16 Reacties

2 maanden geleden

Een waarschuwing voor een foto was enigsinds fijn geweest. Je kan je verloskundige bellen dan krijg je direct een echo, dit zijn gevallen waarbij gelijk gehandeld zal worden. Hoeveek weken ben je zwanger??

2 maanden geleden

In de titel.bedoel ik dan ;)

2 maanden geleden

Misschien even vermelden dat er een foto bij zit 😒

2 maanden geleden

😢

2 maanden geleden

Afhankelijk wat de duur van je zwangerschap is even bellen met verloskundige. Spannend! Veel sterkte!

2 maanden geleden

Afhankelijk van hoe ver je zwanger bent minimaal 6+ kun je een vroege echo krijgen. En anders is het afwachten helaas

2 maanden geleden

Hey, ik ben benieuwd, heb je al meer duidelijkheid? Of weet je nog niks? En bloed je nog steeds? …

2 maanden geleden

Reactie op Hf12345

Misschien even vermelden dat er een foto bij zit 😒
Wat een fijne info geef je deze vrouw die om advies vraagt. Volgens mij hebben we allemaal wel eens bloed gezien toch? Dus dit had ook even anders benoemd kunnen worden naar iemand die in onzekerheid zit.

2 maanden geleden

Wat vervelend dat je zo in onzekerheid zit. En dan ook nog moeten wachten tot de 21e... Hoelang denk je dat je zwanger bent? Misschien kun je de vk eens bellen om te vragen naar advies? Misschien kunnen ze al een vroegere echo maken Gebruik je iets van medicijnen? Daarvan kun je ook gaan bloeden namelijk Succes en sterkte en houd ons maar even op de hoogte!❤️

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Wat een fijne info geef je deze vrouw die om advies vraagt. Volgens mij heb ...
Nou nee niet iedereen wilt ernaar kijken, misschien wel advies geven, dus als je dat erbij vermeld is er niks mis mee toch dan je telefoon bijna op grond laten vallen van de schrik😒

2 maanden geleden

Reactie op Hf12345

Nou nee niet iedereen wilt ernaar kijken, misschien wel advies geven, dus a ...
Je mag prima aangeven dat je zoiets vervelend vind. Maar 1. Je zegt het heel bod. En 2: meer dan dat zeg je ook niet. Dus waarom open je dan überhaupt haar topic

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Je mag prima aangeven dat je zoiets vervelend vind. Maar 1. Je zegt het hee ...
1: Ik ben jou geen verantwoording verschuldigd volgens mij? En 2: bemoei je met je zelf want je kent mij niet eens hoe ik iets bedoel of niet.

2 maanden geleden

Hi dames, Houd het alsjeblieft respectvol en let op de manier waarop je iets zegt. Sommige dingen kunnen online harder overkomen dan je dit misschien bedoelt. Liefs, Eliza

2 maanden geleden

Reactie op Hf12345

1: Ik ben jou geen verantwoording verschuldigd volgens mij? En 2: bemoei je ...
Oh dus je bedoelde het alleen als tip? Want dan mijn excuses !😂

2 maanden geleden

Hey meid. Benieuwd hoe het met je gaat?

2 maanden geleden

Hey! Ik ben benieuwd hoe dit is afgelopen. Hoe is het nu?