28 Reacties
één maand geleden
Je mag helemaal geen tonijn eten, volgens de zwangerhap van de voedimgscentrum
één maand geleden
Ik vind het ook allemaal zo onduidelijk! Bij mijn eerste zwangerschap zeiden ze geen rauwe vis en vlees, opzich logisch en nu lees ik weer geen garnalen etc. Ben het ook helemaal kwijt 🤣
één maand geleden
Ik lees in zwangerhap toch echt dat tonijn niet mag. Zin 1 bij tonijn is: neem deze vis niet.
1x per ongeluk is niet erg maar vaker dus niet.
één maand geleden
Reactie op MaxinePravi
Ik lees in zwangerhap toch echt dat tonijn niet mag. Zin 1 bij tonijn is: n ...
Dat dus idd
één maand geleden
Ik eet het helemaal niet en hou gewoon vol! Tis t waard om t te skippe
één maand geleden
Reactie op HelderdenkendeKamille265513
Ik eet het helemaal niet en hou gewoon vol! Tis t waard om t te skippe
Same!
één maand geleden
Reactie op MaxinePravi
Ik lees in zwangerhap toch echt dat tonijn niet mag. Zin 1 bij tonijn is: n ...
Er staat als je regelmatig tonijn zou eten die te veel vervuilt zou zijn, dan heb je KANS dat dit schadelijk is voor de baby.
Advies is dus, niet eten. Maar het kan wel.
Uiteindelijk is het iedereen zijn eigen persoonlijke keuze.
één maand geleden
Ik zou je verloskundige hierover om advies vragen. Mijn verloskundige raad het zeer af.
één maand geleden
Ik zou je verloskundige hierover om advies vragen. Mijn verloskundige raad ...
Hier ook.
één maand geleden
Ik hou er ook van maar mij werd het afgeraden dus ik eet het gewoon niet. Wil geen enkel risico nemen.
één maand geleden
Ik heb ondervonden hoe je zelf een Tuna melt maakt thuis. Ik maak het dan voor nu met vega tonijn. Vind het niet veel anders smaken dan echte tonijn.
één maand geleden
Ik zou denken; als je er zoveel zin hebt, dat het wellicht gewoon een teken is van je lichaam. Een signaal van dat daar voedingsstoffen in zitten die je hard nodig hebt.
En een beetje mate kan Ms geen kwaad ;)
één maand geleden
Mijn verloskundige zei dat de Zwangerhap wat te streng was en dat tonijn 1x per week best kon. Ik word zelf best misselijk van 't idee van vis dus ik eet het niet, en heb de neiging om me zo precies mogelijk aan de regels te houden. Maar als je het echt zo craved kan 1x volgens mij niet zoveel kwaad!