12 Reacties

2 maanden geleden

Sensitest kalender van zondagochtend tot vanmorgen.

2 maanden geleden

Hcg verdubbeld zich om de 2/3 dagen dus ik zou me nog geen zorgen maken als ik jou was. ❤️ik zou over 2 dagen nog eens testen dan hoort de lijn donkerder te zijn.

2 maanden geleden

Duidelijk zwanger gefeliciteerd. Niet iedereen heeft zo snel een knal test. Ook ik ben daar 1 van.. ben nu 1 dag over tijd en een licht tweede streepje. ( wel zichtbaar natuurlijk.) probeer anders voor je eigen gevoel CB. Kruidvat 2v5 lopen bij mij ook niet lekker op. En ik hoor dit vaker om me heen. Inmiddels nog getest ? ❤️❤️🩷🩷

2 maanden geleden

Vanmorgen wederom Kruidvat test gedaan maar weer hetzelfde kleur streepje… Er zit nu 3 dagen verschil tussen de bovenste en de onderste dus dat had echt wel een stuk donkerder moeten zijn. Ik ga er zelf vanuit dat dit geen positief nieuws is. 😢😢 Ik heb nog een foto van de zwangerschap van mijn eerste kindje waar je alles echt heel mooi per 2 dagen zag oplopen. Ik zal die hierna ook nog even posten.

2 maanden geleden

Testen van eerdere zwangerschap

2 maanden geleden

Ik snap je hoor. Maar ik weet niet wat ze met die kruidvat testen hebben gedaan. Ik had daar voorheen ook knalstrepen mee maar met deze zwangerschap ook niet. Ze lijken ook wel iets anders dan voorheen. Mijn clearblue testen liepen wel mooi op dus ik maak me geen zorgen. Wellicht dat nog even proberen? Geeft misschien een beetje rust

2 maanden geleden

Reactie op SAD

Vanmorgen wederom Kruidvat test gedaan maar weer hetzelfde kleur streepje… ...
Nee niet vanuit gaan joh! Ik teste op mijn nod met een tuurstreepje ik heb daarna een digital gedaan en die zei zwanger erna nooit meer getest en een prachtig dochtertje gekregen. Ik snap dat je ongerust bent maar ik zou me pas zorgen maken als de streep afloopt, stressen is ook niet goed voor de embryo ☺️❤️ je bent gewoon hartstikke zwanger geniet er maar lekker van!

2 maanden geleden

Reactie op SAD

Vanmorgen wederom Kruidvat test gedaan maar weer hetzelfde kleur streepje… ...
Precies dit heb ik ook. Maak je niet druk het is bij iedereen anders . Je bent zwanger en dit gaat goed komen. Waarom doe je niet even CB? ❤️ mijn test hier boven 1 dag na NOD

2 maanden geleden

Ik snap je onzekerheid helemaal, maar hij lijkt wel iets op te lopen bij jou ☺️ Mijn testen blijven helaas het zelfde of lijken zelfs af te lopen. Bovenste drie van 23-24-25 juli, onderstaande van vanochtend. Denk dat ik er vanuit moet gaan dat dit weer een miskraam wordt. Of heeft iemand hier wel positieve verhalen van? 🙂

2 maanden geleden

Het kan nog steeds zijn dat het over 2 dagen wel weer is opgelopen! Grote kans dat die zondag wel sterker is

2 maanden geleden

Uiteindelijk toch nog een knal test ❤️ Had nu gewoon even wat meer tijd nodig

2 maanden geleden

Gefeliciteerd!🩷