43 Reacties

één maand geleden

Ik ben zelf 37 jaar en ik woon vlakbij Leiden. Ik heb een zoontje van 7💙

één maand geleden

Ik ben 33 en heb een zoon van 8 jaar, nu 10,5e week zwanger van de tweede 🥰 Woon in Gouda, leuk idee! Waar woon jij?

één maand geleden

Ik ben bijna 37 en woon vlakbij Rotterdam (Hoeksche Waard). Ik ben nu ongeveer10 weken in verwachting van ons eerste kindje 🥰,

één maand geleden

Reactie op Baby2🥰

Ik ben 33 en heb een zoon van 8 jaar, nu 10,5e week zwanger van de tweede � ...
Wat leuk! Hoe voel je je? Ik woon in Oegstgeest (vlakbij Leiden).

één maand geleden

Reactie op Netje87

Ik ben bijna 37 en woon vlakbij Rotterdam (Hoeksche Waard). Ik ben nu ongev ...
Leuk! Een weekje verder dan ik😍. Hoe gaat het bij jou? Heb je nog last van symptomen of is het al klaar? Ik merk dat het bij mij begint af te bouwen? Heel gek..

één maand geleden

Ik ben 35 jaar en zwanger van ons tweede kindje. Ik woon in Lisse.

één maand geleden

Reactie op Baby2🥰

Ik ben 33 en heb een zoon van 8 jaar, nu 10,5e week zwanger van de tweede � ...
Wat leuk! Ik woon in Woerden en ga graag naar de kinderboerderij met mn dochter van bijna twee. Echt een top plekje daar!

één maand geleden

Reactie op shrlll

Wat leuk! Ik woon in Woerden en ga graag naar de kinderboerderij met mn doc ...
Bedoel je de kinderboerderij in Gouda? Die is leuk he! Kwam er ook al als kind! Hoe ver ben jij in je zwangerschap?

één maand geleden

Reactie op Yasminetaar

Leuk! Een weekje verder dan ik😍. Hoe gaat het bij jou? Heb je nog last van ...
Jaa 😍. Volgende week donderdag de termijn echo, dan weet ik het zeker haha. Klachten komen en gaan. Enige wat eigenlijk blijft hangen is de vermoeidheid en mn borsten, maar ook dat neemt nu wel wat af. Sinds gisteren wel wat bandenpijn erbij, maar goed, dan denk ik, groei maar lekker hoor kleintje haha.. Jij veel klachten gehad?

één maand geleden

Hey, wat leuk om mensen uit de omgeving hier tegen te komen, ik woon in Bodegraven en ben 10+3 weken zwanger. Ik kan het nog steeds niet geloven na 14 jaar, 9 iui, 6 ivf en 2 miskramen lijkt alles nu toch goed te komen.

één maand geleden

Reactie op RGSD

Ik ben 35 jaar en zwanger van ons tweede kindje. Ik woon in Lisse.
Wat leuk. Hoe ver ben je? En hoe voel je je?

één maand geleden

Reactie op Netje87

Jaa 😍. Volgende week donderdag de termijn echo, dan weet ik het zeker haha ...
Ow wat leuk. Ik heb ook volgende week donderdag mijn termijnecho haha. Ik ben dan 10 weken. Ben ook benieuwd. Fijn dat de symptomen komen en gaan. Dan heb je wel nog even rust tussendoor ofzo? Ik heb wel veel klachten gehad hoor pfff. Van mega pijn aan m’n borsten, veel plassen ‘s nachts, de hele dag door misselijk, duizelig en echt moe. Voel me dus sinds 2 dagen iets beter. Ben die klachten wel zat hoor 😩. Kom maar door met het 2e trimester 🤞

één maand geleden

Reactie op Leonie2261985

Hey, wat leuk om mensen uit de omgeving hier tegen te komen, ik woon in Bod ...
Wauw, wat heftig voor jullie. Zo intensief. Geweldig nieuws. Hoe voel je je?

één maand geleden

Reactie op Yasminetaar

Wauw, wat heftig voor jullie. Zo intensief. Geweldig nieuws. Hoe voel je je ...
Ik voel me goed, wel wat kwaaltjes maar de spanning van het weer een miskraam kunnen krijgen wordt nu wel iets minder na een goede 10 weken echo

één maand geleden

Yes hier ook een mamma uit zuid holland. Wij wonen in Zoetermeer. Ben 37 jaar mijn vriend 31 jaar en hebben al een zoon van bijna 16. Dus dit is ons 2e kindje. Mijn vriend zijn eerste biologische kindje.

één maand geleden

Reactie op Yasminetaar

Wat leuk. Hoe ver ben je? En hoe voel je je?
Ik denk ongeveer 10-11 weken, dinsdag echo! Misselijk en moe maar niks geks ;-) wel intens met zo’n drolletje die al rond loopt!

één maand geleden

Reactie op 87Mellie87

Yes hier ook een mamma uit zuid holland. Wij wonen in Zoetermeer. Ben 37 ja ...
Wat leuk! Wat vind je zoon ervan dat ie grote broer wordt?

één maand geleden

Reactie op Yasminetaar

Wat leuk! Wat vind je zoon ervan dat ie grote broer wordt?
Hij vind het gelukkig heel erg leuk. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht want hij is niet zo dol op kinderen. Dus zijn reactie was goud voor ons!

één maand geleden

Hoi ik ben nu 9 weken zwanger van ons derde kindje ik ben zelf 34 jaar oud en wonend in Alphen aan den rijn

één maand geleden

Reactie op Baby2🥰

Bedoel je de kinderboerderij in Gouda? Die is leuk he! Kwam er ook al als k ...
Ja! Alleen het parkeren is rot, Maar de speeltuin zo leuk en de diertjes ook. Ik ben 9 weken en 2 dagen volgens de laatste meting, maar over 1 weekje de termijn echo. En jij?