37 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb het al aan 3 vriendinnen/collega's verteld en gisteravond aan mijn ouders. Ben nu 3+5馃檲 aankomend weekend zijn mijn schoonouders aan de beurt. En wil het morgen nog aan mijn vaste collega vertellen馃檲 ben ook te enthousiast haha.

2 maanden geleden

Onze ouders weten het al, de rest van de familie en vrienden zullen over paar weken op de verjaardag van ons eerste kindje te horen krijgen dat we een tweede verwachten

2 maanden geleden

Ik heb het deze zwangerschap mijn beste vriendin vrij direct verteld. Zij wist ook dat we dit graag wilde. Op mijn werk heb ik het met 6/7 weken verteld omdat ik te ziek was om te werken en zo'n griepje duurt meestal geen weken... Mijn ouders en de rest na dr 1e echo, 8 weken.

2 maanden geleden

Ik ga het vertellen aan de familie nadat ik de 12 weken ben gepasseerd. Dit ivm dat ik er zeker van wil zijn dat alles goed zit, maar aan mn beste vriendin heb ik het al verteld. Dan heb ik iedergeval iemand om het mee te delen(naast mijn man natuurlijk)

2 maanden geleden

Wij hebben IVF gedaan en ik ben altijd erg open geweest over het hele traject en de stappen daarin. Daarom waren collega's op werk en ook mijn familie al helemaal op de hoogte, tot de testdatum aan toe. Kreeg al meteen appjes of het gelukt was... wij hebben het dus vroeg gedeeld met die mensen. Voor overige familie en vrienden proberen we het langer geheim te houden, tot wanneer het goed voelt! Ik denk niet dat we de 12 weken gaan redden, haha.

2 maanden geleden

Reactie op Roxjuuh4u

Ik heb het al aan 3 vriendinnen/collega's verteld en gisteravond aan mijn o ...
Dit is zo herkenbaar! Ik ben nu 4+3. Vind het heel moeilijk om het stil te houden haha

2 maanden geleden

Wij gaan het vanmiddag aan mijn ouders vertellen. Ik ben nu 4 weken. We zien elkaar vaak en de band is erg goed. Ik heb getwijfeld want wat is "normaal" om te doen. Maar ik wil het graag delen en mocht er iets misgaan een supportsystem hebben. Wel onwijs nerveus voor vanmiddag 馃槀

2 maanden geleden

Wij gaan het vanmiddag aan mijn ouders vertellen. Ik ben nu 4 weken. We zie ...
Wat schattig!! Wij hebben het ook na 4+3 al verteld aan onze ouders. Omdat het zo pril was, wist iedereen dat er nog veel kon gebeuren. Helaas 5 dagen daarna een miskraam, maar we waren zo blij dat we het al hadden verteld. Natuurlijk wel dubbel en verdrietig voor iedereen, maar we voelden direct de support. Echt geen moment spijt gehad dat we het zo vroeg hebben gedeeld. Dit was de eerste keer zwanger, dus ik weet niet of we het de volgende keer weer zo vroeg delen. Voor nu in ieder geval heel blij dat we het wel zo vroeg hebben gedeeld.

2 maanden geleden

Na de eerste echo 22 augustus. Hebben we bij de eerste ook gedaan. Anders zijn er toch een paar die ongerust zijn of alles wel goed is en hebben we geen zin in.

2 maanden geleden

Vorige zwangerschap hebben we het redelijk vroeg een aantal vrienden en onze ouders verteld. Heb toen met 10 weken een miskraam gehad, maar was toen juist heel blij dat mensen het wisten en heb het uiteindelijk rond de miskraam aan nog meer mensen verteld. Besloten dat ik er deze zwangerschap nog opener over ga zijn, vind het fijn als mensen weten waar we mee bezig zijn, en juist gezien de vorige miskraam vinden we het nu heel spannend

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens馃挄

en dan heb ik het over het vertellen aan mijn moeder, zus en zijn ouders. N ...
Ik ook! Alleen m鈥檔 zus en m鈥檔 ouders. De schoonfamilie, ergens in oktober 馃お (die zien we heeel weinig).

2 maanden geleden

Een aantal vrienden hebben we het al direct verteld, er stond een avondje cocktails drinken gepland en had juist getest om zeker te zijn dat ik mee kon drinken. Nou dat kon dus niet, ik wou niet liegen dus heb eerlijk verteld dat ik zwanger was. Onze families willen we met 6 weken vertellen en op werk na de vakantie, dus 11/12 weken. Maar weet niet of ik het zolang vol kan houden allemaal.

2 maanden geleden

Ik heb gisteren (precies 4 weken) verteld aan mijn schoonouders. Ergens deze week wanneer het kan, vertellen we het ook aan mijn ouders. Het geeft mij persoonlijk meer rust. Want stel het gaat mis, dan kunnen we altijd terugvallen op hun en dat voelt toch wel prettig 馃槉

2 maanden geleden

Na de echo met 7 weken aan ouders en broer en zus. Maar pas na termijnecho aan vrienden enzo.

2 maanden geleden

Ik heb het een aantal al verteld. Ik kan dat echt heel moeilijk bij me houden voor me familie alleen vrienden en bekende naar de 12 weken