57 Reacties

18 dagen geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

En deze
Dit is zeker een meisje ja 😂

18 dagen geleden

Reactie op samxantxha

Dit is mijn grootste angst! Wat vervelend zeg. Ik vind beide echo's niet he ...
Ondanks dat het weggegooid geld zal zijn gezien de meeste mensen ook een jongentje denken hebben we zaterdag een extra pretecho.

18 dagen geleden

Oh wat erg zeg voor jullie…. Ik denk ook een jongetje 😅

18 dagen geleden

Ik zie in de 20-weken echo toch ook echt een jongetje… en ik vind het heel vreemd dat ze deze uitspraak bij de 16 weken hebben gedaan op basis van alleen de nub! Heb dit nog nooit gehoord! Het is óf een duidelijk potty shot óf gratis later terugkomen als de kleine het wel laat zien.

18 dagen geleden

Reactie op HartelijkeLicht296308

16 weken
Is dit de enige echo waarop ze het hebben gebaseerd?

18 dagen geleden

Bij mijn eerste tot drie keer toe een ander geslacht gehoord omdat hij onfortuinlijk lag. Ik heb dat nooit als vervelend ervaren, hij lag er gewoon niet handig bij. Probeer te relativeren. Er kan zoveel misgaan bij een zwangerschap, dat ze het geslacht verkeerd hebben vastgesteld is het einde van de wereld niet. Zolang je kindje gezond is. Wel vervelend van de spullen natuurlijk, maar daar doe je nu helaas niks meer aan. Ik lees hier dat men schrijft:" dit is mijn grootste angst" ... als dat je grootste angst is dan zit je in een luxepositie 9 maanden lang.

18 dagen geleden

Wauw dat dit nog voorkomt😅 Apparatuur is tegenwoordig toch zo goed dat je het wel kan zien of is dat niet overal zo

18 dagen geleden

Het beste kan je zien met een potty shot. Dan zie je ook meteen iets uitsteken of juist niet. Want zo zie je bijna eigenlijk niks het is zo moeilijk te zien. Ik had de echo met 13+5 weken en toen deed ze een potty shot toen zag je meteen een meisje was geen twijfel over. Maar ervoor heb ik wel veel moeten bewegen zodat ze haar goed in beeld kon krijgen. Ik zou zeggen doe even een pretecho en vraag echt om die potty shot zodat je zeker weet. En mocht je toch een jongetje hebben dan zijn er genoeg mensen die wel dingen van je willen overkopen zodat je toch je geld niet kwijt bent.

18 dagen geleden

Reactie op Mommyc1

Het beste kan je zien met een potty shot. Dan zie je ook meteen iets uitste ...
Ach inderdaad, ik kom hier ook niet om te klagen maar het is onze eerste en het was een soort van “second opinion”. Zeker omdat het even heeft geduurd bij ons en tot nu toe alles gezond is zijn we super blij. Er zijn een hoop mensen waar dit niet het geval is. Je gaat alleen twijfelen omdat 2 mensen het met “zekerheid” hebben gezegd.

18 dagen geleden

Reactie op NRB

Wauw dat dit nog voorkomt😅 Apparatuur is tegenwoordig toch zo goed dat je ...
Heeft denk toch ook wel met ervaring van de echoscopist te maken. Wel heel vervelend dat je nu zo twijfelt. Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt.

18 dagen geleden

Ach inderdaad, ik kom hier ook niet om te klagen maar het is onze eerste en ...
Ja daarom ik begrijp je zeker als ik nu woensdag bij de 20 weken echo ook andere geslacht te horen krijg ga ik natuurlijk ook twijfelen. Daarom kan je het beste gewoon nog een keer voor de zekerheid pretecho maken en echt van de potty shot uitgaan. Dan weet je het zeker. Het is ook ons eerste kindje dus spannend is het zeker.

18 dagen geleden

Ik vind op beide foto's het niet echt duidelijk. Bij ons zag je met 15 weken 17 en 20 duidelijk echt iets tussen zijn benen en wat ze hierboven zeggen hebben ze geen potty shot gedaan? En mijn advies plan gewoon een pret echo in voor je eigen gemoedstoestand of bel de mensen nogmaals en leg je verhaal uit, kan me niet voorstellen dat je terug mag komen om uitgebreid en vooral rustig nogmaals te gaan kijken.

17 dagen geleden

Dit was dinsdag bij 17+3. Echt overduidelijk een jongetje.

17 dagen geleden

Ondanks dat het weggegooid geld zal zijn gezien de meeste mensen ook een jo ...
Ben benieuwd naar de uitslag hiervan

17 dagen geleden

Zojuist nogmaals bevestigd als jongen en (het belangrijkste) alles gezond. De echo in Sliedrecht met 16 weken blijkt inderdaad totaal op de verkeerde manier gedaan te zijn. Zo kan je blijkbaar geen geslacht bepalen. Helaas kan je er denk ik niet zo veel mee.

17 dagen geleden

Zojuist nogmaals bevestigd als jongen en (het belangrijkste) alles gezond. ...
Fijn dat hij gezond is. Even schakelen waarschijnlijk, ik weet niet of je echt iets er mee kan alsin geld terug krijgen oid, ik zou wel contact zoeken en feedback geven, misschien dat ze je toch ergens tegemoet komen?

16 dagen geleden

Ah hartstikke leuk een jochie 😍 Zonde van de spullen die je gekocht hebt maar blij dat je kindje gezond is. Ik zou zeker het echobureau benaderen dat ze een fout gemaakt hebben. Ben benieuwd of ze dan iets van geld terug geven of het er gewoon bij laten.

16 dagen geleden

Gelukkig is alles gezond! Ik zou wel een klacht indienen dat ze op de verkeerde manier een geslacht bepalen...

15 dagen geleden

Fijn dat alles verder goed gaat! Ik heb van de week ook een echo gehad en hoewel ze zei dat het een meid was, houd ik toch nog ff een slag om de arm hoor. Ik wacht dan nog even de 20 weken echo af voor de bevestiging of juist het andere geslacht 😉. Baby wilde er ook niet zo goed voor liggen en navelstreng zat er ook vaak tussen. Nog twee weekjes wachten.

14 dagen geleden

Reactie op Bengel19

Dit was dinsdag bij 17+3. Echt overduidelijk een jongetje.
Bij ons echt wel een meisje. Ik denk dat ze echt zon booty shot moeten maken om het duidelijk te zien