8 Reacties

één maand geleden

Ik eet zelf al 15 jaar vegetarisch. Ik neem tijdens de zwangerschap iedere dag multivitamines omdat ik me hier beter bij voel

één maand geleden

Ik eet ook vegetarisch. Ik eet zoveel mogelijk kikkererwten en linzen bijvoorbeeld, verse spinazie, maar ook yoghurt/kwark met toegevoegde eiwitten (worden vaak als sportartikelen verkocht, maar zijn ook voedzaam en vullend gewoon nu) Daarnaast extra vitaminen. Je kan ook bloedprikken om te kijken wat je waardes zijn en daar extra voor slikken. Komt vast goed!!

één maand geleden

Hoi ik lees graag mee, want ik ben niet vegetarisch, maar heb sinds de zwangerschap wel een enorme afkeer tegen vlees en vis.🥹

één maand geleden

Reactie op E1797

Hoi ik lees graag mee, want ik ben niet vegetarisch, maar heb sinds de zwan ...
Hier ook! Dus lees ook graag mee.

één maand geleden

yes veggie sinds ik 8 ben 🥦🥕 dit probeer ik te doen: - diepvries bio spinazie of avocado in mn ochtend smoothie - veel peulvruchten - elke week minimaal een doosje eieren en zuivelproducten terwijl ik eigenlijk vaak vegan at - appelstroop - aanvullen met Omega algen olie - Vitakruid mama dag en nacht ik heb gisteren voor het eerst weer vis gegeten en ik vond het eieren best wel lekker. ik wil dat eigenlijk ook weer 1x per week gaan eten

één maand geleden

Ik ben ook vegetarisch. Ik eet yummygums en probeer goed gevarieerd te eten, bonen, noten, groene blad groente etc.

één maand geleden

Reactie op Patriciaph

Ik ben ook vegetarisch. Ik eet yummygums en probeer goed gevarieerd te eten ...
Oh wat top! Kan je die gummies bij de drogist halen of moet je die bestellen? Eten zelf is nog niet mijn vriend helaas.

één maand geleden

Ik eet nu vooral wat ik wil eten, soms ineens behoefte aan drie eieren, en vis wil ik juist eten af en toe dus ik geef er maar even aan toe..