5 Reacties

2 dagen geleden

Ik slaap nu al met een voedingskussen. Ik ben een buikslaper en het kussen helpt me de te voorkomen en comfortabel op mijn zij te slapen. Als ik zonder kussen op mijn zij slaap vind ik dat niet fijn voor mijn knieën. Ik heb het voedingskussen van Snoozzz. Mijn vorige zwangerschap ook de hele zwangerschap mee geslapen dus ik ben fan haha. Door de microparels die erin zitten wordt het kussen ook minder warm dan andere kussens met een andere inhoud. Hopelijk heb je hier iets aan!

2 dagen geleden

Ik slaap hier al jaren mee. Ook als ik niet zwanger ben. Voorkomt dat ik op mijn buik ga liggen, minder last van mijn onderrug, betere slaaphouding en straks als mijn buik groeit logt het helemaal top.

2 dagen geleden

Hoe hebben jullie het kussen liggen? Ik ben ook een buikslaper en heb er nu paar nachten mee geslapen maar word vaak wakker omdat ik niet kan draaien of gewoon echt niet lekker lig 😂

2 dagen geleden

Ik heb zo'n klein kussentje van memoryfoam voor tussen mijn knieën gekocht, echt waanzinnig fijn! Ik heb ook een kussen tussen mijn enkels. Een voedingskussen vind ik nog niet lekker liggen, gaat al snel voor mijn buik liggen en ik kan met de misselijkheid niks tegen mijn buik hebben.

één dag geleden

Ik slaap ook al weken met een voedingskussen (Doomoo), vind het heerlijk! Tussen m'n benen en langs me heen, zodat ik lekkerder op m'n zij kan liggen. Ben een buikslaper, maar dat ligt niet zo lekker meer.