12 Reacties

één maand geleden

Dit was ook onze eerste echo, bleek toch minder ver dan verwacht inmiddels zijn wij 10 weken zwanger. En hebben we een kloppend hartje gezien

één maand geleden

Zojuist onze eerste echo gehad, wij zouden 9 weken en 4 dagen zwanger zijn. Helaas ook geen kloppend hartje te zien. Volgens VK leek het nu eerder op +- 5 weken. Over 2 weken weer voor een echo, maar kan 2 kanten op gaan en eerder de negatieve dan positieve.

één maand geleden

Hoihoi ik heb met 6 weken een echo gehad, was geen embryo te zien alleen een dooierzak. Uiteindelijk met 7+5 weer een echo gehad. Embryo was er maar nog geen kloppend hartje.. ze gaf aan dat ik waarschijnlijk nog 6 weken zwanger ben.. heb vrijdag met 9+6 weken weer een echo.. deze zou alle duidelijkheid moeten geven omdat er nu wel echt een kloppend hartje moet zijn… ik probeer er niet teveel aan te denken en gewoon positief te blijven.

één maand geleden

Reactie op lia2022

Hoihoi ik heb met 6 weken een echo gehad, was geen embryo te zien alleen ee ...
Hier precies hetzelfde! Eerste echo op dinsdag met 7.5 wk gehad maar teruggezet naar 6/6.1, was 5.8 mm. wel hartactie maar erg klein. Sinds donderdag beetje bruin/rood verlies en menstruatie achtige krampen soms maar minimaal en af en toe. Zojuist weer voor echo geweest en was wel gegroeid 6.3mm maar trage hartactie en ze gaf aan dat het een grote kans op een miskraam zou zijn. Kindje nummer 3 dit en de voorgaande zwangerschappen dit niet gehad. A.s. maandag weer terug voor een echo en dan kijken we verder maar mijn gevoel zegt ook al even dat het niet goed zit. Had vandaag verwacht al geen hartje meer te horen namelijk.

één maand geleden

Wij zitten ook in zo'n situatie. Vorige week donderdag de 29e de eerste echo gehad op 6+3, een dag eerder vanwege bloeding, en de embryo leek meer op eentje van zo'n 5 weken. Komende donderdag hebben we weer een echo om te zien of het toch misschien is gegroeid, maar icm de bloeding is er een grote kans op een miskraam. We zijn zwanger via IVF dus het is ook niet mogelijk om minder ver te zijn dan gedacht want we weten natuurlijk precies wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden. Ik heb online best veel verhalen gelezen over zwangerschappen waarbij de groei na een paar weken weer helemaal goed was, dus ik denk niet dat het op zichzelf heel slecht nieuws hoeft te zijn, maar het is en blijft wel heel spannend/eng... Ik wens iedereen die dit heeft veel succes! ❤️

één maand geleden

Vorige week dacht ik bijna 6.5 weken te zijn, omdat ik lichte bloedverlies had mocht ik meteen komen. Ik ben toen 2 weken terug gezet. Vandaag weer een echo gehad, hartje klopte mooi 🥰 Met de echo van vorige week dacht ik nu 5.5 weken te zijn, echo gaf vandaag 6.2 aan 🙂

één maand geleden

Reactie op stephje345

Vorige week dacht ik bijna 6.5 weken te zijn, omdat ik lichte bloedverlies ...
Ik heb nu ook bloedverlies maar bij mij lijkt het helaas enorm veel op mijn vorige miskraam... Op hoop van zegen. Maandag (pas) weer een echo

één maand geleden

Reactie op kimvankleinweee

Hier precies hetzelfde! Eerste echo op dinsdag met 7.5 wk gehad maar terugg ...
Helaas is hier het hartje gestopt, zojuist echo gehad. Mijn gevoel was juist..

één maand geleden

Reactie op kimvankleinweee

Helaas is hier het hartje gestopt, zojuist echo gehad. Mijn gevoel was juis ...
Ik helaas toch ook weer een miskraam... Heel veel sterkte

één maand geleden

Ik sluit me hier ook aan. Gisteren eerste echo. En zou ongeveer 7.4 moeten zijn. Vruchtzak was 6.6 en vruchtje 5.5 met traag kloppend hartje. Dus ook niet echt geruststellend omdat ik rond 28 dagen twee dagen mini bloed verlies had en dacht aan innesteling. Nu dus ook afwachten twee weken en als niet meer kan houden dan evt volgende week even bellen of er tussendoor plek is. Enerzijds was ze vrij stil en later toch dat het bij 6 weken past… pff rollercoaster.

één maand geleden

Reactie op kimvankleinweee

Helaas is hier het hartje gestopt, zojuist echo gehad. Mijn gevoel was juis ...
Wat verdrietig, veel sterkte❤️ helaas hier ook een miskraam..

één maand geleden

Bij mij was er gisteren bij de 1e echo wel een vruchtje te zien maar helaas geen kloppend hartje, bij 7 weken is het gestopt met groeien, zou vandaag 9+6 zijn dus had zo’n goede hoop dat het dit keer wel goed zou gaan en dat het ons nog een keer gegund zou zijn maar helaas.. Wat zijn er veel vrouwen met zo’n rot uitslag zeg, heel veel sterkte lieve iedereen 😢🍀 ♥️