5 Reacties

3 maanden geleden

Een bacteriële infectie stinkt vaak en komt met een gele/groenige kleur. Een schimmelinfectie stinkt/ruikt vaak niet en geeft dikkere, witte, soms wat klonterige, afscheiding af en komt met veel jeuk en soms ook wat pijn. Schat in dat het toch een schimmelinfectie is 😬 Heb je er nog last van?

3 maanden geleden

Heb ik ook verschrikkelijke jeuk bij mijn vagina, lage rugpijn en heb veel pijn in mijn rug

3 maanden geleden

Reactie op ChildOfMiracleWorker

Een bacteriële infectie stinkt vaak en komt met een gele/groenige kleur. Ee ...
Het is weg. Een week had ik er last van. Mega droog ook, na sex brandde het heel erg. Maar het voelt nu weer normaal gelukkig

3 maanden geleden

Reactie op Favour123

Heb ik ook verschrikkelijke jeuk bij mijn vagina, lage rugpijn en heb veel ...
Raar toch? Heb je het al langer? Is nu al minder?

2 maanden geleden

Het is weg. Een week had ik er last van. Mega droog ook, na sex brandde het ...
Fijn dat het weg is! Die droogheid is ook echt bagger ja, ik vond de glijmiddel van k-y (blauw met witte tube) altijd heel prettig, maar nu las ik laatst ergens een artikel die praktisch alle glijmiddel afwees, vanwege zaad dodende/afremmende stoffen, behalve de prefert glijmiddel (groen doosje). Hormonen zijn altijd in beweging, met of zonder stress, kan ook "gewoon" een uiting van het stresshormoon geweest zijn, of een "wen-proces" van de nieuwe hcg hormonen in je lijf, hoe gaat het verder met de zwangerschap?