8 Reacties

茅茅n maand geleden

Heb begrepen dat het heel veel voorkomt. En ik mij hier absoluut geen zorgen om moest maken. Inmiddels 11 weken. En nog geen heldere afscheiding. Gynaecoloog en verloskundige zeiden beide het is ok茅, komt echt heel vaak voor, en dan is er ook niets aan de hand. Bij helder rood of zorgen bellen, maar ook bij helder rood dan is er na deze echo鈥檚 (checks na het bruin verlies ) waarschijnlijk alsnog niet aan t handje. Geen zorgen om maken werd mij ook verzekerd. Door veel verschillende professionels

茅茅n maand geleden

Ik had vorige week donderdag een echo met 8 weken. De maandag erna heb ik er weer 茅茅n gehad omdat ik bloedverlies had. Het ging om helder rood bloedverlies maar enkel bij afvegen. Bij de echo zag alles er nog prima uit. Gister weer bloedverlies. Meer dan maandag en het kwam nu ook in mijn ondergoed. Vandaag weer geweest en alles nog steeds goed. De baarmoedermond is bij de ene nou eenmaal zeer gevoelig en zelfs hoesten of niezen kan al voor een kleine bloeding zorgen. Ik maak me er nu niet al te druk meer om tot ik echt maandverbandjes moet gaan wisselen vanwege de hoeveelheid. Het blijft natuurlijk spannend maar het hoeft niet meteen iets slechts te betekenen.

茅茅n maand geleden

Ik kreeg het ook door dingen te tillen en te weinig rust te nemen. Misschien ook bij jou een verklaring?

茅茅n maand geleden

Moet je toevallig veel overgeven/niezen oid? Ik had vorige week ook rood/bruin bloedverlies en alles bleek goed te zijn! Ik heb nu af en toe wat bruin bloed als ik veel heb moeten spugen omdat er dan meer druk op je bloedvaten komt..

茅茅n maand geleden

Thanks voor de reactie. Overgeven hoef ik niet, zo af en toen een aantal keren niezen wel. Hmm en misschien neem ik ook niet genoeg rust, was op vakantie afgelopen 2 weken (stedentrips). Het hield nu na 1.5 dag op en is niet meer teruggekomen. Dus ik wacht nu gewoon weer rustig af tot woensdag en probeer me er niet te druk om te maken. 馃

茅茅n maand geleden

Ik heb dit toevallig ook af en toe. Volgende week woensdag pas eerste echo. Gisteravond mer afvegen was het echt rood, nu vanochtend echt bruin en oud. Probeer mezelf maar gerust te stellen door te denken dat er gewoon ff iets geknapt is. Dat het allemaal ff gevoelig is en ik gewoon te veel heb gedaan of veel heb geniest.

茅茅n maand geleden

Ik heb dit al vanaf week 6 ongeveer. Ene dag wat meer dan de andere dag. 3 goede echo's gehad. Mijn verloskundige zei dat het waarschijnlijk ook door gevoelige baarmoedermond komt. Kan al door een keer bukken komen of zelfs fietsen. Maar alsnog blijf ik het spannend vinden.

茅茅n maand geleden

Ik ben nu 9+2 en bloed al sinds week 4, ene keer roze of bruin of rood! Hebben daardoor al 3 echos gehad maar alles is steeds goed, nu termijnecho 25ste maar blijft zo spannend