36 Reacties

één maand geleden

Bij mij eerste wist ik zeker dat het een jongen zou zijn, en dat was juist!💙 Nu ben ik weer zwanger, en omdat deze zwangerschap zo anders is, denk ik toch een meisje nu 🩷

één maand geleden

Hi, Bij mijn eerste had ik geen idee. Het werd een meisje. Omdat alle kwaaltjes nu herkenbaar zijn en het nu met de tweede toch anders verloopt heb ik dit keer wel een sterk voorgevoel dat het een jongentje wordt. Maar toch weet je het nooit :)

één maand geleden

Bij mij eerste wist ik zeker dat het een jongen zou zijn, en dat was juist! ...
Oh wat spannend hahaha! Ik heb zelf ook een voorgevoel voor een meisje, ik ben zo benieuwd! Maar duurt nog even 🤭

één maand geleden

Ik heb een heeeel sterk gevoel dat ons eerste kindje een jongetje wordt, heb hierover gedroomd toen ik echt nét zwanger was en het nog niet wist. Zó benieuwd of dit gevoel klopt! Wat denk je bij jezelf?

één maand geleden

Geen voorgevoel, maar ik heb al drie zoontjes dus ik heb de stiekeme hoop/voorkeur (als dat mag) op een meisje 🙈 moeders is wel klaar als enige vrouw in een mannenhuis 😂😂😂

één maand geleden

Bij mijn eerste had ik 100% het gevoel dat het een jongen was. Konden het ook niet geloven toen we de echo zagen en het een meisje bleek te zijn 😂 Nu weer hetzelfde voorgevoel, dus zal wel weer een meisje worden 🤭

één maand geleden

Eerste dacht ik heilig een jongen, tot een dag voor de echo dat we t te weten zouden komen haha. Is een meisje. De tweede en derde dacht ik meisje, en dat klopte ook. Deze keer denk ik ook meisje, maar we zullen t mee gaan maken haha.

één maand geleden

Reactie op EJ9797

Ik heb een heeeel sterk gevoel dat ons eerste kindje een jongetje wordt, he ...
Ik heb een sterk voorgevoel voor een meisje, hartstikke leuk natuurlijk, maar ik ben altijd met dames opgegroeid dus een jongen zal wel een keer anders en leuk zijn hahaha!

één maand geleden

Reactie op michelle19902504

Geen voorgevoel, maar ik heb al drie zoontjes dus ik heb de stiekeme hoop/v ...
Jaaa dat snap ik! Nou ben extra benieuwd voor jou dan, zal enorm leuk zijn een meid erbij!

één maand geleden

Reactie op Ceydaah

Jaaa dat snap ik! Nou ben extra benieuwd voor jou dan, zal enorm leuk zijn ...
jaa! dat dacht ik bij nr3 al maar dat bleek ook een kereltje, niet dat ik minder gek op hem ben nu hoor, en mocht dit ook een jongen zijn, net zo. Maar dan geef ik op, dit is echt de laatste 😂😂😂

één maand geleden

Eerste keer dacht ik dat het een meisje was, was een meisje. Tweede keer voelde ik me anders dus dacht ik een jongen, weer een meisje. Dit keer denk ik weer een meisje, omdat ik weer zo misselijk ben.

één maand geleden

Vorige zwangerschap voelde ik echt aan alles dat het een meisje zou worden, vele dromen gehad dat ik een meisje bij me droeg en uiteindelijk was het toch echt een jongetje. Deze keer voel ik er eigenlijk nog niks bij, dus ben heel benieuwd

één maand geleden

Vorige zwangerschap voelde ik echt aan alles dat het een meisje zou worden, ...
Aaah spannend!!

één maand geleden

Mijn gevoel is dat het een meisje is. Dat gevoel heb ik al een hele lange tijd, dus al voordat ik zwanger was. Maar ergens ben ik dus bang dat ik dat nu ook hoop en straks misschien teleurgesteld zal zijn als het een jongen is omdat een meid al zolang in mijn hoofd zit. Dus durf het nog niet zo hard op te zeggen.

één maand geleden

Reactie op Lathyrus

Mijn gevoel is dat het een meisje is. Dat gevoel heb ik al een hele lange t ...
Dat heb ik ook! Ik denk een meisje maar hoop toch stiekem ergens op een jongen. Maar ik denk dat als de kleine eenmaal bij je is dat het geslacht je niks meer uitmaakt 🥰🥰

één maand geleden

Hier een jongen en een meid, en ik hoop op een jongen 💙 Zijn toch wat liever voor moeders 😂

één maand geleden

Reactie op Daisyyyyy89

Hier een jongen en een meid, en ik hoop op een jongen 💙 Zijn toch wat liev ...
Oh echt hahaha wist ik niet!

één maand geleden

Voor mijn gevoel is het een jongen maar in mijn omgeving hoor ik alleen maar meisje 🤣

één maand geleden

Ik was bij de eerste vanaf de eerste positieve test overtuigd van een meid. Iedereen kreeg namelijk en jongen en ik deed altijd alles al anders. Dat gevoel is toen nooit weggegaan en heb nu een pittige tante van 19 maanden🙈🥰 Dus denk ik weer een meid, maar op wat anders gebaseerd. Mijn oma overleed 17 juni en net ervoor had ik haar de naam verteld als het een meisje zou worden ooit (ze was al stervende). En voor een jongetje konden we haar niks vertellen, want dar vinden we zo moeilijk. Op 17 augustus (precies 2 maanden na overlijden erachter gekomen dat ik zwanger ben). (Bij)(gelovig ben ik totaal niet, maar leek me ergens wel mooi🙈

één maand geleden

Reactie op Jolanda97

Ik was bij de eerste vanaf de eerste positieve test overtuigd van een meid. ...
Aah jeetje wel heel mooi inderdaad! Ik ben benieuwd 🤭