27 Reacties

14 dagen geleden

Ik ben nu 16 weken♥️

14 dagen geleden

Mijne ligt ook aan de voorkant en ben op t moment 19 weken zwanger en voel de baby al :) ☺️

14 dagen geleden

Hier precies hetzelfde, tweede zwangerschap en nu ligt de placenta voor! Ik voel haar sinds 17 weken 🤍

14 dagen geleden

Hoi Noortje! Ik had dit mijn vorige zwangerschap en voelde haar pas met 20 weken, heel zacht en echt pas veel later harder bewegen. Later in de zwangerschap haar ook met momenten slecht gevoeld omdat ze altijd tegen de placenta aan deed trappen, op elke echo was ze super druk maar merkte er niks van. Het kan dus echt nog eventjes duren voordat je iets gaat voelen van beweging helaas. Ik ben nu van mijn tweede zwanger en de placenta ligt nu aan de achterzijde en wat is dit een verschil, ik voel haar al zo duidelijk trappen.

14 dagen geleden

Ik heb precies het zelfde, 1e zwangerschap placenta achter en nu voor! Ik voel haar nog niet ben nu 16+5 .

14 dagen geleden

Vorige zwangerschap lag m'n placenta voor en begon ik vanaf 18 weken heel zachtjes wat te voelen. Vanaf 20 weken werd dit duidelijker. Nu ligt ie weer voor en voel ik sinds 15 weken heel voorzichtig al wat. Ben nu 18+4 en het zijn nu echt duidelijke plopjes. Maar dat is best vroeg voor een voorliggende placenta hoor. Het kan heel goed zijn dat je pas na 20 weken wat gaat voelen, dat is heel normaal. Volgens mij is 24 weken zelfs pas de grens dat je wat zou moéten voelen, al snap ik heel goed dat je dat graag wat eerder zou willen 😊

14 dagen geleden

Ik heb ook de placenta voor. Ik denk dat ik haar al wel even voel maar het is zeker niet elke dag en ook niet heel veel. Ben 19 weken zwanger

14 dagen geleden

Hier tweede keer de placenta voor. Sinds week 16/17 begon ik wat subtiel gekriebel te voelen en sinds week 19 voel ik haar elke dag meerdere keren heel duidelijk. Ze schopt af en toe ook flink in m’n blaas 😅

14 dagen geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap, met placenta aan de voorkant. Ik heb denk ik een paar keer de baby gevoeld, als ik op m’n zij lig voel ik wat plopjes en soms wat aparts in de buik. Op de echo vrijdag was ze heel bewegelijk 🤗 maar dat voel ik allemaal niet nog

14 dagen geleden

Precies hetzelfde hier! Morgen 16 weken, ik heb het gevoel dat ik de baby soms heel iets voel. Vooral als ik stil op de bank lig voel ik soms iets bewegen in mijn buik. Maar nog niet heel duidelijk.

14 dagen geleden

Hier 2de keer zwanger placenta voor. Ik voel soms een plopje maar meer niet

14 dagen geleden

Ik had het dus andersom! Bij de eerste placenta voor en nu achter. Ik voelde bij de eerste pas rond 20 weken plopjes. Nu voelde ik rond 14 weken de baby al. Denk dat het toch per persoon anders zal zijn en je bij de 2e wel eerder wat gaat merken.

13 dagen geleden

Hier ook voor de tweede keer zwanger en mijn placenta ligt ook voor. Sinds 14 weken voelde ik wat gekriebel en plopjes en nu met 18 weken hele duidelijke schopjes en is soms ook aan de buitenkant te zien. Maar dan wel rondom de placenta 🥰

9 dagen geleden

Hier exact het zelfde! Voel hem nu sinds een paar dagen en ben 19+1

9 dagen geleden

Reactie op Sannpip

Hier exact het zelfde! Voel hem nu sinds een paar dagen en ben 19+1
Ohhh wat leuk!! Ik kan echt niet wachten🥲. Morgen 17 wkn 🙏🏻

8 dagen geleden

Reactie op Eva-Cath

Vorige zwangerschap lag m'n placenta voor en begon ik vanaf 18 weken heel z ...
Loop ik hier dus overal te verkondigen dat m'n placenta voor ligt (was ik blijkbaar erg van overtuigd 😅) en ik mezelf gelukkig mocht prijzen dat ik zo vroeg al wat voelde... kom ik er van de week bij de 20-weken echo erachter dat ie gewoon hartstikke aan de achterkant ligt 🙈 Oeps, dat verklaart wel het verschil, haha 😂

8 dagen geleden

Hi, dit is mijn tweede zwangerschap. Beide keren met voorliggende placenta. Ik voel de baby draaien en wat plopjes vanaf 13 weken. 14 inwendig trapjes. Sinds gister 17+2 voel ik aan de buitenkant trapjes. Bij mij klopt het dus dat ik de baby vroeger voel.

8 dagen geleden

Mijn placenta ligt ook voor en dit is m'n eerste zwangerschap. Morgen 17 weken, maar soms heb ik het idee dat als ik in bed lig ik wel iets heeel lichtjes voel. Of het zijn m'n darmen hahaha

8 dagen geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap met ook een placenta aan de voorkant. Ben nu 19+4 en ik denk dat ik een paar keer wat heb gevoeld maar weet het niet zeker. Ik wacht ook nog even geduldig af..

8 dagen geleden

Ook hier mijn eerste zwangerschap en de placenta aan de voorkant. Vanaf +- 18 weken twijfelde ik of ik haar voelde. Verschil tussen mijn darmen en de plopjes vond ik minimaal en moeilijk in te schatten. Morgen twintig weken en sinds een paar dagen weet ik zeker dat ik haar voel!