6 Reacties

2 maanden geleden

Mocktails! Ik ben niet zo een drinker eigenlijk maar soms vond ik een cocktail wel lekker. Nu maak ik gewoon lekker mocktails, net echt 😛 qua roken geen tips, maar die heb ik ook nodig hahah

2 maanden geleden

Alcoholvrije wijn of biertjes👌🏼 sommige smaken echt heel goed.

2 maanden geleden

Ik ben wel echt een drinker (met mate) maar inderdaad er zijn goede 0.0 alternatieven hoor. Vooral als je een beetje van bier houdt zijn er best was opties. Ik ben momenteel op vakantie en zie hier de drankjes ook allemaal voorbij komen. Jaloersmakend. Alleen als ok de lucht van alcohol ruik haak ik wel een beetje af haha. Heel gek hoe je lijf daarop reageert

2 maanden geleden

Pff zo lastig dit heb ik ook! Vooral nu op vakantie. Ik moet eerlijk zijn, bij mijn eerdere zwangerschappen heb ik de eerste 2/3 maanden niet kunnen roken door de misselijkheid. Daarna nam ik een paar hijsjes en af en toe een sigaretje gerookt omdat ik serieus erna snakte. Alcohol nooit gehad. En nu, zwanger voor de 3e. Heb zin.. eerlijk ik rook af en toe een sigaret. Maar veeeeel minder dan voor mijn zwangerschap. 2 tot 4 per dag. Wil het liefst echt stoppen en ga het proberen ook. Proberen er niet aan te denken. Eet gezonde snacks. Doe je leukste hobby's. Heb je echt zin? Neem af en toe hijsje dan merk je vanzelf dat je het vies gaat vinden opgegeven moment. Had ik wel na 7 maanden zwangerschap bij beide. Heel veel succes meid!

2 maanden geleden

ja voor alcohol lukt het aardig 0.0 inderdaad lekker. alleen hunker ik momenteel echt ff naar een sigaret haha dus dat is ff lastig voor me

2 maanden geleden

Reactie op BGB05

Pff zo lastig dit heb ik ook! Vooral nu op vakantie. Ik moet eerlijk zijn, ...
ok dank je