙

één maand geleden

Aanstaande maandag met (geschat) 11+4. Kan niet wachten. Maar vind het ook rete spannend weer haha.

één maand geleden

Wij hebben vrijdag ook de termijnecho! Dan ben ik 10+5, mega spannend! Bij mij klopt het niet qua cyclus haha, ben benieuwd vrijdag, want ze wilden het, zoals ze vorige keer zei, wel goed volgen qua groei😊

één maand geleden

Reactie op mrscecen

Vrijdag met 10+5. En komt helemaal overeen.😍
Precies hetzelfde, ook vrijdag met 10+5! Alleen bij mij kwam het niet overeen haha

één maand geleden

Ik heb hem morgen! Dan zou ik volgens de eerste schatting 10+1 zijn 😊

één maand geleden

Hier ook aanstaande vrijdag echo en dan 10.2 zoals nu geschat is

één maand geleden

Gister echo gehad! Volgens laatste menstruatie 28 maart, nu 4 april, dus een week minder ver.

één maand geleden

Hier vrijdag met 11.6 benieuwd of het klopt ! 🥰

één maand geleden

Ik morgen met 10+5! Bloednerveus!! Haha

één maand geleden

Ik morgen met 8+3! Ik heb echt even wat positiviteit nodig, ben zo bang dat het mis is 😭

één maand geleden

Aankomende vrijdag met dan 9+5! 🩷🩵

één maand geleden

Spannend allemaal! Ik ben ook erg benieuwd en nerveus voor vrijdag. Hopen op positieve berichten hier van iedereen na de echo's!! 🩵🩷

één maand geleden

Reactie op sofiaa98

Wij hebben hem volgende week donderdag met 11+5! Ben zoooo benieuwd 🥺
Ohh wij hebben hem ook volgende week donderdag met 11+2

één maand geleden

Vandaag met 11 weken. Dacht zelf 4 april maar uitgerekende datum is 2 april geworden😊

één maand geleden

Reactie op CaroE88

Ohh wij hebben hem ook volgende week donderdag met 11+2
Mijn dochter heeft hem volgende week woensdagochtend met 12.3 ook nieuwsgierig ik mag er bij zijn, we zijn dan bij haar in Zwitserland op vakantie. Ben benieuwd of ze nog steeds 5 dagen vooruit wordt gezet sinds haar laatste echo.

één maand geleden

Maandag echo gehad, ook nerveus vooraf maar alles goed en ik was 10-4. Due date was volgens mijn berekeningen 6 april, werd met de vitaliteitsecho op 4 april gezet - en definitief met de termijn echo op 3 april 2025. Bij mijn eerste zwangerschap werd ik ook 4 (!) dagen ‘vooruit gezet’. Daar had ik toen mijn twijfels over, en uiteindelijk met 41-6 ingeleid (wat van mij nog niet had gehoeven). Dus hoop niet dat er weer allemaal onrust ontstaat na het verstrijken van de due date.

één maand geleden

Aankomende vrijdag met 9w6d🩵🩷