16 Reacties

2 maanden geleden

Wat super vervelend! Sterkte! Ik zou langs de verloskundige gaan. Soms kan het heel lang duren voor het op gang komt en kan medicatie ondersteunen.

2 maanden geleden

Dat is bij iedereen anders. Ik had het vorige maand 4 dagen na een lichtere test dat het bloedverlies begon. Nu weer een positieve test dus spannende tijd 🤞 Hopelijk gaat het bij jou ook goed! 🙏

2 maanden geleden

Reactie op Viv123

Wat super vervelend! Sterkte! Ik zou langs de verloskundige gaan. Soms kan ...
Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts voor bloed te prikken.. dus dan zal zij ook wel wat kunnen geven moest het nodig zijn, dankjewel voor je reactie 🤍

2 maanden geleden

Reactie op Ardm

Dat is bij iedereen anders. Ik had het vorige maand 4 dagen na een lichtere ...
Oké.. morgen naar de huisarts dus even kijken wat zij zegt.. hopelijk komt het snel opgang! & wat fijn voor je dat je weer positieve test in handen hebt! Super spannend inderdaad, ik ga heel hard voor je duimen 🍀🤍

2 maanden geleden

Helaas heb ik dit ook meegemaakt. Ik kwam er zaterdag achter dat mijn testen terugliepen maar merkte wel al 2 dagen eerder dat mijn symptomen minder werden maar toen heb ik niet getest. Zondag begonnen de lichte krampen met wat oud bloedverlies en dat werd steeds helderder en roder. Zojuist kwam er op het toilet wel wat meer uit met stolsels dus denk dat het ergste nu gedaan is. Wat betreft jouw onderbuikgevoel, ik had dit precies zo. Voor ons dochtertje een miskraam gehad waarbij het ook niet goed voelde, bij mijn dochter voelde ik me een stuk zekerder en blijer en nu voelde ik ook niet echt die blijdschap maar was ik vooral bezig met de kans dat het mis zou gaan. Overigens wel heel verdrietig van (geweest). Sterkte! 😘

2 maanden geleden

Heel veel sterkte🍀💕

2 maanden geleden

Ahg wat verdrietig :( onderbuik gevoel zegt toch veel hè… bij mij merkte ik ongeveer 2 dagen na nod dat ik me ineens echt niet meer zwanger voelde en zag ik inderdaad dat m’n testen afliepen. 1 week na bod begon bij mij de bloeding en binnen 3-4 dagen was het klaar. Heel veel sterkte de komende dagen 🤍

2 maanden geleden

Reactie op frummie2022

Helaas heb ik dit ook meegemaakt. Ik kwam er zaterdag achter dat mijn teste ...
Heb ook minder symptomen inderdaad, dat viel me ook al op.. ik hoop dat het bij mij ook snel doorzet.. had je ook echt veel buikpijn? Of viel dat mee & gek is dat he.. onderbuikgevoel zegt veel.. Hopelijk een mooie gezonde zwangerschap voor jou binnekort! 🍀🍀🍀🍀 Ben ook erg verdrietig, het is gewoon heel erg jammer he.. Voor jou ook veel sterkte! 🤍

2 maanden geleden

Reactie op kipje1988

Ahg wat verdrietig :( onderbuik gevoel zegt toch veel hè… bij mij merkte ik ...
Inderdaad.. mn vriend reageerde ook niet super blij ofzo, alsof hij ook zo een gevoel had? Voel me indd ook niet meer zwanger., eerst veel maagzuur, pijnlijke borsten, heel veel honger, dat is allemaal weg.. Hoe snel erna werd je terug ongesteld? Dankjewel 🤍

2 maanden geleden

Reactie op Rxoxo

Inderdaad.. mn vriend reageerde ook niet super blij ofzo, alsof hij ook zo ...
Mijn cyclus was gewoon direct weer normaal gerekend vanaf de eerste dag van de bloeding! Dus hoop voor jou ook dat het snel “over” is.. moet wel zeggen dat het mentaal wel meer een impact had dan ik had verwacht (had het een beetje kleiner gemaakt omdat t zo vroeg was en ik t al zo snel doorhad dat het fout was etc.) en dus gewoon volledig op werk gestort en doorgegaan.. daar kreeg ik het weekend erop wel even een klap van.. nu had ik ook eind Jan een MA met 9,5 week dus dat kwam ook weer naar boven, maar zou wel even extra lief zijn voor jezelf en even wat rust inbouwen!! 🤍🤍

2 maanden geleden

Hee meid! Ik herken dit heel erg, bij mijn eerste zwangerschap (14 juni) heb ik nooit een knal test gehad, het liep 2 dagen later ook af. 17 juni begon ik te bloeden en extreme krampen. Ik voelde al vanaf het begin dat het niet goed zat, voelde me zo slecht! Nu 5+ weken zwanger 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Rxoxo

Heb ook minder symptomen inderdaad, dat viel me ook al op.. ik hoop dat het ...
Ja ik heb sowieso altijd hele heftige menstruaties (endometriose) en vond het nu nog wel een tandje erger. Denk dat bij mij het ergste nu voorbij is want ook minder krampen. Dankjewel! Hopelijk komen we elkaar snel weer tegen in een nieuwe geboorteclub maand🍀 sterkte!

2 maanden geleden

Dames, hadden jullie krampen in het midden van je baarmoeder of ook aan 1 kant? Heb nu heletijd harde steken links onder

2 maanden geleden

Reactie op Rxoxo

Dames, hadden jullie krampen in het midden van je baarmoeder of ook aan 1 k ...
Hoe gaat het nu met je

2 maanden geleden

Reactie op Rxoxo

Dames, hadden jullie krampen in het midden van je baarmoeder of ook aan 1 k ...
Hey, Ik heb ook een MK gehad begin juni. Weken ervoor veel steken idd links en rechts in mijn buik en ook veel rugpijn. Kon toen eigenlijk al weten dat er iets niet goed zat.. dus kan al tekenen zijn dat het gaat beginnen, je MK. Mijn cyclus kwam direct terug 1 juli ongesteld geworden en nu inmiddels in verwachting en zit op 7+. Sterkte ♥️

2 maanden geleden

Het is zo lastig te voorspellen hoe het verloopt, ik heb 4 miskramen gehad in vroeg stadium (gelukkig ondertussen ook een peutertje rondlopen) en alle 4 verliepen heel anders. Andere voortekenen, andere mate van pijn en krampen, verschillende maten van hevigheid in bloeding. Ik heb 1x medicatie genomen omdat het echt niet lekker op gang kwam, zou dit persoonlijk een volgende x zo lang mogelijk uitstellen omdat de pijn dan veel heviger is dan als je lichaam het zelf doet. Je kan sowieso even vk bellen voor advies. Veel sterkte