43 Reacties
2 maanden geleden
Ik ben zelf 37 jaar en ik woon vlakbij Leiden. Ik heb een zoontje van 7💙
2 maanden geleden
Reactie op Baby2🥰
Ik ben 33 en heb een zoon van 8 jaar, nu 10,5e week zwanger van de tweede � ...
Wat leuk! Hoe voel je je? Ik woon in Oegstgeest (vlakbij Leiden).
2 maanden geleden
Reactie op Netje87
Ik ben bijna 37 en woon vlakbij Rotterdam (Hoeksche Waard). Ik ben nu ongev ...
Leuk! Een weekje verder dan ik😍. Hoe gaat het bij jou? Heb je nog last van symptomen of is het al klaar? Ik merk dat het bij mij begint af te bouwen? Heel gek..
2 maanden geleden
Leuk! Een weekje verder dan ik😍. Hoe gaat het bij jou? Heb je nog last van ...
Jaa 😍. Volgende week donderdag de termijn echo, dan weet ik het zeker haha.
Klachten komen en gaan. Enige wat eigenlijk blijft hangen is de vermoeidheid en mn borsten, maar ook dat neemt nu wel wat af. Sinds gisteren wel wat bandenpijn erbij, maar goed, dan denk ik, groei maar lekker hoor kleintje haha..
Jij veel klachten gehad?
2 maanden geleden
Hey, wat leuk om mensen uit de omgeving hier tegen te komen, ik woon in Bodegraven en ben 10+3 weken zwanger. Ik kan het nog steeds niet geloven na 14 jaar, 9 iui, 6 ivf en 2 miskramen lijkt alles nu toch goed te komen.
2 maanden geleden
Reactie op RGSD
Ik ben 35 jaar en zwanger van ons tweede kindje. Ik woon in Lisse.
Wat leuk. Hoe ver ben je? En hoe voel je je?
2 maanden geleden
Reactie op Netje87
Jaa 😍. Volgende week donderdag de termijn echo, dan weet ik het zeker haha ...
Ow wat leuk. Ik heb ook volgende week donderdag mijn termijnecho haha. Ik ben dan 10 weken. Ben ook benieuwd. Fijn dat de symptomen komen en gaan. Dan heb je wel nog even rust tussendoor ofzo?
Ik heb wel veel klachten gehad hoor pfff. Van mega pijn aan m’n borsten, veel plassen ‘s nachts, de hele dag door misselijk, duizelig en echt moe. Voel me dus sinds 2 dagen iets beter. Ben die klachten wel zat hoor 😩. Kom maar door met het 2e trimester 🤞
2 maanden geleden
Reactie op Leonie2261985
Hey, wat leuk om mensen uit de omgeving hier tegen te komen, ik woon in Bod ...
Wauw, wat heftig voor jullie. Zo intensief. Geweldig nieuws. Hoe voel je je?
2 maanden geleden
Wauw, wat heftig voor jullie. Zo intensief. Geweldig nieuws. Hoe voel je je ...
Ik voel me goed, wel wat kwaaltjes maar de spanning van het weer een miskraam kunnen krijgen wordt nu wel iets minder na een goede 10 weken echo
2 maanden geleden
Yes hier ook een mamma uit zuid holland. Wij wonen in Zoetermeer. Ben 37 jaar mijn vriend 31 jaar en hebben al een zoon van bijna 16. Dus dit is ons 2e kindje. Mijn vriend zijn eerste biologische kindje.
2 maanden geleden
Reactie op 87Mellie87
Yes hier ook een mamma uit zuid holland. Wij wonen in Zoetermeer. Ben 37 ja ...
Wat leuk! Wat vind je zoon ervan dat ie grote broer wordt?
2 maanden geleden
Wat leuk! Wat vind je zoon ervan dat ie grote broer wordt?
Hij vind het gelukkig heel erg leuk. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht want hij is niet zo dol op kinderen. Dus zijn reactie was goud voor ons!
2 maanden geleden
Hoi ik ben nu 9 weken zwanger van ons derde kindje ik ben zelf 34 jaar oud en wonend in Alphen aan den rijn