15 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb afgelopen maandag een miskraam gekregen met 4,5 week. Het bloeden is sinds gisteren over en ik ga vandaag ook nog testen. Ben benieuwd of het al negatief test, ga ik wel van uit. Gezien jouw verhaal heb ik weleens gelezen dat iemand anders ook wekenlang nog positieve testen had. Heb je contact met een vk waar je het eventueel aan kan vragen? Het blijft ind wel lang positief dan bij jou als het met nod al mis is gegaan.

2 maanden geleden

Reactie op Daffy1986

Ik heb afgelopen maandag een miskraam gekregen met 4,5 week. Het bloeden is ...
Wat vervelend om te horen zeg! 😔. Hopelijk gaat het een beetje oke met je? Ja ik heb idd contact met een verloskundige maar die gaven aan dat het wel even kon duren. Maar die gaven eerst ook aan toen ik erachter kwam dat ik zwanger was en 2-3 testte, dat ik dan idd zwanger was. Ik heb ze nog gevraagd of het zo kon wezen dat het al een miskraam kon zijn omdat ik met mijn nod flink bloedverlies had en toen zeiden ze ook dat ik anders geen 2-3 weken had getest maar eerder 1-2. Dus ik denk dat ze het zelf ook niet zo goed weten bij mijn verhaal?

2 maanden geleden

Weet je verloskundige dat je hcg nog zo “hoog” is na 7 weken?

2 maanden geleden

Ik zou toch even een second opinion vragen door middel van een uitgebreide echo en HCG test. Misschien dat er ergens toch nog restweefsel is achtergebleven?

2 maanden geleden

Weet je verloskundige dat je hcg nog zo “hoog” is na 7 weken?
Ja dat weten ze. Maar ik moest van hun niet meer gaan testen. Volgens hun kan het wel even duren voordat hcg uit lichaam is. Ja snap ik want ben ik mee bekend maar na mijn miskraam van 9 weken zwangerschap was ik nu rond deze tijd al weer zwanger

2 maanden geleden

Ik zou toch even een second opinion vragen door middel van een uitgebreide ...
Ja ik denk dat ik de huisarts maar eens ga bellen. Kijken of die iets voor me kunnen betekenen. Ik snap er niets meer van

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Ja ik denk dat ik de huisarts maar eens ga bellen. Kijken of die iets voor ...
Ja lijkt me wel dat het moet dalen toch.. en helemaal als het al 7 weken geleden is dat je begon te bloeden..

2 maanden geleden

Ja lijkt me wel dat het moet dalen toch.. en helemaal als het al 7 weken ge ...
22juli negatief getest en 3 a 4 dagen flink gebloed. En ineens 30juli positief 2-3 weken. Hoe dan!?!😐

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

22juli negatief getest en 3 a 4 dagen flink gebloed. En ineens 30juli posit ...
Dat is well vreemd inderdaad.. hebben ze je eileiders en eierstokken ook gecheckt?

2 maanden geleden

Heel vreemd. Ik zou er achteraan gaan! Nog een keer bellen naar vk, second opinion scan en idd huisarts. Gewoon alles uitsluiten!

2 maanden geleden

Dat is well vreemd inderdaad.. hebben ze je eileiders en eierstokken ook ge ...
Nee. Bbz hebben ze overlegd met gynaecoloog maar die vond 0,0 reden om me langs te laten komen. Ik zat zelf bij het telefoongesprek

2 maanden geleden

Reactie op jennifer0792

Heel vreemd. Ik zou er achteraan gaan! Nog een keer bellen naar vk, second ...
Ja inderdaad ! Moet ik maar eens gaan doen dan

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Nee. Bbz hebben ze overlegd met gynaecoloog maar die vond 0,0 reden om me l ...
Heel raar! Hopelijk kunnen ze wat voor je doen

2 maanden geleden

Zou inderdaad een second opinion aanvragen! Of meer onderzoek. Want straks zit er nog wel wat of is het een BBZ oid. Je zou denken dat je HCG anders wel lager zou zijn nu..

2 maanden geleden

Hallo j.w.n, Ik herken me in je verhaal. Ik heb dit zelf ook gehad een niet goed ontwikkelde zwangerschap waarna ik medicatie kreeg om een miskraam op te wekken met een week flink bloedverlies. Daarna controle gehad bij zowel de verloskundige als gynaecoloog en ze vertelde allebei dat ik leeg was. Uiteindelijk kreeg ik een maand later dan mijn behandeling pas de daadwerkelijke miskraam echt ter grootte van golfbal door iedereen gemist dus en emotioneel echt heel bizar. Ik testte 3 weken na de behandeling ook nog positief. achteraf was het enige teken dat ik had dat ik onregelmatig spotting bleef houden en dat mijn menstruatie nog niet goed op gang was gekomen. Als jij je daar in herken zou ik zeker toch een extra afspraak maken. Heel vervelend voor je en veel sterkte!