42 Reacties

2 maanden geleden

Sterkte Daffy! Het verdriet mag er zijn. En inderdaad wat je zegt, het gevoel van zwanger zijn was prachtig. Jammer genoeg veel te kort! Je weet in elk geval dat het allemaal werkt. Je hebt een bevrucht eitje gehad, die zich ook nog wist in te nestelen. Nogmaals sterkte ❤️

2 maanden geleden

Ahhh wat ontzettend rot. Sterkte... 🍀🌹

2 maanden geleden

Heel veel sterkte 🤍

2 maanden geleden

Heel veel sterkte gewenst 🤍

2 maanden geleden

Reactie op April2025

Hier ook bloedverlies sinds woensdag, ook best veel. Geen krampen. Ben vrij ...
Ik wens je het beste toe en dat alles goed zal blijven gaan. Dank je wel.

2 maanden geleden

Reactie op Daffy1986

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichten. Ben 4 weken en 3 dagen zw ...
Heel veel sterkte gewenst, ik hoop dat het je gegund is om weer opnieuw zwanger te worden. ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Daffy1986

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichten. Ben 4 weken en 3 dagen zw ...
Veel sterkte gewenst 🍀😢

2 maanden geleden

Reactie op Daffy1986

Hi allemaal, net echo gehad en het is een miskraam.
Wat verschrikkelijk voor je 😞😞Hoe hebben ze bij jou zo vroeg kunnen zien dat het een miskraam was? Ik had de afgelopen 3 dagen bruin bloedverlies en vandaag ineens veel kramp en rood bloedverlies met stolsels. Ik ben bang dat ik ook een miskraam gehad heb, voelt ook een soort van opgelucht in mijn buik. Zat vandaag op 5+3. 29e nog een echo staan, omdat ze zeiden dat ze eerder dan dat toch niets kunnen zien. Heel veel sterkte voor je!! ✨✨✨

2 maanden geleden

Heel veel sterke schat 🤍🌹

2 maanden geleden

Veel sterkte gewenst🤍🤍🤍

2 maanden geleden

Reactie op Daffy1986

Hi allemaal, net echo gehad en het is een miskraam.
Wat een verdrietig nieuws, veel sterkte! ♥️

2 maanden geleden

Ik wil je heel veel sterkte wensen! Denk goed aan jezelf en neem zoveel mogelijk de tijd voor jezelf die jij nodig bent! Verwen jezelf wat extra want dit is natuurlijk niet niks!❤️ Hele dikke knuffel voor jou

2 maanden geleden

Heel veel sterkte ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Daffy1986

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichten. Ben 4 weken en 3 dagen zw ...
Heel veel sterkte Daffy 🩷

2 maanden geleden

Reactie op Leo1994

Wat verschrikkelijk voor je 😞😞Hoe hebben ze bij jou zo vroeg kunnen zien ...
Ze zei vantevoren dat ze niet zeker wist of ze het zou kunnen zien. Ze zei ik maak eerst een echo en als ik niks zie dan binnenin, maar met echo op me buik zag ze al heel snel dat het een miskraam was. Er was een opening gekomen, dus teken dat het afgestoten is en ongesteldheid er is. Ze zag ook bloed in me baarmoeder. Het was al direct duidelijk voor haar. Gisteren kreeg ik uit het niets enorme buikkrampen, heel heftig. Heeft een uurtje geduurd ongeveer. Vanmorgen ineens bruin bloed en al heel snel werd het super heftig bloeden. Mijn buik voelt ook heel anders. Borsten doen ook niet meer pijn, misselijkheid is weg. Ze zei ook dat 50% in week 4 of 5 wordt afgestoten en dat het best vaak gebeurd. En dat ik er niks aan had kunnen doen om het te voorkomen gezien mijn levenstijl nu. Ik hoop voor jou dat alles goed is. Hou me maar op de hoogte, ik wens je het beste.

2 maanden geleden

Reactie op Daffy1986

Ze zei vantevoren dat ze niet zeker wist of ze het zou kunnen zien. Ze zei ...
Hé wat naar voor je zeg 🥺 maar fijn dat ze dat meteen voor je konden uitsluiten. Klinkt heel bekend. Bij mij ook einde ochtend/begin middag hevige buikpijn en toen de ergste stolsels eruit waren was ook de buikpijn zo goed als weg. Ik voel me ook heel anders inderdaad. Alle symptomen verdwenen. Ik denk ook niet dat je er iets aan kunt doen inderdaad. Maar ik ga het nog maar zien volgende week. Misschien alleen al om te kijken of alles netjes weg is. Dankjewel 🫶🏻

2 maanden geleden

Heel veel sterkte☘️❤️

2 maanden geleden

Reactie op Leo1994

Hé wat naar voor je zeg 🥺 maar fijn dat ze dat meteen voor je konden uitsl ...
Ook heel naar voor jou! Allemaal zo triest. Eerste zwangerschap ook?

2 maanden geleden

Reactie op Daffy1986

Ook heel naar voor jou! Allemaal zo triest. Eerste zwangerschap ook?
Ja zo balen hè 🥺 ook eerste zwangerschap, ruim 2,5 jaar geprobeerd zonder resultaat en zijn al bezig met onderzoeken/afspraken voor een ICSI traject. En toen zomaar ineens raak. Was toch te mooi om waar te zijn. 😔

2 maanden geleden

Heel veel sterkte! ❤️